FANDOM

Drzwi to mechanizm gry w Five Nights at Freddy's (oraz FNAF SL Private Room). Jest dwoje drzwi: prawe i lewe. Są używane przez gracza aby trzymać animatroniki poza biurem. Drzwi mogą zostać zablokowane przez Bonniego i Chicę, jeżeli przynajmniej jeden animatronik z tej dwójki zbyt długo stoi przy nich, kiedy są otwarte.

Kiedy drzwi są zablokowane, nie będą mogły zostać zamknięte aż do 6:00, lub aż do nastąpienia śmierci gracza. Jeśli światła i drzwi wydają z siebie tylko odgłos aktywacji, ale nie działają, oznacza to, że Bonnie lub Chica jest w biurze. Jeśli gracz podniesie monitor a następnie znów opuści zostanie zabity.

Nie ma możliwości wypędzenia animatroników jeśli są już w pokoju. Gracz nie może zamykać drzwi gdy obserwuje
Drzwi.gif

Animacja zamykania i otwierania dzrwi

kamery.
Drzwi przycisk.jpg

Przycisk od drzwi

Zalety

  • Uniemożliwiają animatronikom wejście do biura (nie licząc Freddy'ego(po skończeniu się energii) i Golden Freddy'ego), będąc tym samym główną linią obrony przez animatronikami.

Wady

  • Jeśli Chica wyłączy drzwi jest szansa na przeżycie nocy. Jednak jeśli Bonnie to zrobi jest duże prawdopodobieństwo ataku Foxy'ego.
  • Zużywają więcej energii niż monitor i światła.

Błędy

  • Jeśli gracz jest atakowany przez Bonniego lub Chicę z

zamkniętymi jednymi drzwiami, owe drzwi w przeciwieństwie do całego ekranu nie będą się trząść.

Ciekawostki

  • Jak na ironię, pizzeria nie ma pieniędzy na zatrudnienie mechanika, lecz stać ją na wielkie, solidne, metalowe drzwi.
  • Gracz może otworzyć drzwi kiedy Foxy jeszcze w nie uderza, co skutkować może jego całkowitym zniknięciem.
  • W Five Nights at Freddy's 2 drzwi zostały zastąpione wentylacjami.
  • Jeżeli drzwi zamknie się podczas wejścia Foxyego do biura z niewielką szansą można usłyszec jakby konał

.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki