FANDOM

Phantom Chica (Skrót od imienia - PCH), to jeden z Phantomowych animatroników w FNaF3. Pojawia się czasami w pokoju numer 7, po czym nas Jumpscare'uje.

Pluszak Chicy.pngWygląd

Phantom Chica to animatronik-kurczak o wysokiej i otyłej sylwetce oraz czarno-ciemnozielonym kostiumie.

Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a posiada białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrap'a.

Jednak w przeciwieństwie do innych Phantom Animatroników jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z pierwszej części gry, a nie drugiej.

Swym kształtem przypomina Chicę i poza kolorem kostiumu, oczu oraz faktem, że jej śliniaczek z napisem "Let's Eat" jest ledwie widoczny. Wygląda tak samo jak jej poprzedniczka.

Jak wspomniano powyżej ma wysoką sylwetkę, a może nawet jest największym Phantom'em i drugim najwyższym animatronikiem w trzeciej odsłonie. Pierwszym jest Springtrap.

Pluszak Bonnie'go.pngZachowanie

Czasami, gdy otworzy się monitor i patrzy się na Pokój 7 to niewykluczone, że na automacie do gier może pokazać się biało-czarny obrazek twarzy Phantom Chicy. Jeśli się ją spotka to powinno się dokonać poniższych informacji:

Gracz powinien zmienić kamerę na inną lub w ogóle wyłączyć system kamer.

Jeśli gracz szybko zrobi, którąś z tych opcji to tym samym uniknie Jumpscare.

Jednak jak nie zrobi żadnej lub za wolno to Phantom Chica pojawi się w biurze, po czym nas zaatakuje/z Jumpscare'owuje.

A to z kolei sprawi, że system kamer się zepsuje i ekran zacznie się ściemniać i rozjaśniać (Jest to spowodowane tym, że gracz zaczyna otwierać i zamykać oczy).

ToyBonnieFigurine.pngJumpscare

Scream3.ogg
Uwaga! Phantom Chica!.gif

Phantom Chica Jumpscare

Chwile po tym jak pojawi się w biurze, natychmiast dokona Jumpscare.

Podczas tej czynności podchodzi blisko nas i szeroko otwiera swe usta.

W tym momencie usłyszymy głośny dźwięk podobny do ryczenia lub krzyku.

Pluszak Złotego Freddy'ego.pngCiekawostki

  • Jest jedynym Phantom Animatronikiem który wygląda tak jak w 1 części
  • Phantom Chica w porównaniu ze swoimi poprzednikami (Chicą The Chicken, Old Chicą i Toy Chicą) ma bardzo mało widoczny śliniak (prawie w jej kolorze).
  • Tak naprawdę to nigdzie w grze nie mamy szansy zobaczyć jej całego ciała. Widzimy go jedynie w zakładce "EXTRA"
  • Podczas Jumpscare na chwile widać jej zęby endoszkieletu.
  • W zakładce Extra brakuje jej lewej ręki.

BBDoll.pngGaleria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki