FANDOM

"Wydali TROCHĘ pieniędzy na te nowe roboty, eee rozpoznawanie twarzy, zaawansowana sprawność ruchowa, pozwalają im nawet chodzić w ciągu dnia. Czy to nie fajne?"

- Phone Guy Noc 1

Czy nie szukałeś Chicę z pierwszej części gry? Albo Chice z drugiej? A może Phantom Chicę z trzeciej? Nie wykluczone też, że Koszmarną Chice z czwartej?

Toy Chica (z pol. Zabawkowa Chica) to antagonistka w grze Five Nigths at Freddy's 2. Jest odnowioną wersją Chici.

Pluszak Chicy.png Wygląd

Toy Chica to animatronik-kurczak o żółtym kostiumie, niebieskich oczach (nie licząc, kiedy schodzi ze sceny) oraz smukłej sylwetce.

Przypomina trochę kaczkę i jest często z nią mylona, chociaż jest kurczakiem.

Jej charakterystyczną częścią ciała, jak w przypadku każdego Toy animatronika, są rumieńce, które jednak w przeciwieństwie do innych są różowe, a nie czerwone.

Przy szyi ma podpięty śliniaczek z napisem "Let's Party" w przeciwieństwie do poprzedniczki, która miała napis "Let's Eat", który jest jej atrybutem wraz z niebieskooką babeczką, którą trzyma w dłoni.

Jest też od niej znacznie chudsza.

Jej wygląd też zależy od lokacji w której się znajduje.

Na scenie ma niebieskie oczy i pomarańczowy dziób, które znikają po jej opuszczeniu.

Ale nadal ma czarne brwi.

Toy Chica jest prawdopodobnie jedynym z (prawdopodobnie) toy animatronikiem płci żeńskiej. Drugim może być Mangle, ale nie jest to potwierdzone.

Pluszak Bonnie'go.png Zachowanie

W dzień jest kelnerką i wokalistką wraz z Toy Bonnie'm i Toy Freddy'm.

Jednak począwszy do nocy 1, ożywa i stara się dostać do lokacji z stróżem nocnym, by go "zapakować" w kostium Freddy'ego Fazbear'a i tym samym zabić.

Chica zaczyna wraz z Toy Bonnie'm i Toy Freddy'm na scenie.

Przemieszcza się w poniższej kolejności:

Scena -> Główna Hala -> Pokój Imprez 4 -> Korytarz -> Pokój Imprez 1 -> Lewa Wentylacja -> Biuro

Kiedy dojdzie do lewej wentylacji to będzie wydawała głuche odgłosy.

Powinno się wtedy zaświecić światło w lewej wentylacji, aż się jej nie zobaczy (Pojawia się w niej chwile, po wspomnianych odgłosach).

Kiedy się w niej ukaże, gracz powinien założyć maskę i chwile poczekać.

Jeśli te kryteria zostaną użyte to po pewnym czasie zniknie i zacznie trasę od nowa.

Jeśli nie to dokona Jumpscare i zakończy grę.

ToyBonnieFigurine.png Jumpscare

Toychicaattack.gif

Toy Chica jumpscare

Jeśli nie założymy maski Freddy'ego to nas zaatakuje.

Atakuje w ten sposób - rozwiera dłonie i skacze przybliżając swoja twarz do naszej,co wygląda jakby próbowała nas przytulić.

Podczas tej czynności słychać dźwięki podobne do ryczenia.

Pluszak Złotego Freddy'ego.pngCiekawostki

  • Toy Chica jest jednym z czterech animatroników, u których widać oczy endoszkieletu (innymi są Toy Freddy, Mangle i Bonnie).
  • Toy Chica zawsze ma przy sobie swoją babeczkę, nawet podczas jumpscare'a. Możliwe, że babeczka jest częścią jej endoszkieletu.
  • Toy Chica jest drugim najaktywniejszym animatronikiem w 2 części (zaraz po Toy Bonnie)
  • Prawdopodobnie Toy Chica chowa swoje oczy do babeczki. Dowodem na to jest to, że oczy babeczki mają taki sam kolor jak oczy Chicy. Jednak oczy Toy Chici są za duże by je włożyć do babeczki.
  • Toy Chica trzyma swoją babeczkę nawet w wentylacji, jednak nie widać jej, ponieważ ciemność ogranicza widok.
  • Istnieje teoria, że Mangle bierze dziób Toy Chici. Plotka bierze się z tego, że gdy Mangle jest w Pokoju Imprez 2 można zobaczyć czarną rzecz przypominającą dziób, ale to prawdopodobnie tylko muszka.
  • Kiedy włączy się światło na scenie, można zauważyć, że na jej policzkach odbija się twarz dziecka.
  • Jej uzębienie się zmienia, gdy zejdzie ze sceny.
  • Pomimo tego że Toy Chica pojawia się w korytarzu, może wejść do biura tylko przez wentylację. (Podobnie jest w przypadku Mangle.)
  • Kiedy Toy Chica schodzi ze sceny, traci również kolor swoich powiek.
  • Babeczka Toy Chici różni się od tej z pierwszej części. Jest mniejsza i ma mniej szczegółów.
  • Jest trzecią postacią (pierwszą jest Mangle, a drugim Toy Bonnie) u której można zobaczyć kręgosłup endoszkieletu.
  • Gdy Toy Chica zejdzie ze sceny to nie ma dzioba i widać jej tylko oczy endoszkieletu.
  • Gdy nie ma oczu, znikają powieki i rzęsy.

BBDoll.pngGaleria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki