FANDOM

Phone Dude (z pol. Telefonujący Gościu) - postać we FNaF 3. Jest właścicielem Fazbear's Fright: The Horror Attraction i odpowiednikiem Phone Guy'a. Można go wyciszyć przyciskiem MUTE CALL.

Osobowość

Phone Dude sprawia bardzo przyjacielskie wrażenie w stosunku do nocnego stróża i odnosi się do niego trochę jak do przyjaciela. Rozmawia z nami tylko w nocy 1 i do połowy nocy 2. Potem puszcza nam jakieś nagrania. Jest bardzo podekscytowany swym pomysłem i nieustanie dąży do urzeczywistnienia go, przez co pokazuje swą ambitność i upartość. Jest zainteresowany wszelkimi nowościami związanymi z jego planem. Szczególnie, kiedy odkryto Springtrap'a i nagrania z starych pizzerii. Często żartuje. Ma też złe cechy charakteru. W pogoni za celem, nie bierze pod uwagę bezpieczeństwa innych. Prawdopodobnie wiedział o ryzyku pożaru, ale nie zwolnił pracowników na czas eliminacji zagrożenia oraz sam prawdopodobnie został w budynku, kiedy on wybuchł.

Ciekawostki

  • Bardzo dużo łączy go z Henrym z FFPS'a ale większe szanse są na to że Henry to nocny stróż z FNaFa 3.
  • Oboje (prawdopodobnie) zostali w palącym się budynku
  • Mają jakieś powiązanie ze stróżem nocnym
Postacie
Z gry Mike SchmidtJeremy FitzgeraldFritz SmithPhone GuyPhone DudePink GuyPurple GuyMichael AftonWillam AftonDzieciCórka AftonaMłodszy Syn AftonaEggs BenedictClaraVladHenry
Z życia Zehra Jane NaqviAmber Lee ConnorsHeather MastersMichella MossJulie ShieldsKellen GoffBecky ShrimptonAndy FieldChristopher McCulloughPJ HeywoodBob BarnesJesse AdamJason KappusLeon RiskinThe Living TombstoneScott Cawthon