FANDOM

Phantom Marionetka to jeden z Phantomowych animatroników w FNAF3. Pojawia się czasami w pokoju CAM8, od nocy 4.

Pluszak Chicy.pngWygląd

Phantom Marionetka to kukiełka o smukłej sylwetce i czarno-ciemnozielonym kostiumie.

Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a, jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej, lub pierwszej części gry oraz posiada białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrap'a.

Swym kształtem przypomina Marionetkę, poza kolorystyką i oczami niczym się od niej nie różni.

Pluszak Bonnie'go.pngZachowanie

Począwszy od nocy 2, gdy gracz zajrzy do Pokoju 8, to może się tam pojawić.

Jeśli się ją spotka to powinno się dokonać poniższych informacji:

Gracz powinien zmienić kamerę na inną lub w ogóle wyłączyć system kamer.

Jeśli gracz szybko zrobi,którąś z tych opcji, to tym samym uniknie Iluzji.

Ale jeśli gracz za wolno zmieni kamerę (lub w ogóle tego nie zrobi) to z lewej strony ekranu wyłoni się twarz Phantom Marionetki i będzie podążała za kursorem myszy.

Temu zjawisku towarzyszy rozjaśniający i ściemniający się ekran oraz specjalny dźwięk.

Dźwięki Phantom Marionetki.ogg

Po około 14 sekundach zniknie, uszkadzając Audio Devices i Camera System

Pluszak Złotego Freddy'ego.pngCiekawostki

  • "Jumpscare" Phantom Marionetki trwa najdłużej w całej grze.
  • Jest najniebezpieczniejszym Phantom'em dlatego, że jej iluzja trwa dłużej niż Jumpscare innych Phantom'ów i Springtrap ma znacznie więcej czasu, by dostać się do gracza.
  • Marionetka ma fioletowe rumieńce. Widać to gdy nas Jumpscare'uje.
  • W CAM8, przed pojawieniem się Phantom Marionetki, pojawia się zwykła Marionetka.
  • Możliwe, że twórca gry - Scott Cawton wzorował Jumpscare Phantom Marionetki na Marionetce z Przed Nocnych Scenek z Nocy 4. W tej scence widać, że Marionetka gdziekolwiek spojrzymy cały czas się na nas patrzy. Podobnie jest w przypadku Phantom Marionetki i na dodatek pojawia się też w nocy 4. Więc wydaje się być to bardzo prawdopodobne.
  • Phantom Marionetka jest najbardziej denerwującym Phantom animatronikiem, ze względu na jej długi jumpscare i uszkodzenia pojumpscerowe.
  • Podczas ataku Phantom Marionetki, może wystąpić błąd, kiedy to może nastąpić multi-jumpscare. (np. kiedy trwa jumpscare Phantom Marionetki, a Phantom Freddy znajduje się za szybą.)

BBDoll.pngGaleria

  • Phantom Marionetka w zakładce "Extra"
  • Phantom Marionetka Jumpscare
  • Marionetka w cam 08
  • Plakat Marionetki w Fnaf3
  • Głowa Phantom Marionetki
  • Phantom Puppet

Więcej z Fandomu

Losowa wiki