FANDOM

Phantom Shadow Freddy jest jednym z Phantom'owych animatroników z FNaF 3.

Pluszak Chicy Wygląd

Niektórzy mówią, że Phantom Golden Freddy jest Phantom Freddy'm i odwrotnie, ale drut wychodzący w miejscu lewego ucha, którego nie ma, zaprzecza tej tezie, ponieważ Freddy i we FNaF1, i we FNaF2 miał lewe ucho.

Tylko dwa animatroniki nie mają lewego ucha - Złoty Freddy z FNaF2 oraz Shadow Freddy.

Phantom Golden Freddy ma puste oczodoły, a Shadow Freddy - białe oczy.

Jedynym animatronikiem, który pozostaje to Złoty Freddy z FNaF2, który nie ma i lewego ucha, i ma puste oczodoły, tak samo jak postać Phantom Złotego Freddy'ego.

Jak inne "Freddy'owate" ma czarny cylinder oraz lewe ramie, które też jest bardzo podobne, jak nie identyczne do lewego ramienia Złotego Freddiego, ponieważ prawe jest zasłonięte.

Pluszak Bonnie'go Zachowanie

Phantom Golden Freddy pojawia się w podobny sposób do halucynacji, przez co został za nią uznany.

Niektórzy mówią, że pojawia się on tylko w Koszmarze, ale ponoć jest też możliwy do zobaczenia we wcześniejszych nocach.

Nie ma on większego znaczenia w grze, pojawia się on po lewej stronie ekranu w biurze i nic nie robi.

Nie może on nawet doprowadzić do popsucia opcji na panelu kontrolnym, a gdy gracz go zignoruje i odwróci się w prawą stronę, Phantom Shadow Freddy zniknie.

Pluszak Złotego Freddy'ego Ciekawostki

  • Po usunięciu zielonego światła w biurze widać, że jest brązowy dlatego niektórzy uważają, że to Freddy. Ale w zakładce "EXTRA", nie ma Phantom Golden Freddy'ego, tylko jest "Phantom Freddy". Phantom Freddy w takim razie, nie może być jednocześnie i Phantom Freddy'm, i Phantom Golden Freddy'm, ale on to może być po prostu Golden Freddy, ponieważ on tak samo jak Phantom Freddy i Phantom Foxy wyglądają na withered Animatroniki, tylko bez jakiś części ciała.
  • Niektórzy sądzą, że jest on tak naprawdę zwykłym Złotym Freddy'm.
  • Jest bardzo mała szansa, na pojawienie się jego podczas GamePlay'u w grze jako halucynacja.

BBDoll Galeria