FANDOM

Pokój dziecięcy (z ang. Children's Room) - jest to lokacja, w której zaczynamy grę Five Nights at Freddy's 4.

Wygląd

Jak sama nazwa sugeruje jest to Pokój Dziecka mającego około 5-8 lat. Można to wywnioskować po zabawkach, które się tam znajdują. Jest jeszcze tylna część tej lokacji, którą można sprawdzić przez odwrócenie się. Z zabawek znajdziemy tam: fioletowy wiatrak, robota na szafie i na podłodze, granatową telefono-auto-zabawkę oraz żółtą, bliżej nie znaną zabawkę, która wraz z telefonem leży na podłodze po jego przeciwnej stronie. W pomieszczeniu jest rozłożony fioletowy dywan, pięciopiętrowa szafa. Z jej trzeciego piętra wystaje zielone ubranie, składzik oraz drzwi po bokach pokoju prowadzące do lewego i prawego Przedpokoju. Ściany i sufit są białe. Jest też druga, trzypiętrowa szafa z lampką na niej. Na ścianach są powieszone obrazki o niskiej rozdzielczości prawdopodobnie przedstawiające Scotta. Być może jest to tak naprawdę biuro z FNaF 1, tylko że wystylizowane na pokój dziecka. Jest większe do biura, ale w koszmarze to nie ma znaczenia. Poza tym gramy dzieckiem. Cały dom z FNaF 4 to pierwsza pizzeria zrobiona na dom:

za korytarzami znajduje się być może salon, który jest Jadalnią. Kuchnia jest na swoim miejscu.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki