FANDOM

Freddy trailer.gif

Lewy Przedpokój (z ang. Left Hall) jest lokacją w grze "Five Nights at Freddy's 4". Stanowi lokacje stratową Koszmarnego Bonnie'go, FredBear'a i Koszmara

Wygląd

Jak sama nazwa sugeruje to miejsce umieszczone po lewej stronie, które prowadzi do Pokoju Dziecięcego.

Jest typem korytarza.

Lewa/Głowna ściana jest pomalowana na pomarańczowo, a kolor prawej ściany pozostaje nieznany z powodu tego, że jest przysłonięta przez białe drzwi.

Sufit został pomalowany na biało i w przypadku, bliższego przyjrzenia się mu można dostrzec dwie lampki.

Głąb przedpokoju jest nie widoczny, nawet po użyciu latarki.

Poza tym lokacja zawiera niewielką szafę z obrazkiem w ramce i lampką na wierzchu oraz parę obrazków powieszonych na ścianach.

Rola

W nocy 1 może się tam rzadko Koszmarny Bonnie, w nocy 2 i 3 staje się aktywniejszy, aż do nocy 4, gdzie bardzo czesto będzie się pojawiać.

Od nocy 2 pojawia się tam Koszmarny Foxy, ale rzadko i tak się utrzymuje.

Nadejście nocy 5 sprawia, że obydwa animatroniki znikają oraz pojawia się tam tylko Koszmarny FredBear, ale będzie jeszcze bardziej aktywny.

W nocy 6 cała trójka się pojawia tyle, że FredBear od 4AM.

Podczas Koszmaru pojawia się tam tylko Koszmar, który jest troszkę agresywniejszy od FredBear'a.

Ciekawostki

  • Na ścianach korytarza są obrazki niskiej rozdzielczości, jeśli ją zwiększymy odkryjemy zdjęcia Scott'a Cawton'a i jego rodziny.
  • Jego odpowiednikiem jest Zachodni Korytarz z pierwszej części gry.
  • Gdy zaświecimy latarką gdy Koszmar jest przy drzwiach, można zobaczyć, że jest przeźroczysty (patrz galeria).

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki