FANDOM

Phantom Foxy (w skrócie PF) - jeden z Phantom'owych animatroników z Five Nights at Freddy's 3.

Wygląd

Phantom Foxy to animatronik-lis o szczupłej sylwetce i czarno-ciemnozielonym kostiumie. Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a (Poza Phantom Chicą) jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej części gry i ma białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrap'a. Swym kształtem przypomina Foxy'ego, ale nie ma prawej ręki z jego odwiecznym atrybutem - Hakiem. Też jego dolna część brzucha jest zdarta, odsłaniając jego endoszkielet. Ten element był już w drugiej odsłonie, ale nie był aż tak widoczny. Nadal ma identyczne nogi, identyczną lewą rękę, identyczną głowę i piracką opaskę na oku, lecz o innych zabarwieniach.

Zachowanie

W przeciwieństwie do innych Phantom'ów, pojawia się począwszy od nocy 3 lub rzadko 2, kiedy za długo jest włączony monitor. Jeśli gracz często tak robi to może się go spodziewać. Jak się już pojawi to będzie stał po lewej stronie biura, między szybą, a wejściem. Jeśli go zobaczy to powinno włączyć się ponownie monitoring. W przypadku kiedy tak się zrobi to powinien zniknąć. Jednak jeśli gracz tak nie postąpi to Phantom Foxy dokona ataku/Jumpscare.
Scream3
A to z kolei sprawi, że system wentylacji się popsuje i ekran zacznie się ściemniać i rozjaśniać (Jest to spowodowane tym, że gracz zaczyna otwierać i zamykać oczy).

Ciekawostki

  • Phantom Foxy, jest jednym z dwóch animatroników (drugi to Phantom Freddy), które straciły jakąkolwiek część ciała.
  • Najprawdopodobniej, ręka z hakiem Foxy'ego znajduje się w pudełku z zabawkowymi animatronikami.
  • Jest drugim Phantom Animatronem, którego nie widać na kamerach przed jumpscare'm. Drugim jest Phantom Freddy.
  • Gdy jest w biurze to wydaje się być całkiem wysoki, ale w Zakładce EXTRA jest wygląda na drugiego najniższego animatronika. Wydaję się tak dla tego ponieważ zgina kolana.
  • Można zauważyć, że po bokach ma jedno zakończenie, a nie dwa jak w pierwszej części. Świadczy to o tym, że to Foxy z drugiej części FNaF'a.
  • Jego jumpscare to bezpośrednie nawiązanie do Five Nights at Freddy's 2, jest prawie taki sam.
  • Jest najbardziej zniszczonym Phantom'em z Five Nights at Freddy's 3.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Phantom Foxy - Galeria

Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF 4 Nightmare FreddyNightmare FreddysNightmare BonnieNightmare ChicaNightmare CupcakeNightmare FoxyNightmare FredbearNightmarePlushtrapJack-O-BonnieJack-O-ChicaJack-O-CupcakeNightmare MangleNightmare Balloon BoyNightmarionne
Inne FredbearSpring BonniePurple Freddy