FANDOM

Części/Usługi (ang. Parts & Service) to pokój w Five Nights at Freddy's 2. Jest startową lokalizacją Bonnie'go, Chici i Freddy'ego.

Wygląd

Jak sama nazwa sugeruje, w tym pokoju są składowane części zamienne dla Toy Animatroników w postaci animatroników z pierwszej części gry.To pomieszczenie nie jest specjalnie zadbane, jak sugerują zakurzone ściany, kable wystające z sufitu w dół oraz rzucone "byle jak" stare animatroniki.Nie ma też tam żadnego źródła światła, przez co sprawdzanie Części/Usługi, bez użycia latarki jest całkowicie bezsensowne z powodu wszechobecnej ciemności.Nie wielką część lokacji widać z innej - Głównej Hali, a dokładniej lekko uchylone, prawdopodobnie drewniane drzwi z napisem "Parts & Service" na jej końcu.Prawdopodobnie przejście w lewej części Części/Usługi prowadzi właśnie do tych drzwi.Sprawia wrażenie dosyć obszernej lokacji i możliwe, że widzimy tylko nie wielką jej część.Jest połączony z Główną Halą.Bonnie leży oparty o ścianę w podobny sposób jak sposób siedzenia Golden Freddiego, Chica siedzi oddalona od niego,a po przybliżeniu staje liżej wejścia, a Freddy leży przy przejściu do Głównej Hali.

Ciekawostki

  • Z nieznanych powodów, kamera tam jest wyłączona podczas Nocy 7. Wtedy sytuacja, wygląda tak samo, jak z kuchnią w pierwszej części gry.
    • Być może jest, to spowodowane faktem, że jak często sprawdzamy Części/Usługi. Animatroniki w pomieszczeniu, nie mogą się przemieszczać.
    • Być może animatroniki miały być przeglądanie albo naprawiane tak samo w przypadku Toyów po The Bite od 87
  • W tej lokacji, może wystąpić halucynacja Shadow Freddy'ego. Stanie się, to kiedy Bonnie, Chica i Freddy wyjdą z pokoju i będziemy świecić latarką w Części/Usługi. Może tak się stać, podczas nocy 3 lub późniejszych.
  • Ten pokój zamieszkuje najwięcej animatroników w całej grze
  • W trailerze FNaF'a 2 można było zauważyć, że były tam rysunki narysowane przez dzieci. Ale w Gameplay'u ich nie widać.
  • Gdy Bonnie jest w Części/Usługi, Chica jest oddalona i mało widoczna, ale jak Bonnie go opuści to bardziej się przybliży i będzie bardziej widoczna.
    • Robi tak prawdopodobnie dlatego, że Chica opuszcza druga Części/Usługi po Bonnie'm i to ma być ostrzeżeniem, że za niedługo wychodzi i żeby, gracz wiedział kiedy wyjdzie jest bardziej widoczna.
    • W niewidocznej części tego pokoju (tej części za Freddy'm) prawdopodobnie jest Foxy i Golden Freddy.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki