FANDOM

Magazyn (z ang.  Back Stage) to jedno z jedenastu pomieszczeń (trzynastu, jeśli drzwi liczymy, jako lokacje) w Freddy Fazbear's Pizza.

Na monitorze jego kamera jest oznaczona, jako CAM 05. Przechowuje się w nim zapasowe elementy animatroników, gdyby te uległyby zniszczeniu.

Należy do lokacji, do których może wejść Bonnie.

Wygląd

Pomieszczenie to jest raczej ciasne i małe. Podłoga została zrobiona z czarnych i białych kafelków, a także jest nieskazitelnie czysta. W pokoju znajduje się stół, a siedzi na nim wyłączony endoszkielet, który w ekranie końcowym zostaje zastąpiony kostiumem Freddy'ego. Obok metalowego szkieletu ustawiona jest zniekształcona głowa Bonnie'go. Na głównej i lewej ścianie zamontowane są półki podtrzymujące maski przeważnie Bonnie'go i Freddy'ego Fazbear'a, a także jedną Chici. Po prawej stronie obrazu, który rejestruje kamera jest wejście i wyjście z Magazynu, najprawdopodobniej połączone z Jadalną lub ze Sceną z racji możliwości naprawy animatroników występujących na niej, jako że właśnie tą rolę pełni ten pokój. Nad otwartym na oścież drzwiami jest napis ,,EMPLOYEES ONLY", czyli z polskiego ,,TYLKO DLA PRACOWNIKÓW", a podobny znajduje się na nich samych od zewnętrznej strony. Nie daleko od nich widać czarne kable zwisające ze sufitu stykające się ze ścianą.

Ciekawostki

  • Jest prawdopodobieństwo, że wszystkie maski oraz endoszkielet będą się na nas patrzeć- może to być przez Bonniego.
  • Bonnie występuje tutaj w pozach - jedna blisko drzwi oraz druga kiedy widzimy jego głowę z małymi kropeczkami blisko kamery.
    • Ta druga poza być może jest halucynacją.
  • Kiedy widzimy to miejsce na ekranie GAME OVER zauważamy, że w stroju jest nasze martwe ciało.Animatroniki nas tam wsadziły,aby ukryć nasze zwłoki. To nasunęło teorie jakoby Phone Guy został również podobnie wepchnięty siłą do stroju Freddy'ego.
  • Również w czasie jednej z halucynacji widzimy Freddy'ego z bardzo prawdziwym wyglądem pary oczu.Jest to halucynacja Mike'a.
  • Istniała plotka, że w tym pokoju pojawia się Sparky the dog. Okazała się być kłamstwem.
  • W tym pokoju jest GAME OVER.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki