FANDOM

-CAMERA DISABLED (KAMERA ZABLOKOWANA)
AUDIO ONLY (TYLKO DŹWIĘKI)- Napisy pokazujące się na kamerze w kuchni

Kuchnia (ang. Kitchen) to jedno z pomieszczeń w grze "Five Nights at Freddy's".

Wygląd

To jedyna lokacja, w której nie ma obrazu. Jednak gra daje nam wskazówki na temat tego jak może wyglądać. Kiedy Chica jest w kuchni to słychać tłuczenie się o coś co wskazuje na to, że kuchnia jest zawalona garnkami lub talerzami i personel zbytnio nie dba o jej porządek. Druga wskazówka jest we FNaF3. Kamera do Pokoju numer 3 jest ulokowana w tym samym miejscu co kamera do kuchni we FNaF1. W Pokoju numer 3 są trzy przejścia, ale w przypadku kuchni mogą być 2, wejścia - od strony toalet oraz wyjście - od strony Wschodniego Korytarza, poza tym może wyglądać identycznie tylko może jest zawalona garnkami lub talerzami (jak napisano powyżej). Chica normalnie stoi w innych lokacjach i na czas teleportacji wyłącza kamerę, lecz obijanie o rzeczy wskazuje na to, że podczas pobytu w kuchni porusza się tak samo jak Foxy tylko wolniej.

Dźwięki

Nie ma tam obrazu więc, żeby mieć świadomość czy w lokacji jest animatronik, gra daje graczowi wskazówki w postaci dźwięków.

Począwszy od nocy 2, kiedy w Kuchni zacznie się pojawiać Chica to będzie można usłyszeć dźwięk podobny do "obijanie się o garnki".

Chica w Kuchni

Również Freddy zacznie wchodzić do kuchni począwszy od nocy 3 i wtedy usłyszymy jego Dżingiel. Można go usłyszeć bez włączonych kamer, ale jest on ledwie słyszany.

Dżingiel Freddy'ego

Podejrzenia i spekulacje

Co znajduję się w kuchni?

Ponieważ do kuchni w FNAF1 nie ma widoku, nie wiadomo. Kuchnia musi mieć jakiś sekret...

Lokacja startowa Golden Freddy'ego.

Możliwe, że tam mieszka Golden Freddy, kiedy nie jest w biurze. A plakat w Zachodnim korytarzu jest "portalem" łączącym Biuro z Kuchnią.

Ciekawostki

  • W plikach gry nie ma żadnych grafik związanych z kuchnią, więc wszelkie grafiki dotyczące włączonej kamery są nie prawdziwe.
  • Czasami Chica może przejść przez kuchnie nie wydając żadnych dźwięków.

Galeria

  • Kuchnia we FNaF1.