FANDOM

Wygląd

Jest tego samego kształtu co Koszmarna Chica, Jej kostium nie jest żółty, a brudno złoty, a w niektórych miejscach pomarańczowa. Niektóre elementy ciała są jaśniejsze od reszty i emanują mocne światło ( lekkopomarańczowe) światło. Zamiast babeczki ma nowy atrybut - Halloween'ową Dynię. Nogi są całe zniszczone i rozerwane. Z nóg nie emituje żóltego światła.Nie posiada on gałek ocznych, w ich miejscu z środka emitowane jest światło, co ma nawiązywać do dyń Halloweenowych. Nie różni się niczym od poprzedniczki pod względem zachowania. Zaczyna być aktywna od nocy 1, może stać w mroku przy drzwiach i dyszeć lub wychylać się zza końca prawego korytarza, nie może być w lewym. Obrona jest taka sama. Znika w określonych nocach, a nawet jej współczynnik aktywności jest podobny do tego od Koszmarnej Chici.

Zachowanie

Identyczne jak w przypadku Koszmarnej Chici przechodzi prawym korytarzem, by wejść do pokoju i zabić nas, wpuszczając do pokoju Dynię lub sama nas zabije gdy włączymy światło .

Ciekawostki

  • Oprócz dyni zamiast babeczki, zmieniło się to ,że świeci od środka.
  • Dynia atakuje tak samo jak Babeczka
  • Atak Dyni i Babeczki to easter egg, ponieważ ani babeczki ani dynie nie są żywymi istotami i nie atakują.
  • Gdy Dynia dokonuje Jumpscare'a wygląda jakby lewitowała, a nawet ni stąd ni zowąd otwierała paszczę.
  • Dynia posiada świecące oczy, a nie emituje światła ze środka.

Porównanie do poprzedniczki

Nightmare Chica i Jack'o Chica-porównanie

Nightmare Chica (po lewej) i Jack'o Chica ( po prawej)

Zaczynając od głowy nie posiada części endoszkieletu a z wnętrza jej oczu wydobywa się pomarańczowe światło. Jej dziób nie zmienił koloru. Zęby mają zielony kolor u podstawy. Ręce niczym się nie różnią poza dłuższymi pazurami. Dynia jest trzykrotnie większa od Nightmare Cupcake'a. Nie różni się rozmiarem, ale różni się sposobem atakowania.

Galeria