FANDOM

"Eee... Jestem pewny, że zauważyłeś starsze modele siedzące na tyłach. Eee... Są one z poprzedniego miejsca. Teraz wykorzystujemy je tylko jako części. Z początku pomysłem było naprawienie ich. Eee... Nawet zaczęli wyposażać je w najnowszą technologię, ale były po prostu i ten zapach... Eee... Firma zdecydowała się pójść w kompletnie innym kierunku i zrobić je przyjazne dzieciom. Eee... Te stare modele nie powinny się w ogóle chodzić, ale jeśli tak się zdarzy to sztuczka z maską Freddy'ego powinna zadziałać też na nie, więc nieważne."

- Phone Guy Noc 2

Bonnie to animatronik z lokacji sprzed FNAF'a 2, który po zamknięciu pizzerii stał się częściami zamiennymi dla toy wersji.

Pluszak Chicy.png Wygląd

Bonnie, to obniszczony animatronik-królik o granatowym kostiumie.

Nie ma twarzy nie licząc dolnej szczęki, dzięki czemu jesteśmy w stanie zobaczyć pół endoszkieletu głowy i jego czerwone oczy endoszkieletu, a jedynym ograniczeniem widoczności endoszkieletu głowy są kable tworzące "kaptur".

Poza tym stracił całą, lewą rękę, a z prawej dłoni, zdarto kostium.

Ma duże dziury na nogach.

Jedynie co się nie zmieniło z dawnego Bonnie'go to uszy i czerwona muszka. 

Pluszak Bonnie'go.png Zachowanie

Bonnie zaczyna się poruszać od nocy 3 lub w bardzo rzadkich przypadkach w nocy 2.

Jak w przypadku wszystkich starych animatroników zaczyna w Części/Usługi i można spowolnić jego ruchy przez spamowaniem na animatronika latarką.

Porusza się zgodnie z tą trasą:

Części/Usługi --> Główna Hala --> Korytarz --> Pokój Imprez 1 --> Lewa wentylacja --> Biuro.

Jeśli Bonnie wejdzie do pokoju to w biurze zacznie ciągle migotać światło.

Jeśli szybko założymy maskę Freddy'ego to być może przeżyjemy, a Bonnie wróci do Część/Serwis.

Jeżeli nie zdążymy, Bonnie siłą zdejmie nam maskę, co zakończy się jumpscare'm i oczywiście końcem gry.

ToyBonnieFigurine.pngJumpscare

Five Night's at Freddy 2 Bonnie.gif

Jumpscare Bonnie'go

Gdy nie założymy maski Freddy'ego to zostaniemy z Jumpscare'owani.

Podczas tej czynności, Bonnie "kieruje rękę na naszą twarz" oraz się przybliża. Możliwe , że u niego Jumpscare wygląda tak, a nie inaczej dlatego, że chce odzyskać swoją twarz, bądź dlatego, że nie ma jednej ręki i dlatego tak to wygląda.

Właśnie wtedy można usłyszeć bardzo głośny dźwięk, który przypomina ryczenie, który po spowolnieniu spowoduje, że usłyszymy zdanie - ,,pomóż mi".

Jest to może spowodowane, że to maska naprawdę Bonniego, a nie Freddy'ego, ponieważ Freddy ma swoją twarz.

Pluszak Złotego Freddy'ego.pngCiekawostki

  • Bonnie ma 2 pary zębów - Para zębów w kostiumie i para zębów endoszkieletu
  • Gdyby nie "kaptur z kabli", można by zobaczyć całą głowę endoszkieleta Bonnie'go.
  • Bonnie jest jednym z animatroników, którego widać oczy endoszkieletu. Innymi są Nowy Freddy, Toy Chica, Mangle, Toy Freddy, Old Freddy i teoretycznie Marionetka.
  • Są pogłoski, że wyrwano mu twarz, by zrobić twarz Toy Bonnie'go.
  • Jest 2 najbardziej zniszczonym animatronikiem (Po Mangle )
  • Istnieje teoria, która mówi, że pracownicy chcieli użyć jego ręki i twarzy do produkcji Toy Bonnie'go, ale nie pasowały im, a potem nie potrafili ich doczepić i umieścili je w środku Bonniego, dlatego jest taki gruby, bądź po prostu zostały zniszczone.
  • Bonnie jest jednym z dwóch animatroników, które , gdy wchodzą do wentylacji są niewidoczne. Drugi to Chica.
  • Gdy za późno założymy maskę Freddy'ego atakuje od razu, a nie tak jak Chica gdy zdejmiemy monitor.
  • Kiedy wybieramy AI animatronikom w nocy 7. Muszka Bonnie'go, wydaje się przechodzić przez jego szczękę.
  • Pomimo iż oczy endoszkieletu Bonnie'go są czerwone to w wentylacji zmieniają kolor na biały.
  • Old Bonnie w trailerze pokazuje się jako pierwszy Withered animatronik.
  • Kiedy Bonnie wykonuje swoją drugą pozę (tą bliższą gracza) w korytarzu ZAWSZE będzie tam z Foxy'm.

BBDoll.pngGaleria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki