FANDOM

Pokój Imprez 1
Pokój Imprez
Prawdopodobna Nazwa Pokój Imprez 1, Pokój Przyjęć 1
Mieszkające Animatroniki Nie ma
Przechodzące Animatroniki Old Bonnie, Toy Chica, Mangle
Typowe Rzeczy stoliki, plakaty, urodzinowe czapki, papierowe ludziki

Pokój Impez 1 (z ang. Party Room 1), to pomieszczenie w FNaF2. Przechodzą, przez niego Old Bonnie, Mangle i Toy Chica.

Wygląd

Po lewej stronie lokacji, znajduje się szyb wentylacyjny. U góry widać wycinki papierowych ludzików, zawieszone jak serpentyny i wstęgę z napisem "HAPPY BIRTHDAY". W głębi pokoju są 2 nakryte stoliki z 10 czapkami urodzinowymi, na jednym stoliku (na wszystkich stolikach 20) oraz plakaty Toy Bonnie'go z napisem "Let's Rock!", Toy Freddy'ego z napisem "Party Time U READY?" i Toy Chici z napisem "Let's Party!". 

Aktywność Animatroników

W nocy 1, może wejść tam 2 razy Toy Chica oraz nie wykluczone też, że jak mamy dużo szczęścia/pecha pojawi się tam Mangle. W nocy 2, będzie trudniej ponieważ Toy Chica wejdze do niego 3 razy możliwe też, że pojawi się tam Mangle, lub 2 razy Bonnie. Noc 3 będzie trudna, gdyż pojawi się tam 3 razy Toy Chica, 4 razy Bonnie i 5 razy Mangle. Noc 4, będzie jeszcze bardziej niebezpieczna, gdyż wejdzie tam 3 razy Toy Chica, 6 razy Bonnie, 6 razy Mangle. Jednak te wszystkie noce są niczym w porównaniu do nocy 5 można tak wnioskować po tym, że zobaczymy tam 6 razy Toy Chice, 13 razy Bonnie i 10 razy Mangle. 

Ciekawostki

  • Możliwe, że kiedyś w tym pokoju Toy Chica rozdawała dzieciom jedzenie. Dlatego być może, przez niego przechodzi.
  • W tym pokoju Toy Chica patrzy w kamerę tak samo jak w Głównej Hali tamtędy wchodzi do wentylacji Toy Chica, Bonnie ale balloon boy który wchodzi tym samym szybem już nie przechodzi przez to pomieszczenie
  • Bonnie w pokoju imprez 1
  • Mangle w pokoju imprez 1
  • Toy Chica w pokoju imprez 1