FANDOM

Five Nights at Freddy’s 2 to druga odsłona tej gry rodzaju point-and-click survival horror. Gracz musi przetrwać w nowej wersji Freddy Fazberas's Pizza unikając animatroników. Do gry dodano nowe postacie i zmieniono mechanikę rozgrywki (np. brak drzwi).

Kontynuacją tej części jest Five Nights at Freddy's 3.

Gra wypuszczona została 11 listopada na PC, 15 na Androida, 20 na iOS oraz 2 grudnia na Windows Phone.

Nowe rzeczy

Streszczenie

Od zamknięcia Pizzerii "Freddy Fazbear Pizza", minął rok. Jednak... Twórcy pizzerii nie zmienili pomysłu. Zbudowano nową Pizzerie o tej samej nazwie, a naszych starych przyjaciół zastąpiono nowymi animatronikami. Ale, czy nowe i stare animatroniki, zmieniły swoje zamiary? Czy coś, może pójść nie tak? Odpowiedzi i wiele więcej, znajdziesz w grze "Five Night's at Freddy's 2"!

FNAF 2 Main Menu Theme

Teasery

1 teaser

Przedstawia Withered Old Freddy'ego w pozycji podobnej do jego pozy na teaserze z FNaF 4. Z lekko otworzoną szczęką wpatruje się chyba w stróż nocnego, trzyma mikrofon w prawej ręce, a lewą ręką trzymającą kapelusz ma uniesioną do góry.

Fnaf2 teaser1

2 teaser

Przedstawia obie wersje Bonnie'ch występujących w grze. Withered Old Bonnie po lewej stronie z napisem "Something borrowed" i Toy Bonnie po prawej z napisem "Something new" i spogląda w stronę poprzednika. Teaser prawdopodobnie pokazuję scenę powstania toy'a na taśmie produkcyjnej.

Fnaf2 teaser2

3 teaser

Przedstawia Foxy'ego z FNaF 1 po lewej i Toy Foxy'ego/Mangle po prawej. Oboje hakami odsłaniają fragment kurtyny z pirackiego kącika, przed którym stoi tabliczka z liczbą "2" symbolizującą numer gry.

Fnaf2 teaser3

4 teaser

Przedstawia moment, gdy gracz ma na sobie maskę Freddy'ego, włączoną latarkę nakierowaną na korytarz i Withered Old Foxy'ego stojącego w nim. Na górze widnieje napisany dużymi literami napis "NO PLACE TO RUN" i małymi "and exactly one place to hide". (Nie ma miejsca aby zwiać ale jest miejsce aby się ukryć)

Fnaf2 teaser4

5 teaser

Ostatni teaser jest praktycznie cały czarny z wyjątkiem pewnego fragmentu, który pokazuje czerwony znak z wykrzyknikiem i napisem CAM 11. To oczywiście już każdy wie, że to znak ostateczności pokazujący się, kiedy Marionetkę dzieli jeden krok od zabicia gracza, czyli ten teaser to po prostu zakątek nagród, ale zrobiony na czarno. Jego podświetlenie dale nam ujrzeć wychodzącą z Pozytywki Marionetkę.

Fnaf2 teaser5