FANDOM

Eee... Jestem pewny, że zauważyłeś starsze modele siedzące na tyłach. Eee... Są one z poprzedniego miejsca. Teraz wykorzystujemy je tylko jako części. Z początku pomysłem było naprawienie ich. Eee... Nawet zaczęli wyposażać je w najnowszą technologię, ale były po prostu brzydkie i ten zapach... Eee... Firma zdecydowała się pójść w kompletnie innym kierunku i zrobić je przyjazne dzieciom. Eee... Te stare modele nie powinny się w ogóle chodzić, ale jeśli tak się zdarzy to sztuczka z maską Freddy'ego powinna zadziałać też na nie, więc nieważne.
 Phone Guy Noc 2 

Withered Bonnie - animatronik z lokacji sprzed FNaF 2, który po zamknięciu pizzerii stał się częściami zamiennymi dla Toy wersji.

 Wygląd

Withered Bonnie, to obniszczony animatronik - królik o granatowym kostiumie.

Nie ma twarzy (nie licząc dolnej szczęki), dzięki czemu jesteśmy w stanie zobaczyć pół endoszkieletu głowy i jego czerwone oczy endoszkieletu, a jedynym ograniczeniem widoczności endoszkieletu głowy są kable tworzące "kaptur".

Poza tym stracił całą, lewą rękę, a z prawej dłoni, zdarto kostium.

Ma duże dziury na nogach.

Jedynie co się nie zmieniło z dawnego Bonnie'go to uszy i czerwona muszka. 

 Zachowanie

Withered Bonnie zaczyna się poruszać od nocy 3 lub w bardzo rzadkich przypadkach w nocy 2.

Jak w przypadku wszystkich starych animatroników zaczyna w Części/Usługi i można spowolnić jego ruchy przez spamowaniem na animatronika latarką.

Porusza się zgodnie z tą trasą:

Części/Usługi --> Główna Hala --> Korytarz --> Pokój Imprez 1 --> Lewa Wentylacja --> Biuro.

Jeśli Bonnie wejdzie do biura, to zacznie ciągle migotać światło.

Jeśli szybko założymy maskę Freddy'ego, to być może przeżyjemy, a Bonnie wróci do Części/Usługi.

Jeżeli nie zdążymy, Bonnie siłą zdejmie nam maskę, co zakończy się jumpscare'm i oczywiście końcem gry.

Ultimate Custom Night

Wkrada się przez klapę w podłodze. Na jego obecność wskazują przeróżne zniekształcenia dźwięku i obrazu. Masz wtedy chwilę na przybranie maski.Inaczej możesz jedynie czekać na koniec gry.

Dialogi

Czas stanąć TWARZĄ w TWARZ z konsekwencjami twojej porażki.
  — Jeden z dialogów W.Bonniego. 

Stań TWARZĄ w TWARZ z faktami - Porażka to było twoje przeznaczenie.
  — Innny z dialogów. 

Mrugnąłeś.
  — Kolejny dialog Withered Bonnie'go. 

Co to za nowe więzienie? Czy to ja jestem uwięziony, czy to ty? Być może to my obaj.
  — Kolejny dialog. 

Może nie mam twarzy, ale i tak widziałem jak się zakradasz.
  — Inny z dialogów Withered Bonniego. 

Jumpscare

WitheredBonnie Jumpscare

Jumpscare w Ultimate Custom Night.

Withered Bonnie Jumpscare

Jumpscare Bonnie'go w Five Night's At Freddy's 2.

Gdy nie założymy maski Freddy'ego to zostaniemy z Jumpscare'owani przez niego.

Podczas tej czynności, Withered Bonnie "kieruje rękę na naszą twarz" oraz się przybliża. Możliwe , że u niego Jumpscare wygląda tak, a nie inaczej dlatego, że chce odzyskać swoją twarz, bądź dlatego, że nie ma jednej ręki i dlatego tak to wygląda.

Właśnie wtedy można usłyszeć bardzo głośny dźwięk, który przypomina ryczenie, który po spowolnieniu spowoduje, że usłyszymy zdanie - ,,Pomóż mi".

Jego Jumpscare w Ultimate Custom Night jest inny. Wtedy, Withered Bonnie przybliża swoją twarz do naszej i trzęsie się.

Ciekawostki

  • Withered Bonnie ma 2 pary zębów - Para zębów w kostiumie i para zębów endoszkieletu.
  • Wewnątrz niego (Tak jak w przypadku wszystkich Old Animartronów) znajduje się ciało dziecka, zamordowanego w 1985.
  • Gdyby nie "kaptur z kabli", można by zobaczyć całą głowę endoszkieletu Withered Bonnie'go.
  • Withered Bonnie jest jednym z animatroników, u którego widać oczy endoszkieletu. Innymi są Toy Freddy, Toy Chica, Mangle, Withered Freddy i teoretycznie Marionetka.
  • Są pogłoski, że wyrwano mu twarz, by zrobić twarz Toy Bonnie'go.
  • Jest drugim najbardziej zniszczonym animatronikiem (po Mangle).
  • Istnieje teoria, która mówi, że pracownicy chcieli użyć jego ręki i twarzy do produkcji Toy Bonnie'go, ale nie pasowały im, a potem nie potrafili ich doczepić i umieścili je w środku Withered Bonniego, dlatego jest taki gruby, bądź po prostu zostały zniszczone, albo gdzieś są w prawdopodobnym pudle z tyłu Części & Usługi.
  • Withered Bonnie jest jednym z dwóch animatroników, które wychodząc z wentylacji, są po prostu niewidoczne. Drugi to Chica.
  • Gdy za późno założymy maskę Freddy'ego, on atakuje od razu, a nie tak jak Chica, gdy zdejmiemy monitor.
  • Kiedy wybieramy AI animatronikom w nocy 7 muszka Withered Bonnie'go wydaje się przechodzić przez jego szczękę, tak jak na renderze z Thank You!
  • Withered Bonnie ma wykożystaną pozę z Custom Night na teaserze Thank You!
  • Pomimo iż oczy endoszkieletu Withered Bonnie'go są czerwone to w wentylacji zmieniają kolor na biały. Może być to spowodowane gorszym oświetleniem, bądź też słabą jakością obrazu.
  • Withered Bonnie w trailerze pokazuje się jako pierwszy Withered animatronik i w ogóle pierwszy animatronik.
  • Kiedy Withered Bonnie wykonuje swoją drugą pozę (tą bliższą gracza) w korytarzu, ZAWSZE będzie tam z Withered Foxy'm, lecz to działa na korzyść gracza, bo gdy zmieni pozę lub wyjdzie z korytarza to Withered Foxy zniknie i pojawi się w nim znowu po określonym czasie. Withered Bonnie'go można również przetrzymać w korytarzu i nie pozwalając przejść innym animatronikom zakładając maskę, gdy on tam siedzi.
  • Withered Bonnie nie ma swojego osobistego wizerunku w książce "The Freddy Files", a nawet ma błąd w kolorze-bo nie jest granatowy, tylko fioletowy.
  • Withered Bonnie w korytarzu, gdy jest bliżej gracza, to jest już w biurze, to w sumie nie powinien się cofać-już tam jest.
  • Jest najwyższym animatronikiem we FNaF 2.
  • Na podstawie jego wyglądu powstało wiele różnorakich wersji jego... bardziej zniszczonych wersji w fan-game'ach FNaF'a np. Ignited Bonnie, Abomination Bonnie.
  • W UCN jego model widocznie się zmienił - szczęka jest krótsza, jest grubszy i szerszy, palce mają szpony, a nie normalne końcówki.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Withered Old Bonnie - Galeria
Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF World Adventure FreddyAdventure BonnieAdventure ChicaAdventure FoxyAdventure Toy FreddyAdventure Toy BonnieAdventure Toy ChicaAdventure MangleAdventure Golden FreddyAdventure MarionetteAdventure BBAdventure JJAdventure PaperpalesAdventure Endo 01Adventure Endo 02Adventure EndoplushAdventure Withered Old FreddyAdventure Withered Old BonnieAdventure Withered Old ChicaAdventure Withered Old FoxyAdventure Shadow FreddyAdventure RWQFSFASXCAdventure SpringtrapAdventure Phantom FreddyAdventure Phantom ChicaAdventure Phantom FoxyAdventure Phantom MangleAdventure Phantom PuppetAdventure Phantom BBAdventure FredbearAdventure Spring BonnieAdventure Funtime FoxyAdventure Nightmare FreddyAdventure Nightmare BonnieAdventure Nightmare ChicaAdventure Nightmare FoxyAdventure Nightmare FredbearAdventure NightmareAdventure PlushtrapAdventure NightmarionneAdventure Nightmare BBAdventure Jack-O-BonnieAdventure Jack-O-ChicaDee DeeLolbitMendoStary Człowiek Konsekwencja
Inne FredbearSpring BonnieTwisted FoxyTwisted FreddyTwisted WolfTwisted Bonnie