FANDOM

Pink Guy (z pol. Różowy Gościu, nazywany też Pink Man) to negatywna postać pojawiająca się w minigrach z FNaF2.

 Wygląd

Jak sam pseudonim wskazuje to różowa postać zbudowana z pikseli przypominających zarysy człowieka.

W przeciwieństwie do Purple Guy'a jest raczej niski i sprawia wrażenie bardziej grubego.

Tak samo jak on jest prawdopodobnie łysy, ponieważ w "Daj ciasto dzieciom" i "Idz! Idz! Idz!" czubek jego głowy nie ma innych kolorów co reszta ciała, co by wskazywało na włosy i również jak w przypadku Purple Guy'a, ma wyrazistą twarz, która w bardzo dobry sposób pokazuje jego uczucia i emocje.

Osobowość

Jest jeszcze bardziej tajemniczy niż jego fioletowy odpowiednik, ponieważ nie widzimy go we FNaF3.

Prawdopodobnie jest złym i okrutnym charakterem, ponieważ w minigrze "Idz! Idz! Idz!" pojawia się nie daleko zamordowanych dzieci, a w "Daj ciasto dzieciom" zabija córkę Henry'ego.

Historia

Znaczna części jego historii pozostaje nieznana, ale prawdopodobnie zabił przynajmniej 6 dzieci o czym mówią minigry, lecz mogło być ich więcej.

Jest również często kojarzony z Incydentem w Sprawie Zaginionych Dzieci.

Nie wiadomo, co było powodem zabójstw i czy został ukarany jak Purple Guy.

Ciekawostki

  • Pink Guy jest nie wyższy niż dziecko, które zabija w minigrze "Daj ciasto dzieciom".
  • Scott Cawthon potwierdził że Purple Guy i Pink Guy to ta sama osoba.