FANDOM

Bonnet - Jedna z postaci w FNaF: SL. Przekolorowana, różowa wersja Bon-bona.

Wygląd

Jest niemal podobna do Bon-bona. Jej podstawowym kolorem jest różowy, zato jej pyszczek, środek uszu, brzuch, ,,palce,, i wnętrze łapek są kremowo-różowo-białe.Ma czarny nosek, i guzik na brzuchu, czerwone rumieńce i muszkę, oraz zielone tęczówki.Z jumpscare'a można wywnioskować, że posiada endoszkielet, ponieważ posiada drugą szczękę należącą do endoszkieletu.

Zachowanie

Pojawia się tylko w Custom Night w naszym biurze. Aby jej uniknąć należy kliknąć na jej nos a wtedy zniknie. Jeśli się tego nie zrobi, Bonnet wykona Jumpscare identyczny co Bon-bon, a my przegramy grę.

Sposób poruszania

Boonet jest postacią która co jakiś czas pojawia się w naszym biurze, o czym uprzedzi nas cichy śmiech. Musimy kliknąć na jej nos gdy idzie. Gdy nam to się nie uda a robi unik to wykona swój jumpscare.

Jumpscare

Jumpscare zdarza się wtedy, kiedy nie klikniemy na nos Bonnet i ona zrobi ,,unik".Jest identyczny do jumpscare'a Bon-Bona-wyskakuje i trzęsie głową.

Bonnet Jumpscare

Jumpscare

Ciekawostki

  • Bonnet ma identyczny Jumpscare co Bon-Bon.
  • Jest jednym z animatroników, który pojawia się tylko w custom night. Innym jest np. Electrobab i Yeendo.
  • Dziwne jest to, że potrafi się poruszać nie mając nóg.
  • Posiada swój endoszkielet pomimo małego rozmiaru.
  • Jedną z teorii, dotyczącą tego jak wygląda Bonnet, jest to, że może być siostrzanym animatronikiem Bon-bona.

Galeria