FANDOM

Wydali trochę pieniędzy na te nowe roboty, eee rozpoznawanie twarzy, zaawansowana sprawność ruchowa, pozwalają im nawet chodzić w ciągu dnia. Czy to nie fajne?
 Phone Guy Noc 1 

Czy nie szukałeś/szukałaś Bonnie'go z pierwszej części gry? Albo Bonnie'go lub Shadow Bonnie'go z drugiej? A może Springtrap'a z trzeciej? Nie wykluczone też, że Koszmarnego Bonnie'go z czwartej?

Toy Bonnie - nowsza wersja Bonnie'go (gameplay'owo) i Withered Bonnie'go (fabularnie), która ma być bardziej przyjazna dzieciom. W dzień występuje razem z Toy Freddy'm i Toy Chicą na scenie.

Jednak począwszy od pierwszej nocy ten animatronik zacznie się poruszać po pizzerii w celu znalezienia gracza i zarazem zabicia go.

W przeciwieństwie do Withered'ów, nie wiadomo zbyt jasno co powoduje u niego takie zachowanie, więc na razie można tworzyć teorie na jego temat. Najbardziej prawdopodobną teorią jest to, że jest kierowany przez Marionetkę, lecz i tacy teoretycy się znajdą, którzy będą uważać, że kieruje nim dusza dziecka.

Wygląd

Jak wcześniej wspomniano Toy Bonnie to nowsza wersja Bonnie'go i Old Bonnie'go. Tak jak w dwóch wymienionych przypadkach, Toy Bonnie reprezentuje królika. Kolorystyka przedstawia go głównie w barwach zimnych, w których to skład wchodzi błękit (większość kostiumu) i biel (środek brzucha, pyska i uszów). Jego głowa posiada brwi co bardzo go wyróżnia z pośród Bonnie'ch. Jego zielone oczy zostały "wyposażone" w fioletowe powieki i rzęsy (jak u wszystkich Toy'ów) przez co ten animatronik jest mylony z samicą. Na pysku Toy Bonnie'go znajduje się małe zagłębienie, które zostaje przerwane noskiem Toy Bonnie'go. W jego szczęce znajduje się dziesięć zębów. Ten animatronik posiada cechy Toy'ów takie jak czerwone policzki (Mangle i Toy Freddy) i piegi na pysku (Toy Freddy). Na jego głowie są umieszczone dwoje długich króliczych uszu. Robot ten posiada ręce długie do bioder, a każda dłoń u jego ręki posiada po cztery palce. Sylwetka brzucha Toy Bonnie'go jest lekko otyła, ale nie aż tak jak u Bonnie'go i Old Bonnie'go. Błękitny animatronik odziedziczył po swoim poprzedniku czerwoną muszkę (jednak ta bardzo się różni od tamtej). Robot ten posiada nogi zakończone stopami, które mają po trzy palce. Warto dodać, że Toy Bonnie jest drugim animatronem, który najmniej przypomina swojego poprzednika (pierwszym jest Mangle).

Zachowanie

Toy Bonnie pracuje podczas dnia jako gitarzysta i wokalista zespołu. Jednak pierwszej nocy zacznie się poruszać po pizzeri w celu poszukiwania gracza, a co z tym idzie - zabicia go. Toy Bonnie na początku każdej nocy będzie stał na scenie razem z Toy Chicą i Toy Freddy'm nie zbudzając podejrzenia gracza. Jednak po pewnym czasie zejdzie z niej i pójdzie prosto do Pokoju Imprez 3, pomijając korytarz, gdzie będzie stał ze swoją gitarą. Kiedy upłynie trochę czasu, Toy Bonnie pójdzie do Pokoju Imprez 4, gdzie będzie zasłaniał kamerę swoją twarzą. Jeszcze później przejdzie do Pokoju Imprez 2 gdzie będzie się schylał nad wylotem prawej wentylacji podobnie jak Toy Chica, do której w pewnej chwili wejdzie i będzie w niej tkwił do pewnego momentu. Wtedy Toy Bonnie'go będzie można zobaczyć z biura poprzez zaświecenie latarki w prawym wylocie. Wtedy gracz musi założyć maskę i przeczekać animacje wchodzenia oraz wychodzenia z biura, któremu będzie towarzyszyć miganie światła. Po wykonanej czynności animatronik zacznie swoją drogę od nowa. Jednak gracz broniąc się przed nim może popełnić błąd taki jak niezałożenie maski lub przypadkowe włączenie monitora. Wtedy robot wykona na nas Jumpscare po czym kończymy grę i trafiamy do kostiumu Freddy'ego.

 Jumpscare

Toy Bonnie Jumpscare

Toy Bonnie Jumpscare

Toy Bonnie ma podobny Jumpscare co Toy Chica. Odbija się od ziemi i z rozwartymi rękami skacze na gracza i kończy Jumpscare na przybliżeniu swojej twarzy do twarzy grającego.

Ciekawostki

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Toy Bonnie - Galeria

Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF 4 Nightmare FreddyNightmare FreddysNightmare BonnieNightmare ChicaNightmare CupcakeNightmare FoxyNightmare FredbearNightmarePlushtrapJack-O-BonnieJack-O-ChicaJack-O-CupcakeNightmare MangleNightmare Balloon BoyNightmarionne
Inne FredbearSpring BonniePurple Freddy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki