FANDOM

Otrzerzenie.png
Uwaga! Na tej stronie mogą znajdować się BARDZO głośne pliki dźwiękowe!

Pierwsza osoba - Proszę pana, należy żałować, że masowe rolnictwo ___ korzysta należycie z pańskich cudownych instrumentów i nie przyspiesza swego rozwoju.

Czyż nie można by z łatwością zastosować niektórych z nich do przeprowadzenia szybkich eksperymentów laboratoryjnych, które by wykazały wpływ rozmaitych nawozów na wzrost rośliny? Odpowiada druga osoba - Masz rację. Przyszłe pokolenia dokonają niezliczonych zastosowań instrumentów ______.

Uczony rzadko uzyskuje u współczesnych _______ ___ __ __________ radość twórczego_____
  — Odwrócone i wyczyszczone z zakłóceń demoniczne dźwięki Golden Freddy'ego, gdy jest w biurze

Czy nie szukałeś/aś Freddy'ego z pierwszej części albo Starszej wersji? A może: Shadow Freddy'ego, Toy Freddy'ego, Withered Golden Freddy'ego, Phantom Freddy'ego, Phantom Złotego Freddy'ego albo Nightmare Freddy'ego.

Złoty Freddy - animatronik, czyli robot wystylizowany na zwierzę, w tym wypadku niedźwiedzia. Jest tajemniczą zjawą pojawiającą się pierwszej części gry w pewnych okolicznościach.

Jego celem podobnie jak Freddy'ego, Bonnie'go, Chicki i Foxy'ego jest wejście do naszego biura i zaatakowanie nocnego stróża zatrudnionego w miejscu, w którym rozgrywa się gra. W odróżnieniu od reszty teoretycznie nie zabija, a crash'uje grę, przez co nie wiemy, co się dzieje z protagonistą.

Od dłuższego czasu wiadomo, że za agresywne zachowanie jego jak i reszty animatroników są odpowiedzialne dusze zamordowanych dzieci. Zmuszają one go i całą kapele Freddy'ego do wrogich zachowań w celu zemsty na teoretycznym mordercy, którym najprawdopodobniej jesteśmy my. Nie jest lecz to do końca pewne.

Powraca w swej zniszczonej wersji w FNaF 2 jak cała reszta postaci z jedynki.

Wygląd

Złoty Freddy to animatronik reprezentujący niedźwiedzia o typowym w FNaF modelu. Jego kostium jest niemal całkowicie w złotym kolorze. Mówi o tym pierwszy element jego pseudonimu - Golden. Drugi element pseudonimu - Freddy mówi nam, że przypomina nam on zwykłego Freddy'ego. Główną różnicą miedzy nim, a Freddy'm jest zmieniona kolorystyka nie tylko kostiumu, ponieważ czarny cylinder został zamieniony na niebieski tak samo jak kolory w muszce. Mikrofon nie przeszedł zmiany kolorystycznej ani żadnej innej. Niekiedy widzimy go w całości, a czasami tylko jego twarz, którą można dostrzec czasami w Rogu Zachodniego Korytarza zamiast plakatu głównego bohatera gry oraz podczas jego ataku albo po aktywacji kodu 1/9/8/7 w nocy niestandardowej. Gdyby tak lepiej mu się przyjrzy to widać połączenia poszczególnych segmentów ciała, piegi oraz z pozoru puste oczodoły, ale mimo wszystko posiada tzw. oczy endoszkieletu, lecz bardzo cienkie. Jego ciało zostało przedstawione w takiej pozycji jakby było sparaliżowane. Świadczy o tym min. szczęka, która jest bezwładnie otwarta - nie zamyka się. Cechą wyróżniającą Złotego Freddy'ego są trzy palce u stóp.

Zachowanie

Złoty Freddy pojawia się na wskutek różnych wydarzeń. Czasami plakat Freddy'ego w Rogu Zachodniego Korytarza zmienia się na podobiznę jego twarzy. Po wyłączeniu monitoringu pojawi się w biurze. Jest to zdarzenie niezależne od gracza, a jedynie za sprawą przypadku. Gdy ustawi się inteligencje Freddy'ego na 1, Bonnie'go na 9, Chicki na 8, a Foxy'ego na 7 w nocy niestandardowej na ekranie wyskoczy właśnie jego twarz. Ten sposób przywołania jest możliwy od aktualizacji 1.13. Uniemożliwia on granie na tym trybie, aby potępić plotki o niestandardowym zakończeniu nocy. Złoty Freddy nie jest pozytywnie nastawiony do Mike'a. Będzie nasyłał na niego różne halucynacje wizualne tj: biały napis IT'S ME, głowa Bonnie'go pozbawioną oczu, twarz Freddy'ego z przekrwionymi gałkami ocznymi lub typowo demoniczne dźwięki. Nie wiadomo dlaczego tak jest, ale włączenie kamer sprawia, że Złoty Freddy w tajemniczych okolicznościach znika, tak samo jak się pojawił.

Dźwięki

Śmiech Zamordowanego 5 dziecka

Śmiech Złotego Freddy'ego.ogg

Demoniczne odgłosy

Robotyczny dźwięk.ogg

Jumpscare

Golden freddy face.png

Jumpscare Golden Freddy'ego

Złoty Freddy, na ogół halucynacja, Easter Egg potrafi atakować. Trochę jednak przebiega to inaczej. Gdy pojawi się w biurze nie atakuje od razu, a po dłuższej chwili. Nie ma on animowanego Jumpscare'a tylko pojedynczą klatkę z jego twarzą zajmującą cały ekran. Dalszy ciąg akcji przebiega w zupełnie inaczej niż u Freddy'ego, Bonnie'go, Chicki czy też Foxy'ego. Zamiast standardowego teleportowania gracza do po śmiertelnego ekranu Game Over gra ulega crashu i trzeba ją na nowo włączyć, aby ponownie zagrać. 

GoldenFreddyJumpscare.ogg

Ciekawostki

  • W plikach gry nazwany jest Yellow Bear, czyli Żółty Miś, ale fanowie zdecydowanie częściej używali nazwy Złoty Freddy, aż w końcu została do niego na stale przypisana.
  • Jeśli wyczyści się z zakłóceń oraz odwróci się dźwięk, który wydaje Złoty Freddy, gdy jest w biurze to usłyszy się fragment Autobiografii Yogina stworzonej przez Paramahansa Yogananda.
  • Możliwe, że występował z Springtrap'em na scenie w Fredbear's Family Diner, o czym świadczy minigra Stage 01.
  • Jest 5 zabitym dzieckiem o czym świadczy minigra Give Gifts, Give Life ze względu na pojawiające się na środku piąte martwe ciało.
  • Niektórzy sądzą, że w nim jest uwieziona dusza dziewczynki ponieważ, gdy zobaczymy jego plakat to usłyszymy dziewczęcy śmiech.
  • W pierwszej części gry nie możemy ustawić sztucznej inteligencji podczas nocy 7, lecz zmieniono to w następnej części.
  • Są plotki, że Złoty Freddy z pierwszej części i z drugiej to inne animatroniki.
  • Niektórzy sądzą, że jest on halucynacją z powodu jego nietypowego pojawiania się i jumpscare'u. Jednak gdyby rzeczywiście był halucynacją to dziwny byłby fakt, że może nas zabić.
  • Są spekulacje, że Marionetka jest jego matką. Nie jest to jednak prawda, ponieważ minigra Take Cake to the Children pokazuje jej śmierć.
  • Są pogłoski, że mieszka on w kuchni lub magazynie podczas kiedy tam nie patrzymy.
    • Po sieci krążył film, na którym on na chwile pojawiał się w kuchni. Jest to fake, ponieważ w plikach gry nie ma plików wyglądu kuchni.
  • Jest teoria, że to on zabił Phone Guy'a, gdyż tuż przed zabójstwem słyszymy właśnie jego Jumpscare.
  • Podczas Jumpscare słychać inny dźwięk, niż w przypadku innych animatroników.
    • Pewien gracz jednak odkrył, że to spowolniony dźwięk zwykłego Jumpscare.
  • Wbrew powszechnej opinii, Złoty Freddy pojawia się w mobilnej wersji, ale ma mniejszą szansę na ukazanie się.  
  • Nie wiadomo, jak wywołuje halucynację IT'S ME.
  • Gdy inteligencję animatronów ustawimy w taki sposób Freddy - 1, Bonnie - 9, Chica - 8, Foxy - 7 pojawi się Jumpscare Golden Freddy'ego. Jest to Easter Egg.
  • Kiedy jest w biurze słyszymy robotyczne dźwięki z nocy 4/5.

Galeria

Pobrane (2).jpg Galeria dla artykuł:
Złoty Freddy - Galeria

Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF 4 Nightmare FreddyNightmare FreddysNightmare BonnieNightmare ChicaNightmare CupcakeNightmare FoxyNightmare FredbearNightmarePlushtrapJack-O-BonnieJack-O-ChicaJack-O-CupcakeNightmare MangleNightmare Balloon BoyNightmarionne
Inne FredbearSpring BonniePurple Freddy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Złoty Freddy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki