FANDOM

Proszę o nieedytowanie artykułu do czasu usunięcia komunikatu i skończenia go przez twórcę... Jakub42042.

Modyfikacje - pomoce, dodatki, update'y i utrudnienia w grach Five Nights at Freddy's.

FNaF 1

Twisted Bonnie

Zastępuje Bonnie'go i porusza się po jego trasie. To postać tworzona obecnie przez Scotta Cawtona z obecnie nieaktualnej gry i wygląda jakby był zrobiony w animacji SFM. Jego jumpscare to klatka z jego twarzą mającą endoszkieletowe oczy. Dźwięk jumpscare'a zapożyczono z FNaF'a 1.

Twisted Bonnie mod jumpscare

Twisted Freddy

Również zastępuje Bonnie'go i porusza się po tej samej trasie i również to obecnie tworzona postać. Jego jumpscare to wydanie ryku i przybliżenie jego otwierającej się paszczy. Podczas jumpscare'a robi się przezroczysty. Dźwięk jumpscare'a zapożyczono z FNaF'a 4.

Twisted Freddy mod jumpscare

Nightmare Bonnie

Zastępuje Bonnie'go, porusza się po jego trasie, tylko z większą prędkością. Jego jumpscare to 3-krotne kłapnięcie szczęką. Dźwięk jumpscare'a zapożyczono z FNaF'a 1.

Nightmare Bonnie mod jumpscare

===Phantom Foxy===

Zastępuje Foxy'ego, porusza się po tej samej trasie. Ma tak samo 3/4 fazy w Pirackim Kąciku. Po jego zniknięciu ze wspomnianej lokacji pojawia się w jego miejscu pluszak Foxy'ego. Jego jumpscare to połączenie jumpscare'a z FNaF'a 1 i FNaF'a 3. Dźwięk również zapożyczono z FNaF'a 1.

Phantom Foxy mod jumpscare

===Foxy z minigierki "Go! Go! Go!" we FNAF World===

Foxy zastępuje daną postać w minigierkach w Halloween'owym update'cie i występuje podczas bitew. Jego ataki to: Neon wall, Foxy wirus (z Mega wirus) i 5th wall (z 4th wall).

Foxy z minigierek we FNAF World mod

===Twisted Freddy V.2===

Zastępuje Freddy'ego i porusza się po jego trasie, tylko z większą prędkością. Przypomina wersję robioną w animacjach SFM. Jego jumpscare podobnie jak jumpscare Twisted Bonnie'go to pojedyncza klatka z jego twarzą, tyle że pozbawioną oczu. Dźwięk jumpscare'a zapożyczono z FNaF'a 1.

Twisted Freddy mod jumpscare V2

===Shrek we fnaf 1(o.o)===

Na mapie pojawia się dodatkowa kamera, daleko po lewej stronie od pirackiego kącika.Jeśli się przełączy na tą kamerę, usłyszy się piosenkę ze Shreka- Somebody want... .Jeśli mieszkaniec tej kamery się pojawi to po spojrzeniu na niego, powie ,,What, are you doing in my swamp".Potem zacznie się przemieszczać po kamerach tak jak bonnie, ale bez teleportacji i nchodząc po koleji po miejscach.Tam gdzie Shrek się pojawi, to tam się pojawią jakieś rzeczy z tytułowego filmu.Jego jumpscare to raczej ryk jaki wydawał z siebie, kiedy straszył wieśniaków.

FNaF 2

Twisted Chica

Mod zmienia withered Chicę w Twisted Chicę-Czerwone świecące oczy, dwie wypełnione ostrymi zębami szczęki, otyłą sylwetkę, długie łapy z przedramionami pokrytymi długimi przypominającymi pióra ostrzami i długie palce ze średniej długości pazurami.

===Shadow Freddy===

Mod zamienia Freddiego na Shadow Freddiego.Zmienia również jego wygląd i pozy na kamerach.

FNaF 3

Phantom Bonnie V.1

Phantomowy odpowiednik Bonnie'go z FNaF 1. Możliwy do przywołania od nocy 2. Jeśli kamera na CAM 02 będzie włączona zbyt długo i się zmieni na kamerę, na której się znajduje Phantom Balloon Boy to Phantom Bonnie zaatakuje ze środkowej części biura. Jego jumpscare to przyśpieszone zamknięcie szczęki wzięte z jumpscare'a Bonnie'go. Dźwięk jumpscare'a tak jak innych Phantomów pochodzi z FNaF 3.

Phantom Bonnie mod jumpscare

=== Phantom Bonnie V.2 ===

Phantomowa wersja Old Withered Bonnie'go. Posiada niemal podobną kolorystykę jak w V.1. Posiada takie same zniszczenia jak Old Withered Bonnie'go, ale nie ma już prawej ręki od łokcia w dół, jego uszy są cały czas proste i posiada twarz z małymi dziurami po stronie przyczepu do reszty głowy. Jego halucynacja pojawia się na CAM 03, a po paru sekundach wpatrywania się w kamerę zaatakuje. Jego jumpscare to otwarcie "twarzy" i w tym samym czasie zbliżenie się do gracza. Dźwięk jumpscare'a tak jak innych Phantomów pochodzi z FNaF 3.

Phantom Bonnie jumpscare V2

=== Phantom Bonnie V.3 ===

Ponownie phantomowa wersja Bonnie'go. Kolorystyka podobna do innych Phantomów, ale bardziej niebieska. Przypomina wersję robioną w animacji SFM. Pojawia się na CAM 02 w pełnej okazałości. Pozbyć się go można przełączając kamerę. Jeśli nie, to wejdzie do biura i na parę sekund zablokuje możliwość przesunięcia się lub załączenia kamer po tym czasie zaatakuje. Jego jumpscare nie jest podobny do żadnego innego. Z otwartą do połowy paszczą podejdzie powoli do gracza i skoczy na niego łapiąc go potem za głowę i wtedy zniknie po negatywie. Dźwięk jumpscare'a tak jak innych Phantomów pochodzi z FNaF 3.

=== Phantom Shadow Bonnie ===

Shadow Bonnie z oczami Phantoma pojawia się za szybą biura. Jeśli się nie włączy kamer od razu to zniknie i scraschuje grę.

Phantom Shadow Bonnie mod

=== Phantom Purple Freddy ===

Zastępuje Phantom Freddy'ego. Pomimo, że podczas "przechadzki" wygląda jak oryginał to podczas jumpscare'a na początku sprawia, że ekran ciemnieje, a potem atakuje. Jego jumpscare to przemalowana wersja jumpscare'a Golden Freddy'ego z FNaF 1, ale z oczami endoszkieletu. Dźwięk jumpscare'a to 4-krotnie szybszy jumpscare z FNaF 1.

Phantom Purple Freddy mod

=== Phantom Mangle ===

Oryginalna Phantom Mangle, ale z większą możliwością ruchową. Po zbyt długim zaglądaniu na kamery wentylacji zacznie powoli opadać za monitorem. Po jego zdjęci po paru sekundach zaatakuje. Jej jumpscare to "Phantomowa" wersja jumpscare'a z FNaF 2.

Phantom Mangle jumpscare

=== Phantom Golden Freddy ===

Połączenie wersji i funkcji Golden Freddy'ego z poprzednich części gry. Pojawia się najpierw na CAM 10, a raczej jego plakat z FNaF 1. Potem pojawi się w biurze jego phantomowa wersja z FNaF 2. Jego jumpscare to połączenie jumpscare'ów obu postaci - głowa Golden Freddy'ego z FNaF 1 leci tak samo jak w jumpscarze z FNaF 2.

=== Phantom Cupcake ===

Pojawia się randomowo po zdjęciu monitora. Phantomowa wersja cupcake'a Chici, ale za szczęką endoszkieletu. Atak to przybliżenie, skok i kilkukrotne otwarcie szczęki i negatyw na koniec.

Phantom Cupcake mod jumpscare

=== Twisted Springtrap ===

Zamienia Springtrap'a na Twisted Springtrap'a - animatronik posiada aż 9 szczęk: w kolanach, na barkach, w brzuchu, 3 normalnie i 1 w nieuszkodzonym uchu. Nie na wszystkich kamerach występuje jako on, ale również jego jumpscare nie jest szczególnie skomplikowany - wychyla się i przybliża się, jakby był powiększany w Paint'cie.

=== Phantom Toy Bonnie ===

Zastępuje Phantom Marionetkę i przejmuje jego funkcje, ale zamiast pojawiać się na kamerze to pojawia się w biurze, ale nie od razu zaczyna psuć system - pojawia się w biurze i wydaje dźwięk taki jak Phantom Marionetka w biurze, po paru sekundach zacznie się psuć system, nie posiada jumpscare'a. Phantom Toy Bonnie wygląda jak oryginał, ale nie posiada fragmentu prawego ucha, nie posiada prawej ręki od części łokcia, a z lewej dłoni zwisają mu kable.

[FNaF 4]

[FNaf SL]

Freakshow Baby

Zamienia Baby na Freakshow Baby w menu i w zakładce extra. Freakshow Baby w menu extras mod

=== Circus Ennard ===

Zmienia Ennarda w ,,Circus" Ennarda-po prostu jego niezniszczoną wersję.