FANDOM

Regulamin Zasad Bezpieczeństwa w Rogu Wschodniego Korytarza

  • Don't run (Nie biegaj)
  • Don't yell (Nie becz)
  • Don't scream (Nie drzyj się)
  • Don't poop on floor (Nie rób kupy na podłodze)
  • Stay close to Mom. (Trzymaj się blisko mamy)
  • Don't touch Freddy (Nie dotykaj Freddy'ego)
  • Don't hit (Nie bij)
  • Leave before dark (Wychodź przed zmrokiem)

Thank you, Management (Dziękuję, dyrekcja)

Czy nie szukałeś/szukałaś Wschodniego Korytarza lub Zachodniego Korytarza albo jego rogu?

Róg wschodniego korytarza (z ang. Eest Hall corner) to jedna z jedenastu pomieszczeń (trzynastu, jeśli drzwi liczymy, jako lokacje) w Freddy Fazbear's Pizza.

Najpewniej jest ono nieczynne, co można zasugerować jego niezadbany wygląd. Warto go mieć na oko, ponieważ często jest ostatnią lokacją, w której jest animatronik zanim spróbuje wejść do biura.

Korzystają z niego Freddy Fazbear i Chica, a w obydwóch przypadkach Róg Wschodniego Korytarza jest szóstą lokacją (Wraz ze Sceną, gdzie zaczynają) w trasie do punktu do celowego.

Opis

Jest to jak sama nazwa wskazuje, róg na końcu Zachodniego Korytarza skręcający w stronę biura, z którego korzystają animatroniki. Pokój nie jest zadbany, jak widać ze względu na rzucone swobodnie dwie kulki papieru znajdujące się na podłodze, a także dokumenty, które najpewniej odczepiły się od ściany. Niektóre nadal się trzymają przy głównej i/oraz lewej ścianie.

Jak w większości lokacji pojawia się tutaj charakterystyczny czarno-biały szlaczek z czerwoną obwódką. Podobny wzór znajduje się na podłodze. Nad ozdobą ściany znajduje się najbardziej z nią powiązany element - Regulamin zasad Freddy Fazbear's Pizza.

Na podłodze jest odbicie ściany. Dodatkowo z sufitu zwisają na sznurkach sztuczne gwiazdki i kilka kabli.

Ciekawostki

  • Kiedy Chica jest w tym pokoju od nocy 1 do nocy 3 nic z nią nie jest - Stoi normalnie i nie ma w niej niczego szczególnego. Jednak począwszy od nocy 4, już nie zachowuje się normalnie - Jej głowa chaotycznie się rusza i tym samym, czasami otwiera dziób oraz wydaje dziwne dźwięki.
  • Jest ostatnim miejscem, w którym przebywa Chica nim stanie pod prawymi drzwiami. Więc jak się ją tam zobaczy to powinno się regularnie sprawdzać drzwi.
  • Róg Wschodniego Korytarza jest odpowiednikiem prawych drzwi w przypadku Freddy'ego.
  • Możliwe, że czasami regulamin zmieni się w wycinki z gazet.
    • Ale nie może do tego dojść, jeśli w Rogu Zachodniego Korytarza jest jakiś animatronik.
  • Na podłodze znajdują się kulki z papieru, ale jednocześnie w podłodze widać odbicie światła, co wskazuje, że podłoga została nie dawno umyta i w końcu nie wiadomo czy podłoga jest brudna, czy czysta.
  • Zasada "Nie dotykaj Freddy'ego" oskarżyła tego animatronika o bycie sprawcą Ugryzienia z 87.
  • W tym pomieszczeniu w lewym, dolnym rogu obrazu rejestrowanego przez kamerę jest nietypowy przedmiot przypominający lampę. Nie wiadomo, co to jest.

Galeria

Artykuł

Jak oceniasz artykuł ,,Róg Wschodniego Korytarza?"
 
15
 
1
 
1

Ankieta stworzona dnia lut 22, 2016, o godzinie 17:07.
Oddanych głosów: 17