FANDOM

Noc 2 (z ang. Night 2) - druga noc w grze Five Nights at Freddy's.

Opis

Od tej nocy Bonnie i Chica będą od czasu do czasu zaglądać do biura. Będą jednak to robić w miarę rzadko, a przynajmniej w porównaniu do innych nocy. Foxy również oficjalnie się uaktywnia i trzeba częściej zaglądać do Pirackiego Kącika. Freddy nadal pozostaje bez ruchu, nie licząc całkowitego spadku energii.

Strategia

Noc 2 jest trudniejsza od pierwszej, ale i tak jest taka sama strategia. # Włącz monitoring i namierz Bonnie'go oraz od czasu do czasu patrz się na Piracki Kącik i Róg Wschodniego Korytarza.

  1. Jeśli Bonnie zniknie z lokacji, gdzie był wcześniej, przeskanuj Jadalnie, Magazyn, Zachodni Korytarz i jego róg oraz Pokój ze środkami czystości. Jeśli nie będzie w żadnej z powyższych lokacji, prawdopodobnie stoi za lewymi drzwiami.
  2. Sprawdź je, jeśli tam będzie, zamknij je i poczekaj aż sobie pójdzie.
  3. Znów go namierz i zacznij wszystko od początku.
  4. Podczas, gdy zobaczysz Chicę w Rogu Wschodniego Korytarza, zacznij sprawdzać prawe drzwi i rób to tak długo, aż nie zobaczysz jej przed nimi.
  5. Wtedy je zamknij i zaczekaj, aż sobie pójdzie.
  6. Jak znów ją zobaczysz w Rogu Wschodniego Korytarza to powtórz te czynności.
  7. Jeśli zobaczysz Foxy'ego w trzeciej fazie w Pirackim Kąciku, sprawdzaj go częściej i jak całkowicie zniknie, natychmiast zamknij lewe drzwi.
  8. Jak usłyszysz dobijanie się do nich - natychmiast je otwórz, by zaoszczędzić energię.
  9. Powtarzaj wszystko do ukończenia nocy.

Połączenie telefoniczne

Five Nights at Freddy's - Wiadomość z nocy drugiej Napisy PL01:40

Five Nights at Freddy's - Wiadomość z nocy drugiej Napisy PL

"Eee... Halo? Halo? Emm... Jeśli to słuchasz oznacza to, że dotrwałeś do dnia drugiego. Gratulacje! Nie będę mówił dziś zbyt długo odkąd Freddy i jego gromadka mają w zwyczaju być bardziej aktywni w ciągu tygodnia. Eee, Dobrym pomysłem byłoby doglądanie kamer, gdy do Ciebie mówię, żeby się upewnić, że wszyscy są na swoich miejscach, wiesz... Eee, najciekawsze jest to, że Freddy nie schodzi ze sceny zbyt często. Słyszałem, że staje się bardziej aktywny w ciemności, więc... Hej! Jest koleiny powód, by zaoszczędzać energię, no nie? Heh... Chce też podkreślić, jak ważne jest zapalanie świateł przy drzwiach. Na Twoim widoku kamer, niektóre obszary są niewidoczne to właśnie te przy drzwiach. Więc, jeśli nie możesz znaleźć czegoś... lub kogoś na swych kamerach, pamiętaj, by sprawdzić światła. Eee, możesz mieć tylko kilka sekund, by zareagować... Eee, nie, żeby czyhało na Ciebie jakieś niebezpieczeństwo, oczywiście. Nic nie sugeruje. Eee... Oprócz tego, eee, sprawdzaj od czasu do czasu kurtynę w Pirackim Kąciku. Postać stamtąd różni się od pozostałych, bo staje się bardziej aktywna, gdy kamery są włączone zbyt długo. Chyba nie lubi, być obserwowana... Nie wiem. W każdym razie, jestem pewien, że wszystko masz pod kontrolą... Eee, do zobaczenia!"
 Phone Guy 

Galeria

Noc 2 (z ang. Night 2) to druga grywalna noc w grze "Five Night at Freddy's 2". Żeby ją włączyć, należy kliknąć na "Continue" w menu głównym po przejściu Nocy 1.

Opis

Ta noc jest trudniejsza od nocy 1.

Bonnie, Chica i Freddy oficjalnie nie uaktywniają się tej nocy, ale jest szansa, że którejś z nich wejdzie do sąsiednich lokacji.

Jedynym starym animatronikiem, który oficjalnie i normalnie uaktywnia się tej nocy jest Foxy, ale jako, że to jego pierwsza noc to jest bardzo nie aktywny.

Z Toy Animatronikami jest inaczej - Toy Chica wejdzie do lewej wentylacji 2-3 razy, a Toy Bonnie do prawej wentylacji 4-5 razy, a Toy Freddy wejdzie raz do korytarza.

Tejże nocy uaktywniają się Balloon Boy, który pojawi się 3 razy w lewej wentylacji i Mangle.

Pozytywka nieco szybciej się rozkręca.

Połączenie telefoniczne

Five Nights at Freddy's 2 - Wiadomość z nocy drugiej Napisy PL-001:54

Five Nights at Freddy's 2 - Wiadomość z nocy drugiej Napisy PL-0

"Eee... Halo, halo!

Eee... Widzisz, mówiłem ci, że pierwsza noc nie powinna być problem.

Jesteś do tego stworzony!

Eee... Jestem pewny, że zauważyłeś starsze modele siedzące na tyłach.

Eee... Są one z poprzedniego miejsca.

Teraz wykorzystujemy je tylko jako części.

Z początku pomysłem było naprawienie ich.

Eee... Nawet zaczęli wyposażać je w najnowszą technologię, ale były po prostu i ten zapach...

Eee... Firma zdecydowała się pójść w kompletnie innym kierunku i zrobić je przyjazne dzieciom.

Eee... Te stare modele nie powinny się w ogóle chodzić, ale jeśli tak się zdarzy to sztuczka z maską Freddy'ego powinna zadziałać też na nie, więc nieważne.

Eee...Heh... Uwielbiam te stare postacie.

Eee... Widziałeś pirata Foxy'ego?

Czekaj... Foxy...

No tak! Foxy! Eee... posłuchaj!

Eee... On zawsze był nieco nerwowy... Eee.

Wydaje mi się, że sztuczka z maską Freddy'ego na niego zadziała.

Eee... Jeśli z jakiegoś powodu aktywuje się w nocy i zauważysz go w korytarzu to poświeć na niego latarką od czasu do czasu.

Starsze modele powinny zawsze się dezorientować przy mocnym świetle.

To powoduje restart systemu, czy coś.

Eee... Gdy o tym pomyśle, wydaje mi się, że możesz tego wypróbować w każdym pokoju, gdzie dzieje się coś niefajnego.

To może je zatrzymać na kilka sekund.

Ten błąd może się też pojawić przy nowszych modelach.

Jeszcze jedna rzecz!

Nie zapominaj o pozytywce.

Powiem ci wprost, nigdy nie lubiłem tej Marionetki.

To zawsze...

Myślało...

I mogło iść wszędzie.

Eee... Nie sądze, by to się dało nabrać na maskę Freddy'ego, więc nie zapomnij o pozytywce.

Emm... W każdym razie, jestem pewny, że nie będziesz miał z tym problemów.

Eee... Miłej nocy i do jutra.

Przed Nocna Scenka

FNaF2 Cutscene Night 200:36

FNaF2 Cutscene Night 2

Opis

Ta scenka może pojawić się tylko przed Nocą 2. Jest pod wieloma względami przypomina scenkę z Nocy 1. Tak samo jak w niej: Akcja dzieje się na scenie, wcielamy się w Freddy'ego i rozglądamy się. Jednak zmienia się wygląd animatroników. Po lewej stronie, Bonnie obraca się głową w naszą stronę i pokazuje swe skrzywione, czerwone oczy. A po prawej, Chica również obraca głowę w stronę Freddy'ego, lecz ona już w ogóle nie ma oczu. Ma tylko puste, czarne oczodoły jak w przypadku Złotego Freddy'ego. Nie ma nawet oczu endoszkieletu. Scenka kończy się tak samo jak ta z nocy 1.

Ciekawostki

  • Tej nocy Phone Guy ujawnia, że Foxy jest jego ulubionym animatronikiem, a Marionetka najbardziej nielubianym.
    • W "Idź! Idź! Idź!" Purple Guy (Dla niektórych Pink Guy) uśmiecha się do Foxy'ego i w "Daj ciasto dzieciom" zabija dziecko, które jest uznawane za Marionetkę, przez co zaczęto łączyć te dwie postacie jako jedną.
  • Phone Guy mówi, że pierwotnie miano naprawić stare animatroniki, lecz te były po prostu brzydkie oraz wypuszczają nieprzyjemny odór .

Galeria

Noc 2 (z ang. Nights 2) to druga noc w grze "Five Nights at Freddy's 4".

Opis

Rozgrywka się utrudnia od ukończenia nocy 1. Dotychczasowe animatroniki, czyli Koszmarny Bonnie, Chica i Freddy stają się aktywniejsi. Koszmarny Bonnie i Chica częściej, będą pojawiać się w lewym i prawym przedpokoju, a małe wersje Koszmarnego Freddy'ego, będą częściej się pojawiać w tylnym pokoju dziecięcym. Rzadko może dojść nowy przeciwnik - Koszmarny Foxy, który może rzadko pojawiać się w prawym lub lewym przedpokoju i wślizgnąć się do szafy.

Strategia

Strategia się prawie nie zmienia, nadal wymagana jest cisza i skupienie, ale nie trzeba już tak często spoglądać na godzinę, jak w poprzedniej, poza tym zmienia się parę szczegółów. Na początku obróć się za siebie i sprawdź tylny pokój dziecięcy. Koszmarny Bonnie jest aktywniejszy od Chici, wymagane jest w takim razie sprawdzenie najpierw lewego przedpokoju, a później prawego.

UWAGA! Jeśli stojąc przy którymś z przedpokoi, usłyszysz JAKIKOLWIEK dźwięk, który nie leci w tle, zamknij drzwi tego przedpokoju i przeczekaj pięć sekund.

Czasami może się pojawić Koszmarny Foxy, chociaż nie jest to gwarantowane, jak go zobaczysz, w którymś z Przedpokoi - zaświeć latarką. Jeśli Foxy'emu uda się dostać do szafy to podejdź do niej i zamykaj ją na 15 sekund po cofnięciu się Foxy'ego powinien nam zamigać ekran (5 sekund zajmuje Foxy'emu cofanie się o jedną fazę), między sprawdzeniem Lewego i Prawego Przedpokoju.

Wskazówka: Po ukończeniu tej nocy, zostaniesz przekierowany/a do wydarzenia "Fun with Plushtrap", postaraj się go przejść, a skróci ci następną noc o 2 godziny, a jest ona trudniejsza od tej.

Druga noc w Five Nights at Freedy's Sister Location. W nocy drugiej mamy 3 zadania. To jest druga noc fabularna.

FNAFSLNIGHT2

Zabawa z Bidybabami

Zaczynamy jak w Nocy 1, ale gdy razimy Baby w Circus Gallery to nie możemy wrócić, tylko gaśnie światło. Musimy pójść prosto i bronić się przed Bidybabami. Gdy osuwali stół to musimy go łapać i tak 2 razy. Tak skoczyliśmy zadanie 1.

Później Baby mówi że możemy wrócić i musimy iśc w lewo przez Ballora Gallery idź normalnie ale gdy Ballora mówi że mamy się zatrzymać to się zatrzymujemy czekamy 10 sekund i znowu idziemy. Jeśli wszystko dobrze zrobimy to Zadanie 2 Zaliczone.

BALLORA GALLERY FNAFSL

Przejscie przez Ballora Gallery

Gdy wszystko dobrze zrobimy pora na zadanie 3 restartujemy prąd ale co 5-10 sekund wyłączamy ,,odnawiarkę prądu" i świecimy z 5 sekund. Gdy odnowimy wszystko wracamy klawiszem ,,S"

Pora znów na zadanie 2. Musimy przejść przez galerię Ballory i jeśli wszystko dobrze zrobimy to Wygrana i SHIFT COMPLETE!!! Teraz robimy to samo co w nocy 1.

BR

Breaker Room gdy odnawiamy prąd.

SC

Shift complete!