FANDOM

Dynia Halloween
Treść zawarta w tym artykule jest częściowo lub całkowicie wprowadzona do gry tylko w edycji Halloween w Five Nights at Freddy's 4.

Jack'o Bonnie - jedna z pięciu postaci zastępujących standardowe animatroniki w Five Nights at Freddy's 4 podczas edycji Halloween. Zastępuje on Koszmarnego Bonnie'go.

Wygląd

Jack-O-Bonnie kształtem przypomina Koszmarnego Bonnie'go, ale ma całkowicie inną kolorystykę. Jego kostium nie jest niebieski, a brudno złoty,a wniektórych miejscach pomarańczowy. Niektóre elementy ciała są jaśniejsze od reszty i emanują mocne światło np. paznokcie endoszkieletu nóg,muszka,uszy,zęby,oczy i szczęki. Postać ta jest troszeczkę mniej zniszczona, dokładniej jej klatka piersiowa nie jest rozerwana w całości, jak u poprzednika, a częściowo i także jest lepiej wykonany, ponieważ ma bardziej szczegółowy mechaniczny szkielet ręki,stóp i szczęk. Nie posiada on gałek ocznych, w ich miejscu z środka emitowane jest światło, co ma nawiązywać do dyń Halloweenowych. Nie różni się niczym od poprzednika pod względem zachowania. Zaczyna być aktywny od nocy 1, może stać w mroku przy drzwiach i dyszeć lub wychylać się zza końca lewego korytarza, nie może być w prawym. Obrona jest taka sama. Znika w określonych nocach, a nawet jego współczynnik aktywności jest podobny do tego od Koszmarny Bonnie|Koszmarnego Bonnie'go.

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie został zrobiony na podstawie dyń halloween'owych
  • Potwierdza to jego wygląd (cały pomarańczowy, jego oczy świecą jakby w środku była świeca),lub bardzo mocne źródło światła.
  • Prawdopodobnie, światło wydobywające się z animatronika jest odniesieniem do zniczy ,które kładzie się na grobach . W tym przypadku ,do grobów zmarłych dzieci.
  • Jego endoszkielet nie posiada klatki piersiowej.Ale jest bardziej rozbudowany.
  • Jest trochę szczuplejszy od Nightmare Bonniego, ale ma szerszą część biodrową kostiumu.W przeciwieństwie do koszmarnego odpowiednika posiada swoje osobiste atrybuty:muszka jako jedyna u animatroników w kolorze złotym i unikatowo zbudowany endoszkielet.

Porównanie do poprzednika

Nightmare Bonnie i Jack'o Bonnie-porównanie

Nightmare Bonnie (po lewej) i Jack'o Bonnie (po prawej)

Zaczynając od głowy nie posiada części endoszkieletu a z wnętrza jego oczu wydobywa się żółto-pomarańczowe światło. W miejscu nosa znajduje się mała dziura. Jego uszy nie licząc koloru, niczym się nie różnią. Dolna szczęka jest bardziej gruba i posiada metalowe zęby. Tułów nie jest tak szeroki jak u Nightmare'a. Muszka jest złota, a nie czerwona. Endoszkielet jest bardziej rozbudowany, lecz nie posiada klatki piersiowej. Ręce niczym się nie różnią poza dłuższymi pazurami. Prawa stopa Jack'o Bonnie'go posiada większe pazury. Stopa endoszkieletu ma złote paznokcie. Nie różni się rozmiarem, ale różni się sposobem atakowania.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki