FANDOM

Salvage Springtrap - jeden z 4 antagonistów w grze FNAF 6 - Freddy Fazbear's Pizza Simulator.

Wygląd

Salvage Springtrap to zielonkawy animatronik królik o podstawowej budowie typowej dla animatroników. Jego stopy mają 3 czerwone kabelki zachodzące w pionie na ich górze. Nie posiada kostiumu na dolnych częściach nóg, a górne mają dziury. Jego tułów ma parę mniejszych dziur, tak jak ręce. Jego prawa dłoń ma metalowe pazury na pięciu palcach, a jego lewa ręka jest urwana w połowie, a w jej miejscu pozostał metalowy pręt z widocznymi szczątkami człowieka (prawdopodobnie Williama Aftona). Ma średnio skomplikowany schemat budowy głowy. Dolna szczęka przypomina tą posiadaną przez Nightmare Freddy'ego, ale w kolorze zielonym z ostrymi zębami w kremowym kolorze. Za to jego górna część głowy przypomina tą od oryginalnego Spring Bonniego znanego z Minigry z FNaF'a4 po przejściu nocy 4. Ma 2 duże siekacze w pysku i parę dziur w nim. Ma duże oczodoły, przez które widać głowę Williama Aftona i wiszące kable. Ma wielką dziurę w czole i jednocześnie na lewej stronie głowy, gdzie widać wyraźnie głowę wspomnianego kilkakrotnie człowieka. Posiada tylko jedno, lewe ucho z małymi dziurami, analogicznie nie posiada prawego, za to w jego miejscu znajdują się krótkie przewody. Jego oczy mają metaliczną barwę z czarnymi okręgami robiącymi za tęczówki.

Porównanie z poprzednikiem

Springtrap i Salvage Springtrap porównanie

Na pierwszy rzut oka już widać, że te animatroniki nie są do siebie podobne (opis wyglądu zacznie się od dołu). Oryginalnie kolor Salvage Springtrapa nie zmienił się od tego, który miała jego poprzednia wersja, ale ciemniejsze elementy są w nowszej wersji jaśniejsze. Jego stopy mają tym razem kostium, ale widać w nich wychodzące i poplątane żyły lub kawałki zmiażdżonych mięśni P.Guy'a. Łydki nie są już tak zniszczone jak kiedyś, ale są ciągle dłuższe od ud robota. Lewe udo zostało w wewnętrznej części uszkodzone, odsłaniając plątaninę poszatkowanych mięśni. Jego biodra są symetrycznie mniejsze i nie aż tak uszkodzone. Jego tułów za to bardzo się zmienił- jest dłuższy, węższy na dole, przez co S.Springtrap nie ma już otyłej sylwetki. Jego brzuch ma w sobie mniej dziur niż poprzednik, lecz mięśnie P.Guy'a wydają się tutaj ułożone w ukośne paski. Jego lewa ręka zachowała zniszczenia podobne do tych z oryginalnej prawej, lecz jest urwana w połowie i widać tak ułamaną kość przedramienia P.G-a. Prawa ręka nie przeszła szczególnych zmian, ale dłoń ma wszystkie 5 palców, na których są pazury z ludzkich kości. Dolna szczęka przeszła sporą zmianę-jest wydłużona, ma ostre zęby i przypomina tą od Nightmare Freddy'ego, ale zieloną z miętową końcówką. Górna część głowy również bardzo się zmieniła. Jest teraz taka bardziej większa i wydłużona z wielkimi oczodołami i powiększonym, króliczym pyskiem z 2 siekaczami. Dziura w głowie jest większa i widać wyraźnie tam czaszkę lub podpancerz kostiumu. Z boków wystają mięśnie P.G.-a również ułożone w rządki. Nie posiada prawego ucha, ale ciągle ma lewe o prawie niezmienionej budowie.

Ciekawostki

  • Salvage Springtrap to już 3 animatronik, który nie posiada któreś ręki: pierwszym jest Withered Bonnie a drugim - Phantom Foxy.
  • Głos Salvage Springtrapowi podkładał PJ Heywood.
  • Niektórzy Fani żeby skrócić niego imię nazywają go "ScrapTrap"

Galeria