FANDOM

Przed Nocne Scenki - jak sama nazwa wskazuje to scenki, które mogą pojawić się przed określoną nocą we FNaF 2.

Scenki

Noc 1

FNaF2 Cutscene Night 100:38

FNaF2 Cutscene Night 1

Opis

Ta scenka może pojawić się tylko przed Nocą 1. Akcja dzieje się na scenie, a wcielamy się w Freddy'ego i patrzymy z jego perspektywy. Freddy powoli rozgląda po scenie i na chwile zatrzymuje głowę, gdy zobaczy swych animatroniczych kolegów. Oni zaś patrzą się przed siebie, jakby byli zahipnotyzowani albo po prostu wyłączeni. W tle słychać odgłosy podobne do zdeformowanego lub zniekształconego skrzeczenia. Scenka zakończy się, gdy Freddy przestanie się rozglądać. Koniec scenki jest podobny do końca gry.

Noc 2

FNaF2 Cutscene Night 200:36

FNaF2 Cutscene Night 2

Opis

Ta scenka może pojawić się tylko przed Nocą 2. Jest pod wieloma względami przypomina scenkę z Nocy 1. Tak samo jak w niej: Akcja dzieje się na scenie, wcielamy się w Freddy'ego i rozglądamy się. Zmienia się jednak wygląd animatroników. Po prawej stronie, Bonnie obraca się głową w naszą stronę i pokazuje swe skrzywione, czerwone oczy. Po lewej Chica również obraca głowę w stronę Freddy'ego, lecz ona już w ogóle nie ma oczu. Ma tylko puste, czarne oczodoły jak w przypadku Złotego Freddy'ego. Scenka kończy się tak samo jak ta z nocy 1.

Noc 3

FNaF2 Cutscene Night 300:37

FNaF2 Cutscene Night 3

Opis

Ta scenka może pojawić się tylko przed Nocą 3. Jest bardzo podobna do scenek z poprzednich nocy. Znów zmienia się tylko postawa Chicy i Bonnie'go. Bonnie już patrzy na nas bezpośrednio, a jego oczy tak jak w przypadku Chicy ze scenki z Nocy 2, całkowicie znikają. Wcześniej wspomniana Chica otwiera swe usta i nie wygląda zbyt przyjaźnie. Gdy Freddy się rozejrzy i będzie chciał już zakończyć scenkę na środku Sceny pojawi się Złoty Freddy i dopiero wtedy scenka się zakończy.

Noc 4

FNaF2 Cutscene Night 400:36

FNaF2 Cutscene Night 4

Opis

Ta scenka może pojawić się tylko przed Nocą 4. Jest niemal taka sama jak scenka z nocy 1. Nawet Animatroniki są zwrócone przed siebie, tak samo jak w tamtej scence. Jednak przed graczem jest wielka głowa Marionetki o czerwonych źrenicach. Gracz ma możliwość rozglądania się za pomącą kursora myszy, w przeciwieństwie do poprzednich nocy, ale głowa Marionetki będzie za nim podążała. Scenka po chwili się kończy.

Ciekawostki

  • Głowa Marionetki nawet nie chodzi. Ona lewituje.
    • Niektórzy uważają jednak, że to po prostu Marionetka stoi bardzo blisko Freddy'ego i podąża krok w krok za jego głową i dlatego tak wygląda, jakby lewitowała.
  • Gdy Marionetka na nas skacze to jej źrenice są białe, a w po nocnej scence z nocy 4 - ma czerwono-białe.Możliwe, że jest więcej niż jedna Marionetka lub czerwone źrenice są halucynacją.
    • Możliwe też, że podczas Jumpscare ma białe źrenice z powodu oświetlenia, a gdy jest ciemno to jej źrenice zaczynają świecić na czerwono automatycznie.
  • Akcja rozgrywa się na scenie koło Jadalni chociaż nie ma jej we FNaF 2. Powstały dwie teorie na ten temat:
  1. Marionetka istniała już we FNaF 1, lecz się nie pokazywała.
  2. Akcja scenek rozgrywa się we FNAF 1
  • Po podświetleniu głowy Freddy'ego z przed nocnych scenek jej kolor z czarnego zmieni się na fioletowy. Możliwe, że podczas scenek byliśmy Shadow Freddy'm.
  • W plikach gry po nocne scenki nazywają się Dream, czyli Sen lub Halucynacja
  • Głowa Bonniego z po nocnej scenki z nocy 3 wygląda jak halucynacja bezokiego Bonnie'go z FNaF 1.
  • Złoty Freddy pojawia się na scenie, mimo że w ani jednym FNaF'ie nie pokazywał się na niej, (lecz pod postacią Fredbeara występował na scenie we Fredbear's Familly Dinner - FNAF 4)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki