FANDOM

Bonnet - jedna z postaci w FNaF: SL. Przekolorowana, różowa wersja Bon-bona.

Wygląd

Jest podobna do Bon-Bona. Jej podstawowym kolorem jest różowy, jej pyszczek, środek uszu, brzuch i wnętrza łapek są jasnoróżowe. Ma czarny nosek, guzik na brzuchu, czerwone rumieńce i muszkę oraz zielone tęczówki. Z jumpscare'a można wywnioskować, że posiada endoszkielet, ponieważ posiada drugą szczękę należącą do endoszkieletu.

Zachowanie

Pojawia się tylko w Custom Night, w naszym biurze. Aby uniknąć jej Jumpscare'a, należy kliknąć na jej nos, co sprawi, że zniknie. Jeśli się tego nie zrobi, Bonnet wykona Jumpscare identyczny co Bon-Bon, a my przegramy grę.

Sposób poruszania

Boonet jest postacią która co jakiś czas pojawia się w naszym biurze, o czym uprzedzi nas cichy śmiech. Musimy kliknąć na jej nos gdy idzie. Gdy nam to się nie uda robi unik to wykona swój jumpscare.

Jumpscare

Jumpscare zdarza się wtedy, kiedy nie klikniemy na nos Bonnet i ona zrobi "unik".Jest identyczny do jumpscare'a Bon-Bona-wyskakuje i trzęsie głową.

Bonnet Jumpscare

Jumpscare

Ten w UCN jest inny.Powód taki sam - nie kliknęliśmy nosa.Podczas jumpscare'a rusza rękami przez co wygląda jakby latała albo próbowała latać.
Bonnet's Jumpscare

Jumpscare w UCN.

Ciekawostki

  • Bonnet ma identyczny Jumpscare co Bon-Bon.
  • Jest jednym z 2 animatroników, który pojawia się tylko w Custom Night. Innym jest Electrobab .
  • Dziwne jest to, że potrafi się poruszać nie mając nóg.
  • Posiada swój endoszkielet pomimo małego rozmiaru.
  • Jedną z teorii, dotyczącą tego jak wygląda Bonnet, jest to, że może być siostrzanym animatronikiem Bon-bona.
  • Prawdopodobnie jest halucynacją.
  • Bonnet po angielsku znaczy ''Maska''.
  • Mimo że głównie jej zdania to śmiech Bon-Bona czasami po przejściu nocy z nią można usłyszeć jej jedyną linię: "Take mi with You!"(Zabierz mnie ze sobą!)

Galeria