FANDOM

Funtime Lolbit - Jedna z postaci z Custom Night w grze Five Nights at Freddy's Sister Location. Jest Funtime'ową wersją Lolbit z FNaF World.

Wygląd

Nie znamy jej dokładnego wyglądu. Kształt ma taki sam, jak Funtime Foxy, lecz inne kolory. Jej głowa jest biała i pomarańczowa. Posiada fioletowe rumieńce, szminkę i kropki na pyszczku. Jej oczy są czarne z białymi kropkami.Prawdopodobnie jest inaczej wymalowaną wersją Funtime Foxy.Z fnaf world można wywnioskować, że ma hak.

Zachowanie

Lolbit pojawia się w Custom Night, gdy się pojawi na monitorze, należy wpisać "LOL" na klawiaturze komputerowej lub tej wewnątrz biura. Jeśli tego nie zrobimy usłyszymy dezorientujące dźwięki i zobaczymy okno z napisem "Please stand by" i głową Lolbit.Pojawia się również we FNAF World i sprzedaje pomagające graczowi stworki.

Ciekawostki

  • Lolbit pierwszy raz pojawiła się w FNaF World.
  • Jest naprawdę halucynacją.Ma również funkcje podobną do Golden Freddy'ego
  • 5 nocy jest szansa że jej głowa zastąpi maskę Ennarda.
  • Lolbit nie może nas zabić.
  • We fnaf world jest niemal taka sama jak Funtime Foxy (oryginalnie toy Foxy), więc może trochę ją przypomina.
  • Jest jednym z animatroników z FNAF SL, który ma swego rodzaju broń-hak, innym animatronikiem jest Baby-jej szczypce w brzuchu.

Galeria

1827 Lolbit w plikach gry