FANDOM

Circus Baby - główny animatronik z Five Nights at Freddy's Sister Location.

Wygląd

Baby z wyglądu przypomina klauna. Posiada rude włosy związane w dwa kucyki granatowymi gumkami, które pasują do jej zielonych oczu. Jej nos jest czerwony, tak samo jak jej rumieńce i szminka, nad oczami znajdują się granatowe brwi, a jej twarz podzielona jest na dziesięć części. Ubrana jest w krótką czerwoną bluzkę z falowanymi rękawami i czerwoną spódnicę. Na jej brzuchu znajduje się srebrny wiatraczek otoczony pomarańczowym trójkątem, który różni się od elementów dekoracyjnych reszty funtime'ów. Na stopach ma czerwone buty z dzwoneczkami na czubkach, charakterystyczne dla klaunów.

Zachowanie

Pomaga nam już od nocy 2. Podczas blokady zasilania, Circus Baby się odezwie. Poleci protagoniście, żeby schował się w schowku pod biurkiem, pozostawionym przez poprzedniego strażnika. Po oddaleniu się Bidybabów, zaleci mu zlekceważenie wskazówek Hand Unita, żeby przez Galerię Ballory przedostawał się szybko. W nocy 3 są dwie opcje - wejść do Funtime Auditorium lub iść do Circus Control. Gdy pójdziemy do Circus Control i schowamy się pod biurkiem, Baby opowie nam pewną historię, która wydarzyła się w jej pizzerii, Circus Baby's Pizza World. W nocy 4, protagonista znajduje się kostiumie na zatrzaski sprężynowe. Oczywiście budzą nas pozdrowienia od Baby i mówi, że porwała go i chce go zatrzymać na chwilę. W nocy 5, po przejściu przez puste pomieszczenie, wchodzimy do pokoju z częściami zapasowymi i zajmujemy się Baby. Podczas Fałszywego Zakończenia, gdy przyjdziemy do Private Roomu, pyta nas Czy mnie nie polubiłeś? Przyszedłeś tu tylko do niej?

The Fourth Closet

By zobaczyć tą informację naciśnij "pokaż".

Pojawiająca się w rozdziale 3, Circus Baby pomaga jej martwemu twórcy przetestować Funtime Freddy'ego, podnosząc temperaturę, ponieważ William Afton chciał stale podnosić temperaturę ciala animatronika, jednak Circus Baby ostrzegła Williama Aftona, że ​​podniesienie temperatury spowoduje ich zniszczenie, ale tylko po to, by Afton odpowiedział Baby: "Oni staną się bardziej, tak jak ty" (?).

Baby później pojawia się przebrana za Charlotte Emily, która prosi Jessicę, by pomogła jej przygotować się na randkę z Johnem, po rozmowie o kilku jej doświadczeniach z pogranicza śmierci, ale nie pytając o Jen. John i Jessica jeżdżą do opuszczonego miasteczka górniczego o nazwie Shining Star, Silver Reef, by szukać ciotki Jen, po znalezieniu i spotkaniu z Jen, wkrótce znajdą prawdziwą Charlotte w skrzyni. Baby pozbywa się przebrania i pojawia się w domu Jen i zabija ją.

Pod koniec powieści ujawniono, że dziecko miało być czwartą i ostatnią wersją Charlie. Dorosła Charlie, ale Henry zabił się, zanim zdążył ją skończyć. Baby następnie zabija Elizabeth Afton, córkę Williama Aftona, i dlatego ma wszystkie wspomnienia o Elizabeth i Baby w garażu Henry'ego. (?)

Cytaty

Five Night's At Freddy's:Sister Location

Wkrótce...

Ultimate Custom Night

Zgaduję że o mnie zapomniałeś...
  — Dialog Baby po jumpscare, ten cytat ma dwa tony. 

Chcesz zobaczyć Scooping Room?
  — Inny dialog. 

Wygląda na to że coś złego się stało...
  — Inny dialog. 

Ciekawostki

  • Jej Jumpscare w grze jest tylko w minigierce, normalny Jumpscare można spotkać tylko w trailerze i w UCN
  • Pomaga nam, bo została stworzona przez Afton Robotics, a jak wiemy nasze nazwisko w grze to Afton. 
  • W 4 nocy raczej nie mówi do nas Baby, tylko Ennard. Potwierdzą tę teorię słowa: "Ja ciebie porwałam", a jak wiemy Baby jest dobra i "Nauczyłam się jak udawać, bo najważniejsze to wiedzieć jak udawać".
  • Możliwe, że jej Jumpscare z Traileru to scena kiedy Baby została nawiedzona przez córkę Aftona.
  • Baby ma swoje minionki - Bidybaby.
  • W przeciwieństwie do głównych postaci trzymających mikrofon w prawej ręce, ona trzyma go w lewej.
  • Ona i Ballora to jedyne żeńskie postacie w historii FNaF, które mają przedmioty na ciele, przypominające suknię lub strój taneczny.
  • Mimo iż ona występuje z Bidybabami na scenie to prawdopodobnie nie ma nad nimi kontroli, skoro one/oni nas atakują, a ona nie.
  • Jej głośnik ma inną budowę, niż ten u innych Funtime'ów, które go mają.
  • Występowała, na scenie sama jeszcze zanim zrobiono inne Funtime'y.
  • Prawdopodobnie nie wciągnęła dziewczynki do swojego ciała, tylko ( tak jak to zrobił wydrążacz w Scooping Room'ie ) wyrwała jej wnętrzności, a tylko dusza dziewczynki ją nawiedziła.
  • Dowodem na to, że ciała dziewczynki nie ma w jej ciele jest to, że w Części&Usługi nie widać w niej nic, tym bardziej ani ciała ani krwi.
  • W ostatniej cutscence z Freddy Fazbear's Pizzeria Simulator dowiadujemy się, że w Baby znajdowała się dziewczynka o imieniu Elizabeth, córka Williama Aftona.
  • Kanonicznie jej twórcą jest William, lecz w książce jej twórcą jest Henry.
  • Prawdziwy jumpscare można zobaczyć tylko w UCN.
  • Powraca jako Scrap Baby w FFPS'ie.

Galeria