FANDOM

Bon-Bon-(również: Bonnie Hand Puppet) - jedna z postaci w FNaF:SL. Jest pacynką na prawej ręce Funtime Freddy'ego.

Wygląd

Jest małą pacynką, wizualnie podobną do Bonnie'go. Ma podobny kształt twarzy i uszu. Na policzkach ma czerwone rumieńce, jego oczy są koloru fioletowego, a szczęka ma trochę kwadratowy profil. Pod szyją ma czerwoną muszkę, a zaraz pod nią czarny guzik. Bon-Bon jest w kolorze jasnoniebieskim z błękitnym pyszczkiem, wnętrzem uszu, brzuchem i wnętrzem łapek. Posiada po 6 zębów w górnej i dolnej szczęce.

Zachowanie

Noc 2

Gdy jesteśmy w Breaker Room'ie, naszym zadaniem jest kontrolowanie odgłosów wydawanych przez pacynkę, by nie dopuścić do siebie Freddy'ego np:

- "Go back to your stage, everything is OK."

-"Calm down, nobody is here."

- "Nope, no one is here!"

Noc 3

Gdy zajmujemy się Funtime Freddy'm, w pewnym momencie Bon-Bon ucieknie, a my będziemy musieli na niego kliknąć. Jeśli nie uda nam się tego zrobić na czas, pojawi się jego jumpscare. Nie należy go też oświecać całego. 

Custom night

Atakuje nas na polecenia Funtime Freddy'ego np:

- "Hey Bon-Bon, go get him!"

- "Get ready for a surprise!!!"

Jumpscare

Jumpscare Pacynki

Jumpscare Pacynki

Pomimo występowania w różnych miejscach i nocach, to jumpscare'y ma takie same. Wyskakuje z dołu, przybliża się do gracza i chaotycznie rusza głową, co ciekawe nie otwiera paszczy.

Ciekawostki

  • Gdy w 3 nocy pacynka wyjdzie na wolność, Funtime Freddy traci kawałek ręki.
  • W plikach gry można znaleźć chichoty pacynki.
  • Jest jednym z trzech animatroników, które nie mają pięciu palców. Pozostałymi są Minireena i Bonnet.
  • Aktorem głosowym Bon-Bona jest Becky Shrimpton.
  • Bon-Bon,Bonnet i No.1 Crate to jedyne postacie niemające nóg.
  • Jak wiele animatroników widzimy go w Scooping Room'ie.
  • Nie wiadomo czy posiada endoszkielet czegoś innego niż głowa, co da się wywnioskować z projektu F.Freddy'ego.
  • Prawdopodobnie był wzorowany na Withered Bonnie'm.
  • Prawdopodobnie nie umie otwierać paszczy, gdy go widać to w ogóle jej nie otwiera: w zakładce extra, podczas jumpscare'ów, w Parts & Service.
  • Model twarzy ma niemal podobny do Withered Freddy'ego.
  • Głos Bon-Bonowi podkładała Becky Shrimpton.