FANDOM

Fazbear Entertainment - spółka, która założyła sieć restauracji Freddy Fazbear's Pizza.

Historia

Fazbear Entertainment otworzyło pierwszą pizzerię Freddy Fazbear's Pizza. W owym miejscu prawdopodobnie doszło do zabicia 6 dzieci, z powodu których pizzeria została zamknięta. Fazbear Entertainment chciało zainwestować w animatrony, które bawiły dzieci w już zamkniętej pizzerii, ale ostatecznie posłużyły one jako części zamienne do nowych modeli - Toy animatroników, które były wyposażone m.in. w system rozpoznawania twarzy i zaawansowane możliwości ruchowe. Po Ugryzieniu w '87 pizzeria została zamknięta, Toy'e zostały przeznaczone do rozbiórki a sama firma wróciła na rynek z mniejszym budżetem. Odnowili oni animatroniki z pierwszej lokacji i w 1993 (prawdopodobnie) otworzyli restaurację na nowo. Pizzeria została ostatecznie zamknięta po tym, jak Purple Guy zniszczył owe animatrony i sam ostatecznie zatrzasną się w stroju Springtrap'a. W 2023 (prawdopodobnie) teren został wykupiony a na miejscu Freddy Fazbear's Pizza stanął Dom strachów Fazbear Fright, który ostatecznie spłoną. Części, które ocalały z pożary zostały sprzedane na publicznych aukcjach.

Inne
Gry FNaF 1FNaF 2FNaF 3FNaF 4FNaF 4 HEFNaF SLFNaF SL CNFNaF Wersja Mobilna
Inne FNaFFNaF Wersje FanowskieFNaF FilmFNaF The Silver EyesFazbear EntertainmentIncydent z ZatrzaskamiIncydent W Sprawie Zaginionych DzieciFigurkiEgzotyczne Masło

Więcej z Fandomu

Losowa wiki