FANDOM

Scrap Baby - animatronik z gry FFPS. Jest to zniszczona Baby z FNaF:SL.

Wygląd

Scrap Baby znacznie rożni się od swojej pierwotnej wersji. Na jej stopach pojawiły się rolki z czerwono-czarnymi kółkami i białymi częściami obudowy i kilkoma drutami przeplatającymi się przez nie. Jej prawa łydka nie ma kostiumu, a lewa jest pozbawiona kostiumu do połowy, ale ten co jest jest po jednej stronie czerwony, a po drugiej złoty. Kolana to zwykłe pomarańczowe kółka z białymi brzegami, ale prawe jest w pewnym sensie pęknięte i pokazuje lśniący metal. Endoszkielet ud jest zbudowany połączonych kabli tak jak u Molten Freddy'ego. Prawe ma kostium wyrwany po środku, a ogółem jest czerwony, a lewe ma biały kostium wyrwany od góry. Miednica jest zakryta przez czerwoną spódnicę, z dziurą od przodu. Od dołu kostium tułowia jest biały, a na górze klatka piersiowa jest rozszarpana na środku, ma pomarańczowy kolor w przeciwieństwie do poprzedniczki oraz wystają z niej dwa światła-zielone po prawej i czerwone po lewej oraz ma dwie szwy po lewej na jej dole. Na jej barkach znajdują się faliste okrycia. Prawa ręka ma widoczny endoszkielet, a na nim co jakiś odstęp znajdują się pomarańczowe okręgi. Zamiast dłoni znajdują się tam wielkie, metalowe szczypce z dwoma rzędami metalowych kolców i masą drutów, a na złączeniu obu części znajduje się pomarańczowe koło. Z lewym ramieniem jest tak samo jak z prawym, a przedramię jest węższe, dłuższe i ma cieńsze okręgi. Dłoń ma 5 palców, zakończonych ostrymi, zakrzywionymi pazurami. Twarz ma parę pęknięć i dziur w różnych miejscach. Dolna, lewa cześć głowy ma szarą barwę, a reszta jest biała. Dalej widać na jej twarzy charakterystyczne dla Funtime'ów przecięcia. Na jej głowie znajdują się bardzo "ludzkie" włosy zrobione z zielonych, czerwonych, pomarańczowych i niebieskich kabli. Ma czerwony nos i rumieńce. Jej oczy są zbudowane z zielonych i czarnych okręgów, a w ich środku żarzy się białe światło. Na głowie ma swego rodzaju diadem z czerwonym, okrągłym diamentem.

Dialogi

FFPS

Dwa. Jeden.
  — Pierwsze słowa które wypowiada Scrap Baby, tuż po zakończeniu Początkowej Minigierki. 

Czuje się jak...Na moich urodzinach. Masz dla mnie prezent?
  — Jeden z dialogów Scrap Baby po naszej śmierci... 

Czy cię złapałam?
  — Inny dialog (Niepotwierdzone tłumaczenie). 

Nie wiesz kim jest Twój pracodawca. Prawda?
  — Dialog kiedy uda nam się ją zsalvage'ować. 

Usłyszałam twoje wezwanie.
  — Inny dialog po naszej śmierci. 

Czuję się jak w domu.
  — Inny dialog. 

Nie jesteś tym którego spodziewałam się zobaczyć.
  — Inny dialog. 

Powinieneś wiedzieć że cię znajdę.
  — Inny dialog. 

Gdzie jesteś?
  — Dialog który mówi Scrap Baby podczas przemiesczenia się przez lokację. 

Czy na prawdę uważasz, że tą pracę dostałeś od tak, nie, to był prezent, dla nas. Zgromadziłeś ich wszystkich w jednym miejscu, tak jak on cię o to prosił, wszystkie małe dusze w jednym miejscu, to był tylko dla nas, prezent. Teraz możemy robić to do czego zostaliśmy stworzeni i być kompletni, sprawię, że będziesz ze mnie dumny tato, patrz, słuchaj i bądź dumny.
  — Dialog w Completion Ending,tym bardziej ostatnie słowa Scrap Baby. 

UCN

Nie zginiesz... Ale chciałbyś zginąć.
  — Dialog po naszej śmierci w UCN

Czas na TWÓJ Kontrolowany Szok.
  — Inny dialog, który ma dwie wersje. 

Zobaczmy na ile kawałków można cię pociąć.
  — Inny dialog. 

Ciekawostki

  • Wcześniej była nazywana Freakshow Baby i miała inną, prostszą budowę.
  • Nikt nie wie skąd na prawej ręce wzięły się szczypce, ani rolki na stopach.
  • Scrap Baby ma zupełnie inny endoszkielet niż oryginalna Baby z FNaF : SL.
  • Głos dla Scrap Baby podkładała Heather Masters.
  • Była w niej dusza Elizabeth Afton - córki Williama Aftona.
  • Scrap Baby i Molten Freddy to jedyne animatroniki w FFPS'e które podczas chodzenia po lokacji coś mówią. Scrap Baby mówi "Gdzie jesteś?" a Molten Freddy się śmieje.
  • niby głos ma taki sam jak we FNaF SL, ale wydaje się taki bardziej złowieszczy i pełny.

Galeria