FANDOM

Phantom Mangle - halucynacja występująca we FNaF 3 i FFPS. Jest to spalona Mangle.

Pluszak ChicyWygląd

Phantom Mangle to animatronik-lis o stosunkowo nieokreślonej sylwetce i czarno-zielonym kostiumie. Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a (Poza Phantom Chicą) jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej części gry i ma białe, puste oczy, które są podobne do tych, które ma Springtrap. Swym kształtem przypomina Mangle i zasadniczo niczym się od niej nie różni poza kolorem kostiumu, oczami i paroma kablami wystającymi z głowy.

Pluszak Bonnie'goZachowanie

Czasami, gdy otworzy się monitor i patrzy się na Pokój 4 to niewykluczone, że z sufitu zacznie zwisać Phantom Mangle. Jeśli się go/ją spotka to powinno się dokonać poniższych informacji: Gracz powinien zmienić kamerę na inną lub w ogóle wyłączyć system kamer. Jeśli grający szybko to zrobi, którąś z tych opcji to tym samym uniknie pojawienia się Phantom Mangle. Jednak jak nie zrobi żadnej lub za wolno, Phantom Mangle pojawi się za szybą w biurze. Zacznie wtedy wydawać dźwięki podobne do tych, co wydaje Mangle z drugiej części gry, gdy jest w biurze, ale bardziej zniekształcone. Natychmiast, gdy się ukaże, doprowadzi do zepsucia opcji "audio" i po około 10 sekundach zniknie.
Dźwięki Phantom Mangle

Ultimate Custom Night

Działa bardzo podobnie co we FNaF 3.Tylko tym razem pojawia sie na każdej kamerze i na każdym systemie i będzie zwisać z "sufitu".Teraz jedyne co możesz zrobić to zmienić system na inny albo wyłączyć system.Jeśli jest na kamerach będzie już na każdych.Jeśli gracz zrobi jedną z tych rzeczy to Phantom Mangle się nie pojawi.Jeśli tego nie zrobi albo będzie za wolny Phantom Mangle pojawi się w biurze gdzieś w lewym dolnym rogu.Będzie robić te same dźwięki co wcześnie.Dopóki nie pójdzie dźwięk będzie grał co będzie irytowało Music Man'a i Lefty'ego.

Pluszak Złotego Freddy'egoCiekawostki

  • Kiedy Phantom Mangle jest za szybą, nie może pojawić się Phantom Freddy, więc pomaga graczowi.
  • Phantom Mangle nie ma w zakładce "ANIMATRONICS" w "EXTRA".
  • Gdy jest w Pokoju 4 jest czarna, a gdy jest za szybą to czarno-ciemnozielona.
  • Phantom Mangle bardziej przypomina typ "Shadow" niż "Phantom", gdy jest w Pokoju 4.
    • Jest to spowodowane kolorystyką i oczami w tym pomieszczeniu, które bardziej przypominają oczy Shadow Bonnie'ego i Shadow Freddy'ego niż Springtrap'a, jak w przypadku innych Phantomów lub, gdy jest za szybą w biurze.
  • Jest jedynym Phantom'em, który nie sprawia efektu rozjaśniania i ściemniania ekranu. Phantom Marionetka również nie wywołuje tego efektu, kiedy skończy iluzje, ale w jej trakcie już tak.
  • Najprawdopodobniej pojawianie się Phantom Mangle w Pokoju 4 jest nie przypadkowe dlatego, że Phantom Mangle jest odpowiedniczką Mangle, a ta z kolei jest odpowiedniczką Foxy'ego. A w Pokoju numer 4 jest powieszona głowa Foxy'ego.
  • Gdy Phantom Mangle zwisa z sufitu to nie widać głowy Foxy'ego.
  • Nie posiada Jumpscare'a.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Phantom Mangle - Galeria
Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
Inne FredbearSpring BonniePurple FreddyTwisted FoxyTwisted FreddyTwisted WolfTwisted Bonnie