FANDOM

Phantom Balloon Boy (w skrócie PBB) - jeden z Phantom'owych animatroników z Five Nights at Freddy's 3.

Wygląd

Phantom Balloon Boy to animatronik-chłopiec o stosunkowo niskiej sylwetce i czarno-ciemnozielonym kostiumie. Tak samo jak w przypadku każdego innego Phantom'a (Poza Phantom Chicą) jest mroczniejszą wersją swego poprzednika z drugiej części gry i ma białe, puste oczy, które są podobne do oczu Springtrap'a. Swym kształtem przypomina Balloon Boy'a, ale stracił swą tabliczkę "Balloons!" i swój czerwono-żółty balonik. Dużą różnicą jaka dzieli PBB od BB jest to, że ten pierwszy posiada Jumpscare. Ale nadal ma czapkę ze śmigiełkiem.

Zachowanie

W przeciwieństwie do innych Phantom'ów może pojawić się na każdej kamerze, co czyni z niego najniebezpieczniejszego Phantoma oraz drugiego najniebezpieczniejszego animatronika w Five Nights at Freddy's 3. Jeśli zobaczy się jego postać na monitorze. Powinno się dokonać poniższych informacji: Gracz powinien szybko zmienić kamerę na inną lub w ogóle wyłączyć system kamer. Jeśli gracz szybko zrobi, którąś z tych opcji to tym samym uniknie Jumpscare. Jednak jak nie zrobi żadnej lub za wolno to PBB pojawi się w biurze, po czym nas zaatakuje,lecz nas nie zabije. A to z kolei sprawi, że wentylacje się nam popsują i ekran zacznie się ściemniać i rozjaśniać (Jest to spowodowane tym, że gracz zaczyna otwierać i zamykać oczy).

Jumpscare

Scream3
Phantom Balloon Boy Jumpscare

Phantom Balloon Boy Jumpscare

Chwile po tym jak pojawi się w biurze, natychmiast dokona Jumpscare. Podczas tej czynności "wskakuje" na nas i szeroko otwiera swe usta. W tym momencie usłyszymy głośny dźwięk podobny do ryczenia lub krzyku. Również podczas jumpscare wyprostowuje swe ręce.

Ciekawostki

  • Na jednym z teaserów do FNaFa 3 widać Phantom Balloon Boya, napis "Guess who?" oraz ukrytą dziesiątkę.
  • Jest najczęściej pojawiającym się Phantom'em.
  • Gdy zobaczymy Springtrapa wychylającego się zza drzwi i włączymy Pokój 10 to zawsze pojawi się tam PBB.
  • Normalnie Phantom Balloon Boy ma białe oczy, ale gdy jest na kamerze to nie ma ich wcale.
  • Phantom BB wyprostowywuje ręce tylko podczas Jumpscare. W zakładce EXTRA i kiedy jest w biurze to ma ręce skierowane w dół. A na kamerze w ogóle nie widać jego rąk.
  • Jest czwartym najgroźniejszym animatronikiem. Pierwszym jest Marionetka, drugim - Foxy , a trzecim - Springtrap.
  • Phantom BB jest najniższym animatronikiem we FNaF3.
  • Na teaserze jest w takiej samej pozycji co na kamerze przed jumpscarem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki