FANDOM

Zakątek Nagród (z ang. Prize Corner) - lokacja występująca w FNaF 2 i lokacja startowa Marionetki. Znajduje się w nim Music Box.

Wygląd

Jak sama nazwa sugeruje w tej lokacji dzieci mogły wygrać nagrody w postaci pluszaków animatroników, które prawdopodobnie rozdawała Marionetka. Jest to bardzo małą i ciasną lokacją, a przynajmniej takie sprawia wrażenie z widoku kamery. Ściany są przyozdobione plakatem z Toy Bonnie'm z napisem Rock, Toy Chicą z napisem Eat, Toy Freddy'm z napisem Party i Mangle z napisem Play, nie pełnymi i pełnymi miniaturkami Pizzy oraz rysunkami przedstawiających Marionetkę wystającą z pudełka i rozdającą prezent dziecku z napisami MY DAY AT TIME NEW Freddy Fazbear's Pizza. W środku pomieszczenia stoi stół, na którym stoi jeden pluszak Freddy'ego, a obok niego znajduje się 3 pułki, na których leżą figurki animatroników.

Ciekawostki

  • Kiedy Marionetka zacznie wychodzić z pudełka, na monitorze, przy Zakątku Nagród pojawi się alarm.
  • Czasami może wyjść z pudełka Endoszkielet.
  • Pluszaki przedstawiają stare postacie mimo tego, że są w nowej pizzeri.
  • Przy pozytywce Marionetki znajduje się cień. Powstała teoria mówiąca, że to cień Endoszkieletu.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki