FANDOM

Funtime Chica – animatronik z Freddy Fazbear's Pizza Simulator. Jest animatronikiem do kupienia w katalogu "Rare Finds Auction". Jest najdroższym robotem w grze.

Wygląd

Funtime Chica przedstawia zmodernizowaną wersję klasycznej Chici. Posiada charakterystyczne linie na ciele, cechujące się też u Funtime Freddy'ego i Funtime Foxy. W dolnej części tułowia znajduje się duży głośnik z różowym obramowaniem. Oczy ma koloru niebieskiego, ma też różowe policzki, szminkę i powieki oraz brwi. W górnej części tułowia widać, że brakuje płyty, co odsłania część endoszkieletu. Posiada małe, ostre zęby. Babeczka, którą trzyma na talerzu, jest w tych samych kolorach, co ona. Również ma zęby, ale szpiczaste i ostre na końcach.

Ciekawostki

  • Można ją wygrać ZA DARMO u Prize Kinga.
  • Jej cena jest największa w całej grze - 71 000$.
  • Nightmare Cupcake posiada też ostre zęby jak Funtime Cupcake.
  • Jej nadgarstek przecina się z kawałkiem dłoni.
  • Kiedy postawi się ją z El Chipem i Music Manem, gracz otrzyma osiągnięcie "Posh Pizzeria" i 40 000$ w nagrodę.
  • Prawdopodobnie Scott umieścił Funtime Chicę w grze ze względu na litość do fanów, którzy robili fan made'y tej postaci.
  • Jest o wiele bardziej szczegółowa od innych funtime'ów.
  • Przyglądając się jej oczom można zobaczyć, że szkło na jej oczach jest roztrzaskane.
  • Jej zęby są takie same jak u Funtime Foxy'ego.

Galeria

FuntimeChica

Funtime Chica na scenie

Funtime Chica

Funtime Chica

FChicaCN

Funtime Chica w Ultimate Custom Night