FANDOM

Phantom Balloon Boy (w skrócie PBB), to jeden z Phantom'owych animatroników z Five Nights at Freddy's 3.

Pluszak Chicy.pngWygląd

Phantom Balloon Boy to animatronik-chłopiec o stosunkowo niskiej sylwetce i czarno-ciemnozielonym kostiumie.

Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a (Poza Phantom Chicą) jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej części gry i ma białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrap'a.

Swym kształtem przypomina Balloon Boy'a, ale stracił swą tabliczkę "Balloons!" i swój czerwono-żółty balonik.

Dużą różnicą jaka dzieli PBB od BB jest to, że ten pierwszy posiada Jumpscare.

Ale nadal ma czapkę ze śmigiełkiem.

Pluszak Bonnie'go.pngZachowanie

W przeciwieństwie do innych Phantom'ów może pojawić się na każdej kamerze, co czyni z niego najniebezpieczniejszego Phantoma oraz drugiego najniebezpieczniejszego animatronika w Five Nights at Freddy's 3.

Jeśli zobaczy się jego postać na monitorze. Powinno się dokonać poniższych informacji:

Gracz powinien szybko zmienić kamerę na inną lub w ogóle wyłączyć system kamer.

Jeśli gracz szybko zrobi, którąś z tych opcji to tym samym uniknie Jumpscare.

Jednak jak nie zrobi żadnej lub za wolno to PBB pojawi się w biurze, po czym nas zaatakuje,lecz nas nie zabije.

A to z kolei sprawi, że wentylacje się nam popsują i ekran zacznie się ściemniać i rozjaśniać (Jest to spowodowane tym, że gracz zaczyna otwierać i zamykać oczy).

ToyBonnieFigurine.pngJumpscare

Scream3.ogg
PhantomBB-Jumpscare.gif

Phantom Balloon Boy Jumpscare

Chwile po tym jak pojawi się w biurze, natychmiast dokona Jumpscare.

Podczas tej czynności "wskakuje" na nas i szeroko otwiera swe usta. W tym momencie usłyszymy głośny dźwięk podobny do ryczenia lub krzyku.

Również podczas jumpscare wyprostowuje swe ręce.

Pluszak Złotego Freddy'ego.pngCiekawostki

  • Na jednym z teaserów do FNaFa 3 widać Phantom Balloon Boya, napis "Guess who?" oraz ukrytą dziesiątkę.
  • Jest najczęściej pojawiającym się Phantom'em.
  • Gdy zobaczymy Springtrapa wychylającego się zza drzwi i włączymy Pokój 10 to zawsze pojawi się tam PBB.
  • Normalnie Phantom Balloon Boy ma białe oczy, ale gdy jest na kamerze to nie ma ich wcale.
  • Phantom BB wyprostowywuje ręce tylko podczas Jumpscare. W zakładce EXTRA i kiedy jest w biurze to ma ręce skierowane w dół. A na kamerze w ogóle nie widać jego rąk.
  • Jest czwartym najgroźniejszym animatronikiem. Pierwszym jest Marionetka, drugim - Foxy , a trzecim - Springtrap.
  • Phantom BB jest najniższym animatronikiem we FNaF3.
  • Na teaserze jest w takiej samej pozycji co na kamerze przed jumpscarem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki