FANDOM

Phantom Chica (Skrót od imienia - PCH) - jeden z Phantomowych animatroników w FNaF3. Pojawia się czasami w pokoju numer 7, po czym nas Jumpscare'uje.

Wygląd

Phantom Chica to animatronik-kurczak o wysokiej i otyłej sylwetce oraz czarno-ciemnozielonym kostiumie. Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a posiada białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrap'a. Jednak w przeciwieństwie do innych Phantom Animatroników jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z pierwszej części gry, a nie drugiej. Swym kształtem przypomina Chicę i poza kolorem kostiumu, oczu oraz faktem, że jej śliniaczek z napisem "Let's Eat" jest ledwie widoczny. Wygląda tak samo jak jej poprzedniczka. Jak wspomniano powyżej ma wysoką sylwetkę, a może nawet jest największym Phantom'em i drugim najwyższym animatronikiem w trzeciej odsłonie. Pierwszym jest Springtrap.

Zachowanie

Czasami, gdy otworzy się monitor i patrzy się na Pokój 7 to niewykluczone, że na automacie do gier może pokazać się biało-czarny obrazek twarzy Phantom Chicy. Jeśli się ją spotka to powinno się dokonać poniższych informacji: Gracz powinien zmienić kamerę na inną lub w ogóle wyłączyć system kamer. Jeśli gracz szybko zrobi, którąś z tych opcji to tym samym uniknie Jumpscare. Jednak jak nie zrobi żadnej lub za wolno to Phantom Chica pojawi się w biurze, po czym nas zaatakuje/z Jumpscare'owuje. A to z kolei sprawi, że system kamer się zepsuje i ekran zacznie się ściemniać i rozjaśniać (Jest to spowodowane tym, że gracz zaczyna otwierać i zamykać oczy).

Jumpscare

Scream3
Phantom Chica Jumpscare

Phantom Chica Jumpscare

Chwile po tym jak pojawi się w biurze, natychmiast dokona Jumpscare. Podczas tej czynności podchodzi blisko nas i szeroko otwiera swe usta. W tym momencie usłyszymy głośny dźwięk podobny do ryczenia lub krzyku.

Ciekawostki

  • Jest jedynym Phantom Animatronikiem który wygląda tak jak w 1 części
  • Phantom Chica w porównaniu ze swoimi poprzednikami (Chicą The Chicken, Old Chicą i Toy Chicą) ma bardzo mało widoczny śliniak (prawie w jej kolorze).
  • Tak naprawdę to nigdzie w grze nie mamy szansy zobaczyć jej całego ciała. Widzimy go jedynie w zakładce "EXTRA"
  • Podczas Jumpscare na chwile widać jej zęby endoszkieletu.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Phantom Chica - Galeria

Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
FNaF 4 Nightmare FreddyNightmare FreddysNightmare BonnieNightmare ChicaNightmare CupcakeNightmare FoxyNightmare FredbearNightmarePlushtrapJack-O-BonnieJack-O-ChicaJack-O-CupcakeNightmare MangleNightmare Balloon BoyNightmarionne
Inne FredbearSpring BonniePurple Freddy