FANDOM

Główna Hala (z ang. Main Hall), to jedna z lokacji w FNAF2. Przechodzi przez nią Bonnie, Freddy, Toy Chica, Mangle i Marionetka. Łączy Pokój Imprez 4 z Salą gier i Części/Serwis (Parts & Service).

Wygląd

Jak sama nazwa sugeruje to główny korytarz łączy się z większością lokacji i prawdopodobnie tam wchodzą klienci zaraz po wejściu do Pizzerii.

Ściany tej lokacji są przyozdobiona plakatami Toy Bonnie'go z napisem "Rock!", Toy Chici z napisem "Let's Party!", Plakat Toy Freddy'ego z napisem "Ready" i "The New Face of FUN" oraz pełnymi i nie pełnymi miniaturkami Pizzy.

Źródłem światła w tym pomieszczeniu jest lampka na suficie pod, którą wisi wstęga z papierowymi ludzikami.

Widać też wejścia do toalet dla mężczyzn i kobiet, które są identyczne co wejść w Toaletach we FNaF1.

Na końcu korytarza są prawdopodobnie drewniane, lekko uchylone drzwi z napisem "Parts & Service" prowadzące do tejże lokacji.

Podłoga jest w czarno-białym wzorze.

Ciekawostki

  • Jeśli nie nakręcimy "Music Box", to może tam wystąpić halucynacja Marionetki.
  • Kiedy Bonnie jest w Głównej Hali to drzwi od Części/Usługi się otwierają, jest to jedyny moment, gdy drzwi nie są uchylone.
  • Po prawej stronie do głównej hali są przyłączone 2 pokoje-prawdopodobnie są to toalety, a po lewej na częściami&usługami jest pokój połączony z główną halą, jest to prawdopodobnie pokój bezpieczeństwa.

Galeria