FANDOM

Are You Ready for Round Two? - Czy jesteś gotowy na rundę drugą?
  — Funtime Freddy Custom Night 

Funtime Freddy - Postać z FNaF: Sister Location, tytułowy animatronik. Jest Funtime'ową wersją Freddy'ego Fazbeara. Aktywuje się w nocy 2 i 3. Posiada Pacynkę Booniego. 2 Nocy może nam wyskoczyć gdy restartujemy energię w Breaker Room, a 3 nocy jego pacynka może nam wyskoczyć gdy otwieramy Freddy'ego w Parts & Service.

Wygląd

Funtime Freddy jest biało-fioletowym niedźwiedziem. Jego oczy są koloru jasnoniebieskiego. Rumieńce są koloru fioletowego. Nosi na głowie czarnofioletowy kapelusz, a na szyi czarną muszkę. Na brzuchu ma srebrny głośnik, a pod nim dwa czarne guziki. W prawej ręce trzyma fioletowo-różowy mikrofon, a zamiast lewej ręki ma Pacynkę Bonniego.

Noc 2

Po raz pierwszy obserwujemy go w nocy 2. Gdy gracz resetuje system, Funtime Freddy będzie schodził ze sceny by nas złapać. Gracz może sprawić, by Bon-bon odesłał Freddy'ego do punktu wyjścia.

Noc 3

W 3. nocy gracz pracuje przy Funtime Freddym i jego pacynce. Podczas tego Bon-bon będzie uciekał z ręki Freddy'ego. Jeśli gracz nie naciśnie pacynki odpowiednio szybko, pojawi się jej jumpscare i przegramy grę.

Custom Night

Funtime Freddy pojawia się także w Custom Night, jednak nie atakuje on bezpośrednio. Zamiast tego ukrywa się we wschodnim lub zachodnim schowku i nasyła na nas Bon-bona. Jeśli Freddy wypowie słowa "Bon-bon, go get him!" zamknij drzwi po tej stronie, po której jest Freddy. Jeśli usłyszymy "Get ready for a surprise!" należy zamknąć przeciwne drzwi. Jeśli zamkniemy drzwi na czas usłyszymy stuknięcie i będziemy mogli je otworzyć. Jeśli nie zamkniemy odpowiednich drzwi pojawi się jumpscare Bon-bona.

Informacje z projektu

W plikach gry znajdziemy projekty niektórych animatroników, które mogą nam dać pewne informacje na jego temat. Oto projekt Funtime Freddy'ego:

Ffreddybl.jpg

Projekt Funtime Freddy'ego

Możemy zaobserwować jego wagę - w przybliżeniu wynosi ona 159 kilogramów, oraz wysokość - ok. 183 cm. Poza tym wypisane są jego cechy. Posiadana on czujnik zbliżeniowy, może namierzać rodziców, potrafi naśladować głosy i używać ich do wabienia kogoś. Ma on także duży zbiornik. Na projekcie widzimy dziwną rzecz - mianowicie w jego brzuchu znajduje się obiekt przypominający kształtem dziecko.

Ciekawostki

  • Gdy w 3 nocy pacynka wyjdzie na wolność on traci kawałek ręki.
  • Ma około 183 cm wysokości i waży ok. 159 kg.
  • Aktorem głosowym dla Funtime Freddy'ego jest Kellen Goff.
  • Pojawiają się twierdzenia, że służył on do porywania dzieci, o czym świadczy jego możliwość naśladowania głosu i duży zbiornik.
  • Funtime Freddy ma swoją scenę w Breaker Room a nie Funtime Auditorium.
  • W "Scooping room" w nocy 5. widzimy części Funtime Freddy'ego.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki