FANDOM

Are You Ready for Round Two? - Czy jesteś gotowy na rundę drugą?|Hey Bon-Bon, go get him - Hej Bon-Bon, bierz go!
  — Funtime Freddy Custom Night 

Funtime Freddy - Postać z FNaF: Sister Location, tytułowy animatronik. Jest Funtime'ową wersją Freddy'ego Fazbeara. Aktywuje się w nocy 2 i 3. Posiada Pacynkę Booniego (Inaczej Bon-Bon). W 2 Nocy Uaktywnia się, gdy restartujemy energię w Breaker Room, a w 3 nocy Bon-Bon może nam wyskoczyć gdy "naprawiamy" Freddy'ego w Parts & Service.

Wygląd

Funtime Freddy jest biało-lawendowym/fioletowym niedźwiedziem-animatronikiem. Jego oczy są koloru jasnoniebieskiego, a rumieńce są koloru fioletowego. Nosi na głowie czarny kapelusz przewiązany Fioletową wstążką, a pod szyją czarną muszkę. Na brzuchu ma srebrny głośnik, a pod nim dwa czarne guziki. W prawej ręce trzyma fioletowo-różowy mikrofon ze srebrną końcówką, a zamiast lewej dłoni ma Pacynkę Bonniego. Jego ,,stawy'' mają lawendowy kolor, dłoń ma 5 palców, stopy 4, a twarz dzieli się na 6 części.

Noc 2

Po raz pierwszy obserwujemy go w nocy 2. Gdy gracz resetuje system, Funtime Freddy będzie schodził ze sceny by nas złapać co jakiś czas mówiąc do gracza zwiastując mu atak. Gracz może sprawić, by Bon-bon "uspokoił" i odesłał Freddy'ego z powrotem na scenę.

Noc 3

W 3. nocy gracz pracuje przy Funtime Freddym i jego pacynce. Po wyjęciu modułu z brzucha Freddy'ego Bon-Bon ucieknie z ręki Freddy'ego. Jeśli gracz nie naciśnie guzika pod muszk pacynki odpowiednio szybko, pojawi się jej jumpscare i przegramy grę.Trzeba również uważać na instrukcje, kiedy się coś pomyli również wyskoczy jumpscare.Nie należy świecić długo na pacynkę, ani oświetlać mu całej głowy.

Custom Night

Funtime Freddy pojawia się także w Custom Night, jednak nie atakuje on bezpośrednio. Zamiast tego ukrywa się we wschodnim lub zachodnim schowku i nasyła na nas Bon-bona. Jeśli Freddy wypowie słowa "Bon-bon, go get him!" zamknij drzwi po tej stronie, po której jest Freddy. Jeśli usłyszymy "Get ready for a surprise!" należy zamknąć przeciwne drzwi. Jeśli zamkniemy drzwi na czas usłyszymy stuknięcie i będziemy mogli je otworzyć. Jeśli nie zamkniemy odpowiednich drzwi pojawi się jumpscare Bon-bona. Freddy zwykle podczas przemieszczania się powie kwestię w stylu "Knock Knock, anybody home?" albo "Oh Birthday boy!", jednak czasem tak nie będzie. W tym wypadku usłyszymy kroki podobne do tych, które we FNaF 1 wydawał biegnący Foxy. Należy mieć uszy szeroko otwarte, a nie będzie trzeba sprawdzać, gdzie jest.

Informacje z projektu

W plikach gry znajdziemy projekty niektórych animatroników, które mogą nam dać pewne informacje na jego temat. Oto projekt Funtime Freddy'ego:

Ffreddybl

Projekt Funtime Freddy'ego

Możemy zaobserwować jego wagę - w przybliżeniu wynosi ona 159 kilogramów, oraz wysokość - ok. 183 cm. Poza tym wypisane są jego cechy. Posiadana on czujnik zbliżeniowy, może namierzać rodziców, potrafi naśladować głosy i używać ich do wabienia kogoś. Ma on także duży zbiornik. Na projekcie widzimy dziwną rzecz - mianowicie w jego brzuchu znajduje się obiekt przypominający kształtem dziecko.Widać też, że jego pacynka nie ma endoszkieletu. W kapeluszu ma ukryty radar, który liczy, ile dzieci jest w pomieszczeniu.

Jumpscare

Funtime Freddy Jumpscare

Jego jumpscare zdarza się w nocy 2 gdy za długo naprawiamy sprzęt.Trochę przypomina naskok Phantom Freddiego.Podczas niego pacynka jest nieruchoma, a F.Freddy trzyma mikrofon w pozycji, jakby miał śpiewać i rozwiera mu się twarz kostiumu odsłaniając endoszkielet głowy.Wtedy widać, że jego uszy i cylinder są jego częścią.Słychać podczas jumpscare'a głos podobny do ryku połączonego z wrzaskiem.

Ciekawostki

  • Gdy w 3 nocy pacynka wyjdzie na wolność on traci kawałek ręki.
  • Ma około 183 cm wysokości i waży ok. 159 kg.
  • Aktorem głosowym dla Funtime Freddy'ego jest Kellen Goff.
  • Pojawiają się twierdzenia, że służył on do porywania dzieci, o czym świadczy jego możliwość naśladowania głosu i duży zbiornik.
  • Funtime Freddy ma swoją scenę w Breaker Room a nie Funtime Auditorium.
  • W "Scooping room" w nocy 5. widzimy części Funtime Freddy'ego.
  • On tak jak inne animatroniki z FNAF SL ma swój własny głos.
  • Gdyby wziąć pod uwagę symetrię to jego pacynka jest tak samo duża jak jego głowa.

Galeria