FANDOM

Koszmar (z ang. Nightmare) to odpowiednik nocy 6 we FNaF3. Nazwa jest ta sama co nazwa nocy 1 we FNAF4.

Animatroniki

Springtrap

Springtrap jest najniebezpieczniejszym przeciwnikiem w tejże nocy. Bardzo trudno go znaleźć, jeśli się go straciło z oczu np. by zrestartować jakąś opcje na panelu kontrolnym. Na dodatek jest jedynym przeciwnikiem, który może zabić. W walce z nim powinna pomóc po powyszsza strategia.

Strategia

1. Otwórz monitoring

2. Najważniejsze to nie stracenie Springtrapa z oczu. Jeśli nie wiesz, gdzie się znajduje to sprawdzaj kamery po kolei, począwszy od CAM 01 do CAM 10, ale rób to w jak najszybszym tępię (By nie wywołać jakiegoś Phantoma po drodze).

3. Jeśli po drodze spotkasz Springtrap'a to szybko, ale to bardzo szybko teleportuj go do pokoju, który miałeś sprawdzić przed pokojem, gdzie go znalazłeś.

  • W przypadku kiedy w pokoju, gdzie chcesz go teleportować pojawi się Phantom to jak najszybciej, ale naprawdę bardzo szybko zmień kamer na inną i (nawet, gdy na następnej pojawi się znów Phantom) znów włącz poprzednią kamerę i nie teleportuj do niego Springtrap'a.

4. W między czasie sprawdź szybko, ale to bardzo szybko wszystkie wentylacje. Rób to jak najszybciej, ale miej też 100% świadomość, że w żadnej nie ma Springtrap'a.

  • Jeśli okaże się, że w którejś jest to ją zablokuj.

5. Ponownie włącz system kamer i teleportuj Springtrap'a do następnego pokoju.

  • Jeśli zrobiłeś/zrobiłaś wszystko bardzo szybko to jest szansa, że Springtrap nie wyszedł z pokoju z punktu "4".

6. Szybko wyłącz monitor

7. Szybko włącz kamery

8. Kliknij na "reboot all" i ustaw kursor myszy na "exit"

  • W między czasie twoje dłonie mogą chwile "odpocząć"

9. Jak tylko wszystkie, czerwone napisy "error" znikną, powtórz wszystkie powyższe czynności.

10. Phantom Ballon boy jest najczęściej pojawiającym się Phantom'em i najtrudniejszym przeciwnikiem w tejże nocy. Będzie się pojawiał niemal zawsze, gdy otworzymy monitor oraz jest duża szansa, że uda musie dostać do biura i dokonać Jumpscare. Jednak istnieje całkiem dobra strategia, która pomaga nam w walce z nim.

Jeśli na kamerze, którą oglądasz, pojawi się PBB. Należy... Po prostu zmienić kamerę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki