FANDOM

Minigra "Fun with Plushtrap" to wydarzenie, które się zaczyna po przejściu każdej nocy w grze "Five Nights at Freddy's 4".

Rozgrywka

Minigra "Fun with Plushtrap" polega na tym, żebyśmy przyłapali Plushtrap'a wtedy, kiedy stoi na krzyżyku.

Mamy jednak na zrobienie tego ograniczoną ilość czasu, która się zmniejsza z każdym kolejnym wydarzeniem.

Jeśli świecimy latarką za często może nie dojść do ruszenia się Plushtrap'a z krzesła, jednak jeśli robimy to za rzadko może to się skończyć Jumpscare'm.

Trzeba włączyć latarkę w odpowiednim momencie.

Najlepiej słuchać jego kroków, najpierw słyszymy że przemieszcza się z krzesła do lewych drzwi przy krześle i tak zygzakiem od lewej do prawej w naszą stronę

Jeśli zaświecimy latarką a jego w ogóle nie będzie to oznacza, że jest w jakiejś futrynie, należy wtedy wyłączyć latarkę, słuchać i czekać na odpowiedni moment.

Jeśli nam się to uda będziemy widzieć Plushtrap'a siedzącego na krzyżyku w podobnej pozycji do Złotego Freddy z FNaF 2. Po tym wydarzeniu zaczynamy noc od 2AM.

Jednak rozpoczęcie danej nocy od 2AM nie trwa cały czas. Jeśli przegramy i włączymy noc od nowa zaczniemy już od 12AM czyli jak w normalnych nocach.

Ciekawostki

  • w Hallowen'owej edycji zamiast "Fun with Plushtrap" jest "Fun with BB", a zamiast Plushtrap'a jest Koszmarny Balloon Boy.
  • Jest to jedyna minigra w całej grze, która jest w 3D
  • FNAFSL Nam wyjasnia w Breaker Room, że mamy 5 Plushtrapów. 1 na krześle a 4 w drzwiach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki