FANDOM

Noc 3 (z ang. Night 3) - trzecia noc w grze Five Nights at Freddy's.

Opis

Trudność przetrwania tej nocy znacznie się zwiększyła od poprzedniej. Bonnie i Chica, będą częściej zaglądać do biura i będziemy musieli marnować więcej energii, by się przed nimi obronić. W Pirackim Kąciku Foxy staje się bardziej aktywny i trudniej jest zachować nad nim kontrolę. Sam Freddy wreszcie zacznie się poruszać, chociaż przy innych animatronikach jest łatwym przeciwnikiem. Złoty Freddy ma największą szanse na pojawienie się tej nocy.

Strategia

Noc 3 jest jeszcze w miarę łatwa, ale i tak przydatna będzie jakaś strategia.

  1. Na początku włącz kamerę i sprawdź Piracki Kącik i scenę.
  2. Jeśli Bonnie i Chica znikną ze sceny, regularnie co 5 sekund sprawdzaj oba drzwi a monitoring zostaw ustawiony na Piracki Kącik.
  3. W międzyczasie śledź Freddy'ego.
  4. Jeśli Bonnie lub Chica stoją w drzwiach, po prostu zamknij je i poczekaj aż sobie pójdą.
  5. Jeśli Freddy jest w Rogu Wschodniego Korytarza - zamknij prawe drzwi.
  6. Powtarzaj wszystko do ukończenia nocy.

Połączenie telefoniczne

Five Nights at Freddy's - Wiadomość z nocy trzeciej Napisy PL01:10

Five Nights at Freddy's - Wiadomość z nocy trzeciej Napisy PL

"Halo, halo? Hej, świetnie ci idzie! Większość ludzi nie wytrwała tak długo. To zanaczy, wiesz, zwykle zaczynali zajmować się czymś innym. Eee... Nie sugeruje, że umarli. Nie to miałem na myśli. Eee... W każdym razie, lepiej nie będe zajmował twego czasu. Eee... Dzisiejszej nocy wszystko staje się poważne. Eee... Hej, posłuchaj, mam pomysł! Jeśli zdarzy się, że cię złapią i będziesz chciał wymigać się od bycia wepchanym w strój Freddy'ego... eee.... spróbuj udwać martwego! Rozluźnij się... wiesz... Jest szansa, że... eee.... pomyślą, że jesteś pustym kostiumem. Emm... a jeśli pomyślą, że jesteś pustym kostiumem, mogą próbować... wepchnąć w ciebie metalowy endoszkielet. Ciekawe jak, by to wyglądało... Nieważne, olać to. Najlepiej nie być złapanym w ogóle. Emm... Zostawiam to tobie. Do następnego razu."
 Phone Guy 

Galeria

Noc 3 (z ang. Night 3) to jedna z nocy w grze "Five Night at Freddy's 2". Żeby ją włączyć, należy kliknąć na "Continue" w menu głównym po przejściu Nocy 2.

Opis

Tejże nocy uaktywniają się Bonnie i Chica, którzy są głównym priorytetami i najaktywniejszymi animatronikami w tej nocy.

Freddy może wyjść z Części/Usługi na pobliskie lokacje a, nawet wejść do biura i jeśli gracz nie założy maski zabić go i zakończyć noc ale to się zdarza bardzo rzadko.

Foxy wydaje się pojawiać częściej w korytarzu niż w nocy 2.

Toy animatroniki nie zaczną się stawać aktywniejsze, a nawet wydają się być mniej aktywne niż w nocy 2, wyjątek stanowią Balloon Boy i Mangle, którzy stają się bardziej aktywni niż w poprzedniej nocy.

Tym czasem, w Zakątku Nagród pozytywka zaczyna szybciej się rozładowywać...

Połączenie telefoniczne

Five Nights at Freddy's 2 - Wiadomość z nocy trzeciej Napisy PL-001:24

Five Nights at Freddy's 2 - Wiadomość z nocy trzeciej Napisy PL-0

Przed Nocna Scenka

FNaF2 Cutscene Night 300:37

FNaF2 Cutscene Night 3

Opis

Ta scenka może pojawić się tylko przed Nocą 3. Jest bardzo podobna do scenek z poprzednich nocy. Znów zmienia się tylko postawa Chicy i Bonnie'go. Bonnie już patrzy na nas bezpośrednio, a jego oczy tak jak w przypadku Chicy ze scenki z Nocy 2, całkowicie znikają. A wcześniej wspomniana Chica, otwiera swe usta i nie wygląda zbyt przyjaźnie. Gdy Freddy się rozejrzy i będzie chciał już zakończyć scenkę. Nagle z nie stąd, nie zowąd, na środku Sceny pojawi się Złoty Freddy i scenka się zakończy. Reszta się nie zmienia.

Galeria

  • Chica w przed nocnej scence
  • Bonnie w przed nocnej scence
  • Golden Freddy w przed nocnej scence
  • Początek nocy 3

Noc 3 (z ang. Night 3) jest trzecią nocą w grze "Five Night at Freddy's 4".

Opis

Przejście do tej nocy zapoczątkowywuje przejście w tryb średnio zaawansowany. Koszmarny Bonnie i Chica częściej pojawiają się częściej w Przedpokojach, stają się trudniejszymi przeciwnikami, małe wersje koszmarnego Freddy'ego z poprzednich nocy też stają się aktywniejsi, a Koszmarny Foxy zacznie się oficjalnie pojawiać.

Strategia

Noc 3 jest sporo trudniejsza od nocy 2, ale i tak wystarczy się skupić i nie odrywać twarzy od monitora, aż do jej ukończenia, może też się przydać umiejętność szybkim sterowaniem myszką. Na początku nocy sprawdź tylny Pokój Dziecięcy, a później Przedpokoje. Koszmarny Bonnie jest aktywniejszy od Koszmarnej Chici, więc sprawdź najpierw Lewy, a później Prawy Przedpokój oraz znów zaświeć latarką na łóżko w Tylnym Pokoju Dziecięcym.

UWAGA! Jeśli stojąc przy którymś z przedpokoi, usłyszysz JAKIKOLWIEK dźwięk, który nie leci w tle, zamknij drzwi tego przedpokoju i przeczekaj pięć sekund.

Powtarzaj czynności, aż drzwi prowadzące do szafy nie uchylą się bardziej. Jak tak się stanie to pomiędzy sprawdzeniem lewego i prawego przedpokoju, sprawdź Szafę i jeśli zobaczysz tam Koszmarnego Foxy'ego, zamknij drzwi na 5-7 sekund i sprawdzaj szafę, aż pojawi się w niej pluszak Foxy'ego. W takim zbiegu wydarzeń dokończ sprawdzanie przedpokoi i łóżka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki