FANDOM

Ballora - antagonistka z gry Five Nights at Freddy's: Sister Location. Ma małe pomocnice, Minireeny.

Wygląd

Ballora spośród wszystkich animatroników w grze najbardziej jest podobna do człowieka. Bardzo przypomina baletnicę ze względu na baletki, spódniczkę i układ ruchu. Nosi niebieskie bikini, fioletowe tutu zdobione złotymi kuleczkami. Ma różowe policzki i usta pomalowane różową szminką, niebieskie włosy spięte w kok, paznokcie koloru włosów. Brwi ma cienkie w kolorze jasno- niebieskim. Nosi złote kolczyki w kształcie perły i tiarę, która czyni ją jedną z najbardziej utytułowanych postaci całej serii. W większości swoich występów unosi ręce do góry jak u typowej baletnicy. Oczy ma zamknięte. Powieki są koloru niebiesko- kolorowych.

Mechanika

Gdy przechodzimy przez Galerię Ballory i usłyszymy muzyczkę to powinniśmy stanąć i poczekać jak ucichnie. Gdy muzyka narasta, to Ballora wykona Jumpscare i zakończy grę.

Ciekawostki

  • Podczas Jumpscare'u w Custom Night widać szyję jej endoszkieletu.
  • Jej buty nie posiadają Endoszkieletu.
  • Czwartej nocy jej oko wygląda jak oko Ennarda z teaseru i jest żółte, a Ballora ma różowe. Może to być błąd lub kryje się za tym jakać inna sprawa.
  • Minionki Ballory to Minireeny.
  • Z projektu Ballory można wywnioskować, że posiada czujnik, który uaktywnia się na głos, czyli jest animatronikiem dźwiękoczułym, jest zdalnie sterowana oraz ma czujnik, który włącza się pod wpływem kolizji z przeszkodą.
  • Głos Ballorze podkładała Michella Moss.

Galeria