FANDOM

Bon-bon-(również: Bonnie hand puppet, Bonnie the puppet) - jedna z postaci w FNaF:SL. Jest pacynką na prawej ręce Funtime Freddy'ego.

Wygląd

Jest małą pacynką, wizualnie podobną do Bonniego. Ma podobny kształt twarzy i uszu. Na policzkach ma czerwone rumieńce, jego oczy są koloru fioletowego, a szczęka ma trochę kwadratowy profil. Pod szyją ma czerwoną kokardę a zaraz pod nią czarny guzik. Bon-bon jest w kolorze jasnoniebieskim z błękitnym pyszczkiem, wnętrzem uszu, brzuchem, ,,palcami,, i wnętrzem łapek.Posiada po 6 zębów w górnej i dolnej szczęce.

Zachowanie

Noc 2

Gdy jesteśmy w Breaker room naszym zadaniem jest kontrolowanie odgłosów wydawanych przez pacynkę by nie dopuścić do siebie Freddy'ego.

-,,Go back to your stage"

-,,Calm down, nobody is here"

Noc 3

Gdy zajmujemy się Funtime Freddym w pewnym momencie Bon-bon ucieknie a my będziemy musieli na niego kliknąć. Jeśli nie uda nam się tego zrobić na czas, pojawi się jego jumpscare.Nie należy go też oświecać całego. 

Custom night

Atakuje nas na polecenie Funtime Freddy'ego.

-,,Hey Bon-bon, go get him"

Jumpscare

Jumpscare Pacynki

Jumpscare Pacynki

Pomimo występowania e różnych miejscach i nocach, to jumpscare'y ma takie same.Wyskakuje z dołu, przybliża się do gracza i chaotycznie rusza głową, co ciekawe nie otwiera paszczy.

Ciekawostki

  • Gdy w 3 nocy pacynka wyjdzie na wolność Funtime Freedy traci kawałek ręki.
  • W plikach gry można znaleść chichoty pacynki.
  • Jest jednym z trzech animatroników, które nie mają 5 palców. Pozostałymi są Minireena i Bonnet.
  • Aktorem głosowym Bon-bona jest Becky Shrimpton.
  • Bon-bon i Bonnet to jedyne postacie niemające nóg.
  • Jak wiele animatroników widzimy go w scooping roomie.
  • Nie wiadomo czy posiada endoszkielet czegoś innego niż głowa, co da się wywnioskować z projektu F.Freddiego.
  • Prawdopodobnie był wzorowany na Old Bonniem.
  • Prawdopodobnie nie umie otwierać paszczy, gdy go widać to wogóle jej nie otwiera:w zakładce extra, podczas jumpscare'ów, w Parts&service.
  • Model twarzy ma niemal podobny do Old Freddy'ego.