FANDOM

Bonnet - Jedna z postaci w FNaF: SL. Przekolorowana, różowa wersja Bon-bona.

Wygląd

Jest podobna do Bon-Bona. Jej podstawowym kolorem jest różowy, jej pyszczek, środek uszu, brzuch i wnętrza łapek są jasnoróżowe. Ma czarny nosek, guzik na brzuchu, czerwone rumieńce i muszkę oraz zielone tęczówki. Z jumpscare'a można wywnioskować, że posiada endoszkielet, ponieważ posiada drugą szczękę należącą do endoszkieletu.

Zachowanie

Pojawia się tylko w Custom Night, w naszym biurze. Aby uniknąć jej Jumpscare'a, należy kliknąć na jej nos, o sprawi, że zniknie. Jeśli się tego nie zrobi, Bonnet wykona Jumpscare identyczny co Bon-Bon, a my przegramy grę.

Sposób poruszania

Boonet jest postacią która co jakiś czas pojawia się w naszym biurze, o czym uprzedzi nas cichy śmiech. Musimy kliknąć na jej nos gdy idzie. Gdy nam to się nie uda a robi unik to wykona swój jumpscare.

Jumpscare

Jumpscare zdarza się wtedy, kiedy nie klikniemy na nos Bonnet i ona zrobi "unik".Jest identyczny do jumpscare'a Bon-Bona-wyskakuje i trzęsie głową.

Bonnet Jumpscare

Jumpscare

Ciekawostki

  • Bonnet ma identyczny Jumpscare co Bon-Bon.
  • Jest jednym z animatroników, który pojawia się tylko w custom night. Innym jest np. Electrobab i Yeendo.
  • Dziwne jest to, że potrafi się poruszać nie mając nóg.
  • Posiada swój endoszkielet pomimo małego rozmiaru.
  • Jedną z teorii, dotyczącą tego jak wygląda Bonnet, jest to, że może być siostrzanym animatronikiem Bon-bona.

Galeria