FANDOM

Paper Plate Boy (lub Paper Plate BB) (z pol. Papierowy chłopiec) (skrót od imienia - PPB) Jest jedną z dekoracji pokoju imprez 4. Sąsiaduje z papierowym Bonnie'm i z papierowym Freddy'm. Na pierwszy rzut oka wydaje się zwykłą dekoracją, ale czasami może pojawić się w biurze. Mimo, że może trochę wystraszyć początkujęcego gracza, nic mu nie zrobi. Po chwili powinien zniknąć z pokoju.

Wygląd

Papierowy chłopiec wygląda bardzo typowo papierowo. Ma brzuszek i główkę (najprawdopodobniej) zrobioną z papierowych talerzyków. Ma duży uśmiech i dwoje niebieskich oczu, narysowane niebieską kredką. Posiada 3 czarne guzik na brzuchu i jeden, czarny guzik, symbolizujący nos. Z brzucha zwisają 2 niebieskie i 2 czerwone wstążki, symbolizujące ręce i nogi.

Teorie i Spekulacje

Kto zabiera papierowego chłopczyka do Biura?

Niektórzy sądzą, że któryś animatronik zabiera Papierowego chłopczyka, z pokoju imprez 4 do naszego biura. Są 3 animatroniki, które przechodzą, przez pokój imprez 4.

Toy Chica

Niektórzy uważają, że to Toy Chica zabiera PPB, do biura. Jednak Toy Chica, gdy przechodzi przez pokój imprez 4, to nie zasłania całkiem PPB, więc to nie ona.

Toy Bonnie

Niektórzy uważają, że to Toy Bonnie zabiera PPB, do biura. Co prawda Toy Bonnie zasłania całą kamerę twarzą (w tym PPB), ale wtedy mógłby zabrać wszystkie papierowe lalki. Jednak on nie zabiera PPB.

Chica

Niektórzy uważają, że to Chica zabiera PPB, do biura. Najprawdopodobniej to ona, bo zasłania tylko PPB, jakby specjalnie to robiła. Najprawdopodobniej bierze go "na barana". Ale to też nie jest możliwe, ponieważ Old Chica nie miałaby jak go powiesić z powodu braku dłoni.

Ciekawostki

  • Paper Plate Boy znajduje się w pudełku z FNaF 3.
  • W FNaF 3 funkcje Paper Plate'a zastępują pozostałe lalki czyli Paper Plate Freddy i Paper Plate Bonnie, oni tak jak on w FNAF 2 czasami pokazują się na scianach w The Office (oczywiście osobno).
  • Prawdopodobnie jest on papierową wersją BB.
  • W plikach gry nazywa się paperpal.
  • Posiada własne AI.

Galeria

  • Papierowy chłopiec w pokoju imprez 4
  • Papierowy chłopiec w biurze
Animatroniki
FNAF1 Chica, Foxy, Bonnie, Freddy, Złoty Freddy
FNAF2 Toy chica, Toy Bonnie, Toy Freddy, The Mangle, Marionetka, Balloon Boy
FNAF3 Springtrap, Phantom Balloon Boy, Phantom Marionetka, Phantom Freddy, Phantom Chica, Phantom Foxy, Phantom Złoty Freddy, Phantom Mangle
Halucynacje Shadow Freddy, Papierowy chłopiec, Shadow Bonnie, Balloon Girl, Endoszkielet, Złoty Freddy (najprawdopodobniej)