FANDOM

Dynia Halloween
Treść zawarta w tym artykule jest częściowo lub całkowicie wprowadzona do gry tylko w edycji Halloween w Five Nights at Freddy's 4.

Halloween'owa Edycja ( z ang. Halloween Update ) to duży update do Five Nights at Freddy's 4, wydany przez Scotta Cawthona 31 pażdziernika 2015 roku. Zostało w nim dodane wiele rzeczy tj.:

Animatroniki

Cheaty

  • Fast Nights - Skróca noc, którą gramy.
  • House Map - Dodaje nam plan domu, przez co możemy określić położenie dowolnego animatronika w domu. Mapa nie działa na Tylny Pokój Dziecięcy, więc samemu trzeba sprawdzać obecność Fredziaków.
  • Danger Inditicator - Sprawdza czy animatronik znajduje się przy drzwiach. Jeśli tak, to przy drzwiach pojawia się wielki, pomarańczowy wykrzyknik.

Challenges

  • Blind Mode - Przy włączeniu zadania Blind Mode nic nie widzimy i mamy się posługiwać tylko słuchem. Jedyne co widać to jumpscare i zegar o 6AM.
  • Mad Freddy - Jest to zadanie, w którym małe wersje Freddy'ego o wiele częściej i szybciej się pojawiają, przez co gracz ma mniej czasu na zobaczenie innych lokacji.
  • Insta-Foxy - To mod, w którym Nightmare Mangle od razu pojawia się w Szafie i szybciej zmienia fazy.
  • Nightmare Mode -Zadanie, w którym zamiast Nightmare'a mamy Nightmarionne .

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki