FANDOM

Wydali trochę pieniędzy na te nowe roboty, eee rozpoznawanie twarzy, zaawansowana sprawność ruchowa, pozwalają im nawet chodzić w ciągu dnia. Czy to nie fajne?
 Phone Guy Noc 1 

Czy nie szukałeś Chicę z pierwszej części gry? Albo Chice z drugiej? A może Phantom Chicę z trzeciej? Nie wykluczone też, że Koszmarną Chice z czwartej?

Toy Chica - antagonistka w grze FNaF 2. Jest odnowioną wersją Chici.

 Wygląd

Toy Chica to animatronik-kurczak o żółtym kostiumie, niebieskich oczach (nie licząc, kiedy schodzi ze sceny), czarnych brwaicha oraz smukłej sylwetce. Przypomina trochę kaczkę i jest często z nią mylona, chociaż jest kurczakiem. Jej charakterystyczną częścią ciała, jak w przypadku każdego Toy animatronika, są rumieńce, które jednak w przeciwieństwie do innych są różowe, a nie czerwone. Przy szyi ma podpięty śliniaczek z napisem "Let's Party", w przeciwieństwie do poprzedniczki, posiadającej napis "Let's Eat". Jest on jej atrybutem wraz z niebieskooką babeczką, którą trzyma w dłoni. Toy Chica jest również znacznie chudsza od innych Chic. Jej wygląd też zależy od lokacji, w której się znajduje. Na scenie ma niebieskie oczy i pomarańczowy dziób, które znikają po jej opuszczeniu. Toy Chica jest prawdopodobnie jedynym z Toy animatronikiem płci żeńskiej. Drugim może być Mangle, ale nie jest to potwierdzone.

 Zachowanie

W dzień jest kelnerką i wokalistką wraz z Toy Bonnie'm i Toy Freddy'm. Jednak począwszy do nocy 1 ożywa i stara się dostać do lokacji z stróżem nocnym, by go "zapakować" w kostium Freddy'ego Fazbear'a i tym samym zabić. Toy Chica zaczyna wraz z Toy Bonnie'm i Toy Freddy'm na scenie. Przemieszcza się w poniższej kolejności:

Scena -> Główna Hala -> Pokój Imprez 4 -> Korytarz -> Pokój Imprez 1 -> Lewa Wentylacja -> Biuro

Kiedy dojdzie do lewej wentylacji, będzie wydawała głuche odgłosy. Powinno się wtedy zaświecić światło w lewej wentylacji, aż się jej nie zobaczy (Pojawia się w niej chwile, po wspomnianych odgłosach). Kiedy się w niej ukaże, gracz powinien założyć maskę i chwile poczekać. Jeśli te kryteria zostaną użyte to po pewnym czasie zniknie i zacznie trasę od nowa. Jeśli nie to dokona Jumpscare i zakończy grę.

Jumpscare

Jeśli nie założymy maski Freddy'ego to nas zaatakuje. Atakuje w ten sposób - rozwiera dłonie i skacze przybliżając swoja twarz do naszej, co wygląda jakby próbowała nas przytulić. Podczas tej czynności słychać dźwięki podobne do ryczenia.

Ciekawostki

  • Toy Chica jest jednym z czterech animatroników, u których widać oczy endoszkieletu (innymi są Toy Freddy, Mangle i Bonnie).
  • Toy Chica zawsze ma przy sobie swoją babeczkę, nawet podczas jumpscare'a. Możliwe, że babeczka jest częścią jej endoszkieletu.
  • Toy Chica jest drugim najaktywniejszym animatronikiem w 2 części (zaraz po Toy Bonnie)
  • Toy Chica trzyma swoją babeczkę nawet w wentylacji, jednak nie widać jej, ponieważ ciemność ogranicza widok.
  • Jej uzębienie się zmienia, gdy zejdzie ze sceny.
  • Pomimo tego, że Toy Chica pojawia się w korytarzu, może wejść do biura tylko przez wentylację. Podobnie jest w przypadku Mangle.
  • Kiedy Toy Chica schodzi ze sceny, traci również kolor swoich powiek.
  • Babeczka Toy Chici różni się od tej z pierwszej części. Jest mniejsza i ma mniej szczegółów.
  • Gdy Toy Chica zejdzie ze sceny, traci dziób i widać jej tylko oczy endoszkieletu.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Toy Chica - Galeria

Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF 4 Nightmare FreddyNightmare FreddysNightmare BonnieNightmare ChicaNightmare CupcakeNightmare FoxyNightmare FredbearNightmarePlushtrapJack-O-BonnieJack-O-ChicaJack-O-CupcakeNightmare MangleNightmare Balloon BoyNightmarionne
Inne FredbearSpring BonniePurple Freddy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki