FANDOM

Lefty - antagonista w FFPS.

Wygląd

Można powiedzieć, że to Toy Nightmare lub Toy Shadow Freddy. Jest cały czarny, nie posiada lewego oka, muszka i kapelusz są czerwone i jak Rockstar animatroniki ma gwiazdkę na brzuchu. W lewej ręce trzyma mikrofon ze złotą rączką, jego brzuch, pysk, palce stóp i wnętrze uszu są białe/ siwe. Jego tęczówka jest złota tak jak rączka mikrofonu.

Opis

Lefty nie został stworzony jako normalny robot przez Fazbear Entertaiment, tylko przez Henry'ego do schwytania i przetrzymania Marionetki jako robota nie możliwego do przebudowy. Jego celem jest złapanie i przetrzymywanie Marionetki, która podążała do dziecka z zieloną bransoletką, która emitowała specyficzny dźwięk, taki jak Lefty. Posiadana przez niego ,,różdżka snu", która działa jak music box Marionetki. Ma marionetkę w sobie ale nie jest przez nią kontrolowany, atakuje ponieważ podąża za głośnym dźwiękiem takim jak w biurze, gdzie atakuje myśląc, że marionetka się obudzi, a sam po jumpscarze ucisza gracza, jako to, że nie chce żeby obudzono marionetkę.

Shh2

Ciekawostki

  • Nie ma w nazwie przedrostka Rockstar, a posiada gwiazdę na brzuchu.
  • Po raz pierwszy mikrofon u jakiejś ma złotą rączkę, w tym przypadku u Lefty'ego.
  • Lefty to jedyna postać z gry pojawiająca się na plakacie w biurze.
  • Lefty jako jedyny antagonista nie umie mówić - jedyne dźwięki, które wydaje to "ćććć (uciszanie)" po jumpscarze. Jednak w Ultimate Custom Night to się zmieniło i ma głos.
  • Mimo, że jest najtańszy to ma największe ryzyko odpowiedzialności (9).
  • Jest jednym z 3 animatroników które mimo że są niedźwiedziem nie mają w sobie "Freddy". Pozostałe to Fredbear i Nightmare.
  • Na obrazku końcowym z Leftym można zobaczyć, że wewnątrz niego znajduje się Marionetka.
  • Prawdopodobnie jest sprężynowym animatronikiem.
  • Lefty jako jedyny antagonista nie ma człowieka podkładającego mu głos.
  • Lefty znaczy L.ure E.ncapsulate F.use T.ransport & E.xtract (przyciągnij, zamknij, złącz, przetransportuj i wyrzuć).
  • Lefty posiada własną inteligencję, ale jest zwykłą maszyną tak jak dawny Springbonnie.
  • Jest to najtańszy animatronik w grze oraz ogólnie przedmiot z katalogu.

Galeria