FANDOM

Eee... Jestem pewny, że zauważyłeś starsze modele siedzące na tyłach. Eee... Są one z poprzedniego miejsca. Teraz wykorzystujemy je tylko jako części. Z początku pomysłem było naprawienie ich. Eee... Nawet zaczęli wyposażać je w najnowszą technologię, ale były po prostu i ten zapach... Eee... Firma zdecydowała się pójść w kompletnie innym kierunku i zrobić je przyjazne dzeciom. Eee... Te stare modele nie powinny się w ogóle chodzić, ale jeśli tak się zdarzy to sztuczka z maską Freddy'ego powinna zadziałać też na nie, więc nieważne.
 Phone Guy Noc 2 

Chica - jest starym zniszczonym animatronikiem, będącym "dawcą organów" na rzecz Toy Chici.

 Wygląd

Chica to animatronik przypominający kurczaka o zakurzonym, żółtym kostiumie. Posiada fioletowe oczy. Jeśli porównamy Chicę z drugiej restauracji we FNAF 2 i jej pierwszej wersji, to na pewno dostrzeżemy widoczne różnice w wyglądzie. Przede wszystkim zobaczymy mocno naciągniętą szczękę animatronika, która jest największą zmianą z wyglądu, z której również wystają kable dookoła szczęki endoszkieletu. Również kiedy Chica zacznie się przemieszczać możemy zobaczyć, że jej ręce są sztywne i nieruchome, ale gdy jest w wentylacjach może ruszać (prawdobodobnie na innych kamerach ma takie tylko dla pozowalności ). Ma wyrwane dłonie, a tam gdzie się one znajdowały znajdują się poszarpane, długie kable. Jak każdy stary animatronik, posiada liczne pęknięcia w kostiumie, ale nie wychodzą z nich przewody. Z dawnej Chici pozostały: czupryna, kolor kostiumu i śliniaczek z napisem "Let's Eat!!!". Jej stopy mają trzy (prawdopodobnie) metalowe pazury. Old Chica nie posiada brwi, ani powiek. Posiada czternaście zębów w dolnej szczęce i dwanaście w górnej oraz po sześć w górnej szczęce i żuchwie endoszkieletu.

Zachowanie

Za dnia leży w pokoju Części/Usługi, jednak począwszy od nocy trzeciej (rzadko drugiej), stara się dotrzeć do stróża nocnego, by wpakować go do kostiumu Freddy'ego i tym samym zabić. Wraz z resztą starych animatroników, zaczyna w Części/Usługi i ZAWSZE wychodzi z niego, gdy pierwszy zrobi to Bonnie.

Przemieszcza się między pokojami w następującej kolejności:

Części/Usługi --> Pokój Imprez 4 --> Pokój Imprez 2 --> Prawa Wentylacja --> Biuro

Można spowolnić jej ruchy poprzez częste świecenie latarką w pomieszczeniu, w którym się aktualnie znajduje. Niestety, nie da się jej tam zatrzymać na całą noc, ponieważ ta potrafi wyłączyć kamerę w lokacji, w której się znajduje i w tej, gdzie zamierza się udać, później obraz wraca do normy. Jeśli Chica wejdzie do biura, to powinno się szybko założyć maskę Freddy'ego. Jeśli gracz zrobi to za wolno lub wcale, Chica siłą zdejmie maskę i dokona Jumpscare, co jest równoznaczne z przegraną. Ale jeśli założymy maskę wystarczająco szybko, Chica wyjdzie z biura i zacznie trasę do nowa.

Jumpscare

Withered Chica Jumpscare

Jej Jumpscare może wyskoczyć, kiedy na czas lub za późno założymy maskę kiedy Chica znajduje się w biurze. Jej Jumpscare to po prostu wyskok od dołu, przy którym kilkakrotnie kiwa głową.

Aktywność

Jeżeli uaktywni się w nocy 3, zobaczymy ją 3 razy w prawej wentylacji. W nocy 4 pojawi się w wentylacji 4 razy. Noc 5 nie będzie taka łatwa, zmierzymy się z nią 8 razy, a w nocy 6, nastąpi duży skok aktywności, ukaże się 10 - 12 razy w wentylacji.

Błędy

  • Jeśli nie zdążymy założyć maski, zamiast niej możemy włączyć kamery. Wtedy nie dokona jumpscare'a dopóki ich nie wyłączymy. Ten błąd działa też na Bonnie'go.
    • Można to wykorzystać jeśli jest min. 40 sekund do końca nocy. Zużyjmy latarkę na Foxego, odgońmy go, następnie nakładamy kamerę, nakręcamy i czekamy dopóki nie będzie 6 AM. Możliwe wtedy, że nie zaatakuje dopóki ich nie wyłączymy, ale nic to nie da, jeśli jakiś inny animatronik się zbliża do biura, lub co gorsza już w nim jest.
    • Chica wcale nie musi wchodzić do biura, bo kiedy podczas jej pobytu w wentylacji usłyszy się stukanie drugi raz, to wtedy wystarczy założyć maskę do czasu ponownego stukania i wtedy powinna wrócić do Pokoju Imprez 4.

Ciekawostki

  • Nie ma brwi.
  • Jest to czwarty najbardziej zniszczony animatronik i drugi najbardziej zniszczony spośród starych.
  • Jej ręce zawsze są sztywne, ale gdy wchodzi do prawej wentylacji to je wyprostowuje, by znów "usztywnić" je w biurze, czyli po prostu na innych kamerach tak jak każdy inny animatronik ma jakąś pozę.
  • W trailerze widać, że Chica ma niebieskie, a w grze fioletowe oczy, lecz jest to pewnie spowodowane światłem, lub trailer jest (tak jak każdy inny) niekompatybilny z grą.
  • To trzeci w kolejności największy animatronik we FNaF 2, pierwszy jest Bonnie, drugi Freddy, a po Chice jest Foxy i Toy Freddy.
  • Nie wchodzi do korytarza, ani do głównej hali, a te lokacje są teoretycznie ważne, bo prowadzą bezpośrednio do Pokoju Imprez 2.
  • Na jej wizerunku na "Thank You!" ma bardziej zabrudzoną głowę, bardziej miodowy/żółtawy kolor (dokładniej coś takiego jak ochra), jej kable się wydają węższe, głowa mniejsza, ręce chudsze, nogi grubsze i stosunkowo małe ciało.
  • Praktycznie nigdy nie rusza głową, a jak nią chce ruszyć, to zgina ciało.
  • Gdy jest w Pokoju Imprez 4, to prawie sięga sufitu.
  • We "The Freddy Files" na jej osobistym wizerunku na zębach endoszkieletu znajduje się krew, co jest kolejnym argumentem do wpisania jej na listę winowajców "The Bite of '87".
  • Kiedy się przyjrzymy w paszczy Chicy można zaobserwować numerek 5. Nie wiadomo skąd się wziął.

Galeria

Pobrane (2) Galeria dla artykuł:
Withered Old Chica - Galeria

Animatroniki
FNaF 1 FreddyBonnieChicaFoxyGolden Freddy
Inne FredbearSpring BonniePurple FreddyTwisted FoxyTwisted FreddyTwisted WolfTwisted Bonnie