FANDOM

Phantom Mangle jest jednym z Phantomowych animatroników w FNaF3. Pojawia się czasem w  Pokoju 4 .

Pluszak ChicyWygląd

Phantom Mangle to animatronik-lis o stosunkowo nieokreślonej sylwetce i czarnym kostiumie (Jeśli uzna się, że jest on/ona halucynacją). Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a (Poza Phantom Chicą) jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej części gry i ma białe, puste oczy, które są podobne do tych, które ma Springtrap. Swym kształtem przypomina Mangle i zasadniczo niczym się od niego/niej nie różni poza kolorem kostiumu, oczami i paroma kablami wystającymi z głowy.

Pluszak Bonnie'goZachowanie

Czasami, gdy otworzy się monitor i patrzy się na Pokój 4 to niewykluczone, że z sufitu zacznie zwisać Phantom Mangle. Jeśli się go/ją spotka to powinno się dokonać poniższych informacji: Gracz powinien zmienić kamerę na inną lub w ogóle wyłączyć system kamer. Jeśli grający szybko to zrobi, którąś z tych opcji to tym samym uniknie pojawienia się Phantom Mangle. Jednak jak nie zrobi żadnej lub za wolno, Phantom Mangle pojawi się za szybą w biurze. Zacznie wtedy wydawać dźwięki podobne do tych, co wydaje Mangle z drugiej części gry, gdy jest w biurze, ale bardziej zniekształcone. Natychmiast, gdy się ukaże, doprowadzi do zepsucia opcji "audio" i po około 10 sekundach zniknie.
Dźwięki Phantom Mangle

Pluszak Złotego Freddy'egoCiekawostki

  • Kiedy Phantom Mangle jest za szybą, nie może pojawić się Phantom Freddy. Więc pomaga graczowi.
  • Mangle nie ma w zakładce "ANIMATRONICS" w "EXTRA".
  • Gdy jest w Pokoju 4 jest czarny/a, a gdy jest za szybą to czarno-ciemnozielony/a
  • Phantom Mangle bardziej przypomina typ "Shadow" niż "Phantom", gdy jest w Pokoju 4.
    • Jest to spowodowane kolorystyką i oczami w tym pomieszczeniu, które bardziej przypominają oczy Shadow Bonnie'ego i Shadow Freddy'ego niż Springtrap'a, jak w przypadku innych Phantomów lub, gdy jest za szybą w biurze.
  • Jest jedynym Phantom'em, który nie sprawia efektu rozjaśniania i ściemniania ekranu. Phantom Marionetka również nie wywołuje tego efektu, kiedy skończy iluzje, ale w jej trakcie już tak.
  • Najprawdopodobniej pojawianie się Phantom Mangle w Pokoju numer 4 jest nie przypadkowe dlatego, że Phantom Mangle jest odpowiednikiem/odpowiedniczką Mangle, a on/ta z kolei jest odpowiednikiem/odpowiedniczką Foxy'ego. A w Pokoju numer 4 jest powieszona głowa Foxy'ego.
  • Gdy Phantom Mangle zwisa z sufitu to nie widać głowy Foxy'ego.
  • Nie posiada Jumpscare.

BBDollGaleria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Phantom Mangle - Galeria

Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF 4 Nightmare FreddyNightmare FreddysNightmare BonnieNightmare ChicaNightmare CupcakeNightmare FoxyNightmare FredbearNightmarePlushtrapJack-O-BonnieJack-O-ChicaJack-O-CupcakeNightmare MangleNightmare Balloon BoyNightmarionne
Inne FredbearSpring BonniePurple Freddy