FANDOM

Eee... Jestem pewny, że zauważyłeś starsze modele siedzące na tyłach. Eee... Są one z poprzedniego miejsca. Teraz wykorzystujemy je tylko jako części. Z początku pomysłem było naprawienie ich. Eee... Nawet zaczęli wyposażać je w najnowszą technologię, ale były po prostu brzydkie i ten zapach... Eee... Firma zdecydowała się pójść w kompletnie innym kierunku i zrobić je przyjazne dzieciom. Eee... Te stare modele nie powinny się w ogóle chodzić, ale jeśli tak się zdarzy to sztuczka z maską Freddy'ego powinna zadziałać też na nie, więc nieważne.
 Phone Guy Noc 2 

Bonnie - animatronik z lokacji sprzed FNaF 2, który po zamknięciu pizzerii stał się częściami zamiennymi dla Toy wersji.

 Wygląd

Bonnie, to obniszczony animatronik - królik o granatowym kostiumie.

Nie ma twarzy (nie licząc dolnej szczęki), dzięki czemu jesteśmy w stanie zobaczyć pół endoszkieletu głowy i jego czerwone oczy endoszkieletu, a jedynym ograniczeniem widoczności endoszkieletu głowy są kable tworzące "kaptur".

Poza tym stracił całą, lewą rękę, a z prawej dłoni, zdarto kostium.

Ma duże dziury na nogach.

Jedynie co się nie zmieniło z dawnego Bonnie'go to uszy i czerwona muszka. 

 Zachowanie

Bonnie zaczyna się poruszać od nocy 3 lub w bardzo rzadkich przypadkach w nocy 2.

Jak w przypadku wszystkich starych animatroników zaczyna w Części/Usługi i można spowolnić jego ruchy przez spamowaniem na animatronika latarką.

Porusza się zgodnie z tą trasą:

Części/Usługi --> Główna Hala --> Korytarz --> Pokój Imprez 1 --> Lewa wentylacja --> Biuro.

Jeśli Bonnie wejdzie do biura, to zacznie ciągle migotać światło.

Jeśli szybko założymy maskę Freddy'ego, to być może przeżyjemy, a Bonnie wróci do Części/Usługi.

Jeżeli nie zdążymy, Bonnie siłą zdejmie nam maskę, co zakończy się jumpscare'm i oczywiście końcem gry.

Jumpscare

Withered Bonnie Jumpscare

Jumpscare Bonnie'go

Gdy nie założymy maski Freddy'ego to zostaniemy z Jumpscare'owani.

Podczas tej czynności, Bonnie "kieruje rękę na naszą twarz" oraz się przybliża. Możliwe , że u niego Jumpscare wygląda tak, a nie inaczej dlatego, że chce odzyskać swoją twarz, bądź dlatego, że nie ma jednej ręki i dlatego tak to wygląda.

Właśnie wtedy można usłyszeć bardzo głośny dźwięk, który przypomina ryczenie, który po spowolnieniu spowoduje, że usłyszymy zdanie - ,,Pomóż mi".

Ciekawostki

  • Bonnie ma 2 pary zębów - Para zębów w kostiumie i para zębów endoszkieletu
  • Gdyby nie "kaptur z kabli", można by zobaczyć całą głowę endoszkieletu Bonnie'go.
  • Bonnie jest jednym z animatroników, którego widać oczy endoszkieletu. Innymi są Toy Freddy, Toy Chica, Mangle, Withered Freddy i teoretycznie Marionetka.
  • Są pogłoski, że wyrwano mu twarz, by zrobić twarz Toy Bonnie'go.
  • Jest drugim najbardziej zniszczonym animatronikiem (po Mangle).
  • Istnieje teoria, która mówi, że pracownicy chcieli użyć jego ręki i twarzy do produkcji Toy Bonnie'go, ale nie pasowały im, a potem nie potrafili ich doczepić i umieścili je w środku Bonniego, dlatego jest taki gruby, bądź po prostu zostały zniszczone, albo gdzieś są w prawdopodobnym pudle z tyłu Części&usługi.
  • Bonnie jest jednym z dwóch animatroników, które wychodzą z wentylacji, są po prostu niewidoczne. Drugi to Chica.
  • Gdy za późno założymy maskę Freddy'ego, on atakuje od razu, a nie tak jak Chica, gdy zdejmiemy monitor.
  • Kiedy wybieramy AI animatronikom w nocy 7 muszka Bonnie'go wydaje się przechodzić przez jego szczękę, tak jak na renderze z Thank You!
  • Withered Bonnie ma wykożystaną pozę z Custom Night na teaserze Thank You!
  • Pomimo iż oczy endoszkieletu Bonnie'go są czerwone to w wentylacji zmieniają kolor na biały. Może być to spowodowane gorszym oświetleniem, bądź też słabą jakością obrazu.
  • Old Bonnie w trailerze pokazuje się jako pierwszy Withered animatronik i w ogóle pierwszy animatronik.
  • Kiedy Bonnie wykonuje swoją drugą pozę (tą bliższą gracza) w korytarzu, ZAWSZE będzie tam z Foxy'm, lecz to działa na korzyść gracza, bo gdy zmieni pozę lub wyjdzie z korytarza to Foxy zniknie i pojawi się w nim znowu po określonym czasie. Bonnie'go można również przetrzymać w korytarzu i nie pozwalając przejść innym animatronikom zakładając maskę, gdy on tam siedzi.
  • Bonnie nie ma swojego osobistego wizerunku w książce "The Freddy Files", a nawet ma błąd w kolorze-bo nie jest granatowy, tylko fioletowy.
  • Bonnie w korytarzu, gdy jest bliżej gracza, to jest już w biurze, to w sumie nie powinien się cofać-już tam jest.
  • Jest najwyższym animatronikiem we FNaF 2.
  • Na podstawie jego wyglądu powstało wiele różnorakich wersji jego...bardziej zniszczonych wersji w fan-game'ach FNaF'a np. Ignited Bonnie, Abomination Bonnie.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Withered Old Bonnie - Galeria
Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
Inne FredbearSpring BonniePurple FreddyTwisted FoxyTwisted FreddyTwisted WolfTwisted Bonnie