FANDOM

Tylny Pokój Dziecięcy/Łóżko (z ang. Rear Children's Room/ bed) to lokacja w grze "Five Nights at Freddy's 4".

Wygląd

Jak sama nazwa wskazuje jest to tylnia część Pokoju Dziecięcego. Można ją zobaczyć poprzez obejrzenie się za siebie, kiedy znajduje się w Pokoju Dziecięcym. Jest bardzo małym pomieszczeniem, który składa się z łóżka z pościelą w kolorowe, różnorodne wzory i brązowym obramowaniem, paru obrazków na ścianach i lampką w oddali. Na łóżku siedzi brązowy miś przedstawiający Freddy'ego, a ściany są białe. Mogą się tam pojawić takie Easter Eggi jak np. kroplówka i wazon z kwiatkami.

Rola

W nocy 1, 2, 3, 4 oraz 6 jest to miejsce, w którym nagromadzają się mniejsze wersje Koszmarnego Freddy'ego.

W nocy 5 i 6 może tam się pojawić rzadko głowa Fredbeara.

A w Koszmarze (Noc) może się tam pojawić czasem głowa Koszmara.

By odgonić wszystkie trzy typy animatroników, należy zaświecić na nich latarką, a prędzej czy później znikną.

Ciekawostki

  • Jeśli klikniemy na nos Freddy'ego wyda on dźwięk klaksonu.
  • W grze na łóżku jest pluszak Freddy'ego, a w minigrach FredBear'a/Złotego Freddy'ego.
  • Obok łóżka po lewej stronie czasem pojawiają się i znikają przedmioty: kroplówka, lekarstwa oraz kwiaty w wazonie.
    • Możliwe że jest to spowodowane tym że pojawiają się małe wersję Nightmare Freddy'go które to przestawiają, ale to raczej dowód na to, że dziecko jest chore i umiera.
  • 20-krotne naciśnięcie nosa pluszowego Freddy'iego zakończy się jumpscare'm Nightmare Foxy'iego, ale nawet nie trzeba naciskać na nos-świecenie latarką przez 10-15 sekund może to też spowodować.