FANDOM

...Eee, oprócz tego, eee, sprawdzaj od czasu do czasu kurtynę w Pirackim Kąciku. Postać stamtąd różni się od pozostałych, bo staje się bardziej aktywna, gdy kamery są wyłączone zbyt długo. Chyba nie lubi być obserwowany, nie wiem...
  Phone Guy Noc 2 

Piracki Kącik (z ang. Pirate Cove) to jedna z jedenastu pomieszczeń (trzynastu, jeśli drzwi liczymy, jako lokacje) w Freddy Fazbear's Pizza.

Dawniej było to miejsce występowania Foxy'ego, ale w czasie gry to zamknięta atrakcja. Oznaczony jest na monitorze, jako CAM 1C oraz zamieszkuje ją wcześniej wspomniany Foxy.

Wygląd

Te pomieszczenie jest bardzo małe, a może wraz z Pokojem z środkami czystości najmniejsze w grze. Zdecydowanie większą część lokacji stanowi scena otoczona fioletowa kurtyna przyozdobiona w dekoracje gwiazdek. Przez sceną stoi znak ,,Sorry! OUT OF ORDER", czyli z polskiego ,,Przepraszam! NIECZYNNE" informujący o zamknięciu miejsca. Dzięki dwóm lampom po bokach głównej atrakcji widać pokój w nie wielkiej widoczności. Ne pewno podłoga jest zrobiona z białych i czarnych kafelków.

W czasie następnych trzech faz możemy zobaczyć Foxy'ego oraz odsłoniętą kurtynę.

Ciekawostki

  • Kamera ta wymaga częstej obserwacji w każdym etapie gry - w momencie kiedy nie zwracamy uwagi na to miejsce za częstej uwagi Foxy może zaatakować nas nawet pierwszej nocy, prawdopodobnie o 5AM.
  • Czasami w Pirackim Kąciku w pierwsze formie może dojść do Easter Egg'u - Foxy może zacząć śpiewać.
  • Czasem zdarza się tu zaobserwować halucynację - zamiast napisu "OUT OF ORDER" można czasem na tabliczce dostrzec napis "IT'S ME".
  • Może to oznaczać że Foxy spowodował

The Bite of 87. Można tak uznać że Foxy próbuje powiedzieć,, Sorry, It's ME.

  • Piracki Kącik jest najprawdopodobniej zamknięta przez Foxy'ego, bo to najprawdopodobniej on jest sprawcą The Bite of '87.
  • Po podświetleniu teasera Nightmare Foxy'ego możemy zobaczyć napis "OUT OF ORDER".Jest to nawiązanie do tabliczki z napisem "Sorry!OUT OF ORDER" w Pirackim Kąciku
  • Kurtyna z Pirackiego Kącika wisi w jednym z pokoi we FNaF 3.
  • Nie wiadomo jak dokładnie wygląda Piracki Kącik, ponieważ mamy możliwość zobaczenia jej tylko z zewnątrz, a w fazie 4 jest za ciemno, żeby coś zobaczyć.
  • Czasami w internecie można znaleźć pseudo-zrzuty ekranów z Pirackiego Kącika, gdy pojawia się Easter Egg ,,It's me", a w głębi sceny na środku jest słabo widoczny inny napis ,,I'm a good fox". Jest to całkowicie photoshop i nie istnieje coś podobnego w prawdziwej rozgrywce.
  • Foxy śpiewa najprawdopodobniej tylko w fazie 1, gdy jest całkowicie za kurtyną.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki