FANDOM

Pokój Bezpieczeństwa (z ang. Safe Room) - pokoje we Freddy Fazbears Pizza, w których (prawdopodobnie) znajdowały się stroje sprężynowe, o których wiele razy wspomina Phone Dude w nagraniach, które nam puszcza od drugiej połowy nocy 2.

Informacje

  • Nie wchodzą tam żadne animatroniki, ponieważ nie mają tego pomieszczenia na swoich wgranych w system mapach.
  • Mamy okazję zobaczyć prawdopodobnie go w minigrze po nocy 5.
  • Przebywali tam pracownicy ubierający się w kostiumy sprężynowe.
  • Gdyby zatrzaski/sprężyny pękły i ochroniarz zacząłby się wykrwawić, musiał wejść do tego pokoju i tam umrzeć by "nie zepsuł klientom pobytu" w danej lokacji.
  • Możliwe, że przechowywano tam kostiumy sprężynowe.

Wspomnienia przez Phone Dude'a

Noc 1

Eee, jakiś gość, który pomagał projektować jeden z budynków, mówił, że był tu jakiś dodatkowy pokój, który został zabity deskami, czy coś takiego.

Wtedy dowiadujemy się, że istniał jakiś tajemniczy pokój we Freddy Fazbear Pizza, który został zabity deskami.

Noc 3

Gdyby zatrzaski się rozpięły w trakcje noszenia kostiumu, spróbuj się oddalić od ludzi przed wykrwawieniem, żeby nie zepsuć ich pobytu tutaj. Jak zwykle, gdyby zaszła tak potrzeba, idź do pokoju bezpieczeństwa. W każdej lokacji jest jeden dodatkowy pokój, nie widoczny na elektronicznej mapie zaprogramowanej w robotach czy systemie kamer.

Wtedy dowiadujemy się, o jednym z celów pokoi oraz o tym, że są niewidoczne dla animatroników i kamer.

Noc 5

Eee, to tylko przypomnienie zasad pokoju bezpieczeństwa. Pokój bezpieczeństwa jest przeznaczony na wyposażenie lub inne rzeczy aktualnie nieużywane, oprócz tego z pokoi bezpieczeństwa mogą korzystać tylko pracownicy. To nie pomieszczenie, gdzie można sobie robić przerwy, pracownicy nie powinni się tu chować lub gromadzić. Oprócz tego, bez względu na wszystko, klienci nie powinni być zabierany do pokoju i poza teren pokazu.

Wtedy dowiadujemy się, znajdują się tam rzeczy aktualnie nieużywane, mogą z niego korzystać tylko pracownicy, nie można tam robić przerw, chować się tam czy gromadzić. Nie wolno tam również zabierać klientów.

Noc 6

Eee, chcieliśmy tylko poinformować wszystkich pracowników, że przez ograniczenie budżetu, wcześniej wspomniane pokoje bezpieczeństwa zostaną zamknięte w większości lokacji, włączając tę. Pracownicy będą tu przez większość dnia, będą zabudowywać drzwi. Nic stamtąd nie zostało zabrane, więc jeśli coś w środku zostawiłeś, to jest to twoja wina. Kierownictwo również prosi, by nie wspominać o tym pokoju rodzinie, przyjaciołom lub agentom ubezpieczeniowym.

Wtedy dowiadujemy się o zamknięciu i próbie zapomnienia o pokojach bezpieczeństwa.

Lokacje
FNaF 1 BiuroScenaJadalniaMagazynPiracki KącikSchowekWschodni KorytarzZachodni KorytarzRóg Wschodniego KorytarzaRóg Zachodniego KorytarzaToaletyKuchnia
FNaF 2 BiuroScenaSala GierZakątek NagródKącik ZabawGłówna HalaCzęści/UsługiPokój Imprez 1Pokój Imprez 2Pokój Imprez 3Pokój Imprez 4KorytarzLewa WentylacjaPrawa Wentylacja
FNaF 3 BiuroKorytarz (przed biurem)Korytarz (obok biura)Pokój 1Pokój 2Pokój 3Pokój 4Pokój 5Pokój 6Pokój 7Pokój 8Pokój 9Pokój 10Wentylacja 11Wentylacja 12Wentylacja 13Wentylacja 14Wentylacja 15
FNaF 4 Pokój DziecięcyTylny Pokój DziecięcyLewy PrzedpokójPrawy PrzedpokójSzafaKuchnia
FNaF SL ElevatorEntry Way VentCircus Gallery VentControl ModuleBallora GalleryBreaker RoomCircus ControlCircus GalleryFuntime AuditoriumParts & ServiceScooping RoomPrivate Room
Inne Fredbear's Family DinerCircus Baby's Pizza WorldChica's Party WorldFreddy Fazbear's PizzaPokój BezpieczeństwaFazbear's Fright: The Horror Attraction

Więcej z Fandomu

Losowa wiki