FANDOM

Salvage Springtrap - jeden z 4 antagonistów w grze FNAF 6 - Freddy Fazbear's Pizza Simulator.

Wygląd

Salvage Springtrap to zielonkawy animatronik królik o podstawowej budowie typowej dla animatroników. Jego stopy mają 3 czerwone kabelki zachodzące w pionie na ich górze. Nie posiada kostiumu na dolnych częściach nóg, a górne mają dziury. Jego tułów ma parę mniejszych dziur, tak jak ręce. Jego prawa dłoń ma metalowe pazury na pięciu palcach, a jego lewa ręka jest urwana w połowie, a w jej miejscu pozostał metalowy pręt z widocznymi szczątkami człowieka (prawdopodobnie Williama Aftona). Ma średnio skomplikowany schemat budowy głowy. Dolna szczęka przypomina tą posiadaną przez Nightmare Freddy'ego, ale w kolorze zielonym z ostrymi zębami w kremowym kolorze. Za to jego górna część głowy przypomina tą od oryginalnego Spring Bonniego znanego z Minigry z FNaF'a4 po przejściu nocy 4. Ma 2 duże siekacze w pysku i parę dziur w nim. Ma duże oczodoły, przez które widać głowę Williama Aftona i wiszące kable. Ma wielką dziurę w czole i jednocześnie na lewej stronie głowy, gdzie widać wyraźnie głowę wspomnianego kilkakrotnie człowieka. Posiada tylko jedno, lewe ucho z małymi dziurami, analogicznie nie posiada prawego, za to w jego miejscu znajdują się krótkie przewody. Jego oczy mają metaliczną barwę z czarnymi okręgami robiącymi za tęczówki.

Ciekawostki

  • Salvage Springtrap to już 3 animatronik, który nie posiada któreś ręki: pierwszym jest Withered Bonnie a drugim - Phantom Foxy.
  • Pomimo posiadania mechanicznych oczu tak jak Koszmarne animatroniki, u niego nie świecą w ciemności.
  • Głos Salvage Springtrapowi podkładał PJ Heywood.

Galeria