FANDOM

Ennard - Animatronik z gry Five Nights at Freedy's Sister Location. Animatronik zasłonięty znakiem zapytania w menu Extra dopóki nie odblokujemy 3 gwiazdki. Bez zgłębiania się w fabułę nie możemy do niego dojść. Będzie to możliwe, gdy zdobędziemy 2 gwiazdki.

Sposób dojścia

Po zdobyciu 2 gwiazdki musimy przejść do 5 nocy. Gdy zrobimy wszystko co nam każe Baby, to zamiast w lewo musimy skręcić w prawo. Kombinacja klawiszy to W+D+SHIFT. Nie można zapomnieć o Shifcie bo inaczej to się nie uda. Jeśli zrobisz wszystko dobrze dotrzesz do pokoju podobnego do tego z FNaF 1. Ten pokój to Private Room.

Wygląd

Ennard jest zbitką czterech głównych animatroników: Baby, Ballory, Funtime Freddy'ego i Funtime Foxy'ego. Ma niebieskie oczy, prawe oko ma zawsze zamknięte (oprócz Real Ending'u, gdzie ma otwarte i świecą mu się na fioletowo), posiada brązowe brwi, jego twarz przypomina ludzką. Po bokach głowy ma małe uszy, posiada czerwony nos jak u klauna. Na głowie ma żółto-zieloną czapeczkę urodzinową z pomarańczowym pomponem. Reszta jego ciała to endoszkielet wypełniony plątaniną kabli z czego rozerwanych kilka z nich wychodzi mu z ramion. Pod jego szyją widać czerwony guzik. Ennard ma na swoim ciele cztery oczy: niebieskie zwisające na kablach po prawej stronie głowy (od Funtime Freddy'ego), żółte na prawym ramieniu (od Funtime Foxy'ego), różowe na lewej stronie brzucha (od Ballory lub Pacynki Bonnie'ego) i zielone na lewej łydce (od Baby).

Jumpscare

Jego Jumpscare w Private Room'ie zdarza się wtedy, kiedy skończy się bateria lub gdy jest przy drzwiach, a my ich nie zamkniemy. Ale normalnie Nocy 5, gdy nie posłuchamy się Baby.

Jumpscare Ennarda-0.gif

Jumpscare Ennarda

Jumpscare Ennarda.gif

Jumpscare Ennarda 2

Ciekawostki

  • Jest częścią każdego animatronika.
  • Potrafi naśladować głosy pozostałych.
  • Ma na ciele 4 oczy, z czego tylko jedno jest na głowie.
  • Na początku był uważany na coś w stylu ośmiornicy lub Mangle.
  • Baby mówi, że 5 nocy Ballora nas atakuje, ale po kolorze oczu i długości zębów wiadomo, że to Ennard.
  • Jest nieplanowanym animatronikiem przez Afton Robotics.
  • Ennard służy jako części zamienne do reszty animatroników, dlatego Baby w minigierce ma niebieskie oczy, a w grze już nie.
  • W grze udaje głos Baby i małej córki Aftona z minigierki.
  • Prawdopodobnie powstał jeszcze wcześniej, ponieważ widzimy go jeszcze przed zniszczeniem Ballory, F.Foxy'ego i Baby, co do F.Freddyego i Bon-Bona nie wiadomo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki