FANDOM

Phantom Mangle - halucynacja występująca we FNaF 3 i Ultimate Custom Night. Jest to spalona Mangle.

Pluszak ChicyWygląd

Phantom Mangle to animatronik-lis o stosunkowo nieokreślonej sylwetce i czarno-zielonym kostiumie. Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a (Poza Phantom Chicą) jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej części gry i ma białe, puste oczy, które są podobne do tych, które ma Springtrap. Swym kształtem przypomina Mangle i zasadniczo niczym się od niej nie różni poza kolorem kostiumu, oczami i paroma kablami wystającymi z głowy.

Pluszak Bonnie'goZachowanie

Czasami, gdy otworzy się monitor i patrzy się na Pokój 4 to niewykluczone, że z sufitu zacznie zwisać Phantom Mangle. Jeśli się go/ją spotka to powinno się dokonać poniższych informacji: Gracz powinien zmienić kamerę na inną lub w ogóle wyłączyć system kamer. Jeśli grający szybko to zrobi, którąś z tych opcji to tym samym uniknie pojawienia się Phantom Mangle. Jednak jak nie zrobi żadnej lub za wolno, Phantom Mangle pojawi się za szybą w biurze. Zacznie wtedy wydawać dźwięki podobne do tych, co wydaje Mangle z drugiej części gry, gdy jest w biurze, ale bardziej zniekształcone. Natychmiast, gdy się ukaże, doprowadzi do zepsucia opcji "audio" i po około 10 sekundach zniknie.
Dźwięki Phantom Mangle

Ultimate Custom Night

Działa bardzo podobnie co we FNaF 3.Tylko tym razem pojawia sie na każdej kamerze i na każdym systemie i będzie zwisać z "sufitu". Teraz jedyne co możesz zrobić to zmienić system na inny albo wyłączyć system. Jeśli jest na kamerach będzie już na każdych. Jeśli gracz zrobi jedną z tych rzeczy to Phantom Mangle się nie pojawi. Jeśli tego nie zrobi albo będzie za wolny Phantom Mangle pojawi się w biurze gdzieś w lewym dolnym rogu. Będzie robić te same dźwięki co wcześnie. Dopóki nie pójdzie dźwięk będzie grał co będzie irytowało Music Man'a i Lefty'ego.

Pluszak Złotego Freddy'egoCiekawostki

  • Kiedy Phantom Mangle jest za szybą, nie może pojawić się Phantom Freddy, więc pomaga graczowi.
  • Phantom Mangle nie ma w zakładce "ANIMATRONICS" w "EXTRA".
  • Gdy jest w Pokoju 4 jest czarna, a gdy jest za szybą to czarno-ciemnozielona.
  • Phantom Mangle bardziej przypomina typ "Shadow" niż "Phantom", gdy jest w Pokoju 4.
    • Jest to spowodowane kolorystyką i oczami w tym pomieszczeniu, które bardziej przypominają oczy Shadow Bonnie'ego i Shadow Freddy'ego niż Springtrap'a, jak w przypadku innych Phantomów lub, gdy jest za szybą w biurze.
  • Jest jedynym Phantom'em, który nie sprawia efektu rozjaśniania i ściemniania ekranu. Phantom Marionetka również nie wywołuje tego efektu, kiedy skończy iluzje, ale w jej trakcie już tak.
  • Najprawdopodobniej pojawianie się Phantom Mangle w Pokoju 4 jest nie przypadkowe dlatego, że Phantom Mangle jest odpowiedniczką Mangle, a ta z kolei jest odpowiedniczką Foxy'ego. A w Pokoju numer 4 jest powieszona głowa Foxy'ego.
  • Gdy Phantom Mangle zwisa z sufitu to nie widać głowy Foxy'ego.
  • Nie posiada Jumpscare'a.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Phantom Mangle - Galeria
Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF World Adventure FreddyAdventure BonnieAdventure ChicaAdventure FoxyAdventure Toy FreddyAdventure Toy BonnieAdventure Toy ChicaAdventure MangleAdventure Golden FreddyAdventure MarionetteAdventure BBAdventure JJAdventure PaperpalesAdventure Endo 01Adventure Endo 02Adventure EndoplushAdventure Withered Old FreddyAdventure Withered Old BonnieAdventure Withered Old ChicaAdventure Withered Old FoxyAdventure Shadow FreddyAdventure RWQFSFASXCAdventure SpringtrapAdventure Phantom FreddyAdventure Phantom ChicaAdventure Phantom FoxyAdventure Phantom MangleAdventure Phantom PuppetAdventure Phantom BBAdventure FredbearAdventure Spring BonnieAdventure Funtime FoxyAdventure Nightmare FreddyAdventure Nightmare BonnieAdventure Nightmare ChicaAdventure Nightmare FoxyAdventure Nightmare FredbearAdventure NightmareAdventure PlushtrapAdventure NightmarionneAdventure Nightmare BBAdventure Jack-O-BonnieAdventure Jack-O-ChicaDee DeeLolbitMendoStary Człowiek Konsekwencja
Inne FredbearSpring BonnieTwisted FoxyTwisted FreddyTwisted WolfTwisted Bonnie